Особливості дистанційного навчання дітей з ООП

Про матеріал
Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості дистанційного навчання дітей з ООПВимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто.

Номер слайду 2

Серед принципів Нової української школи — вчитися впродовж життя. Учительство, яке демонструє здатність навчатися новому — найкращий приклад для учнівства і джерело натхнення для розвитку.

Номер слайду 3

ПЕРЕХІД З ПРЯМОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ НА ТРЕНЕРСЬКУ МОДЕЛЬ СИНХРОННЕ Й АСИНХРОННЕ НАВЧАННЯ НАОЧНИЙ МАТЕРІАЛ – ЦЕ ВСІ РЕЧІ, ЯКІ Є ВДОМА) УРОКИ ЗРАНКУ, А ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ – ВВЕЧЕРІ – ЗВИЧНИЙ РЕЖИМ БЕЗПЕКА ТА ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ З ООП ЗАЛИШАЮТЬСЯ ПЕРШОЧЕРГОВИМИ ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Номер слайду 4

як вчити дитину (дистанційно, відправляти завдання та консультувати батьків, дзвонити батькам дітей з ООП) визначення навантаження і розробка нового режиму на тиждень програма та теми, за якими мають працювати діти консультації з батьками дитини з ООПяк задавати домашнє завдання ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ = КОМАНДНА РОБОТА

Номер слайду 5

ВАЖЛИВО!!!БАТЬКИ – ПАРТНЕРИ У НАВЧАННІ підтримувати мотивувати до спільного навчання з дітьми пояснювати важливість навчання дитини в онлайн-форматі зробити опитувальник для батьків щодо труднощів, з якими вони стикнулися під час карантину та командно опрацювати його спілкуватися з батьками по телефону, батьки є каналом комунікації між вчителем та дитиною не змушувати батьків й не говорити про те, що вони мусять навчати дитинубудувати відносини з батьками! нехай вони будуть доброзичливими Батьків слід:

Номер слайду 6

фізична – повна чи часткова вербальна – повна чи часткова підказки – жести, рухи тіла, вказівки, використання міміки візуальний стимул – картинки, фотографії, піктограми, символи, письмові слова моделювання – демонстрація виконання завдання маніпуляція символами – розташування об'єктів у визначеному порядку ПІДТРИМКА ДИТИНИ

Номер слайду 7

ІНСТРУМЕНТИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ Я НАВЧАЮСЯ ЗА РОЗКЛАДОМ Я ДИВЛЮСЯ В МОНІТОР ТА СЛУХАЮ ВЧИТЕЛЯ Я ВІДПОВІДАЮ КАРТКАМИ МЕНІ ДОПОМАГАЮТЬ БАТЬКИ ЯКЩО Я ХОЧУ ПЕРЕПОЧИТИ, ТО ПОКАЗУЮ КАРТКУ ПАУЗА Я СПІЛКУЮСЯ З ДРУЗЯМИ НА ПЕРЕРВАХ ЯКЩО Я ХОЧУ ЗАПИТАТИ, ТО ПІДНІМАЮ КАРТКУ ПИТАННЯ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ОНЛАЙН-УРОКІВ

Номер слайду 8

КОМУНІКАТИВНІ КАРТКИ КАРТКИ ТАК/НІ КАРТКИ З ПЕВНИМИ СЛОВАМИ-ВІДПОВІДЯМИ ПІКТОГРАМИ КАРТКИ-КАРТИНКИ КАРТКА З ? КАРТКИ ВІЗУАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ НАВЧАННЯ, ЯКІ МОЖНА ЗРОБИТИ ВЛАСНОРУЧКАРТКИ З ЛІТЕРАМИ ТА ЦИФРАМИ СИГНАЛЬНІ КАРТКИ З ЕМОЦІЯМИ, СТІКЕРАМИ

Номер слайду 9

ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК ЕЛЕКТРОННІ ЖУРНАЛИ ТА ЩОДЕННИКИОПИТУВАЛЬНИК ПРО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯТЕЛЕФОННІ ДЗВІНКИ ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

Номер слайду 10

ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ЗМЕНШЕНІ ЗА ОБ’ЄМОМ ІНДИВІДУАЛЬНІ ДЛЯ КОЖНОЇ ДИТИНИ ПРОСТІ У ВИКОНАННІ ПОВ’ЯЗАНІ З ДОМАШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ З ІНСТРУКЦІЄЮ ДЛЯ БАТЬКІВ З УНАОЧНЕННЯМ, РІЗНИМИ ЕЛЕКТРОННИМИ МАТЕРІАЛАМИ ТА РЕСУРСАМИ ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКАМИ УЧНІВ = ПЕРЕВІРКА ДЗ

pptx
Додано
27 січня 2022
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку