Особливості дистанційного навчання дітей з ООПВимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто.
як вчити дитину (дистанційно, відправляти завдання та консультувати батьків, дзвонити батькам дітей з ООП) визначення навантаження і розробка нового режиму на тиждень програма та теми, за якими мають працювати діти консультації з батьками дитини з ООПяк задавати домашнє завдання ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ = КОМАНДНА РОБОТА
ВАЖЛИВО!!!БАТЬКИ – ПАРТНЕРИ У НАВЧАННІ підтримувати мотивувати до спільного навчання з дітьми пояснювати важливість навчання дитини в онлайн-форматі зробити опитувальник для батьків щодо труднощів, з якими вони стикнулися під час карантину та командно опрацювати його спілкуватися з батьками по телефону, батьки є каналом комунікації між вчителем та дитиною не змушувати батьків й не говорити про те, що вони мусять навчати дитинубудувати відносини з батьками! нехай вони будуть доброзичливими Батьків слід:
фізична – повна чи часткова вербальна – повна чи часткова підказки – жести, рухи тіла, вказівки, використання міміки візуальний стимул – картинки, фотографії, піктограми, символи, письмові слова моделювання – демонстрація виконання завдання маніпуляція символами – розташування об'єктів у визначеному порядку ПІДТРИМКА ДИТИНИ
ІНСТРУМЕНТИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ Я НАВЧАЮСЯ ЗА РОЗКЛАДОМ Я ДИВЛЮСЯ В МОНІТОР ТА СЛУХАЮ ВЧИТЕЛЯ Я ВІДПОВІДАЮ КАРТКАМИ МЕНІ ДОПОМАГАЮТЬ БАТЬКИ ЯКЩО Я ХОЧУ ПЕРЕПОЧИТИ, ТО ПОКАЗУЮ КАРТКУ ПАУЗА Я СПІЛКУЮСЯ З ДРУЗЯМИ НА ПЕРЕРВАХ ЯКЩО Я ХОЧУ ЗАПИТАТИ, ТО ПІДНІМАЮ КАРТКУ ПИТАННЯ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ОНЛАЙН-УРОКІВ