дпи з осоыивити потреити
ДЕТИ,ЯЮ ПОТРЕБУЮТЬ додатковођ'
ПОСТ)йнођО чи тимчасовођ' гпдтримки В ОСВЕТНЬОМУ ПРОЦЕС) З
ОСВЕТУ
амоика
Програма для найменшин базуеться на активному HaeqaHHi до якого залучаються не лише cami малюки, а й 'i*Hi ciMi. Робота ведеться эа такими напрямками
до освоения знань та розвиток i здоров'я komyHikaT"6Hi навиЧКИ
' розвиток
мистецтво i T60pqicTb
1) амина розумк деормних длей нейронн х 'ас це до того, як зэ'язюэ Ольше, наэчИтъся гоэорити дорослих
Вихоеател намагаютъся максимально набль'зити атмосферу, що лануе э груш, до домашнъоТ, тим самим зэести до мшшмуму стрес, який отримуютъ малюки при розлученш з мамою. особливо чмко це тдчуэаетъсЯ э
роюе. У таких яселках на кожного эпоэателя припадае лише а — 3 дитини, яких носятъ на ручках тшатъ, як це мае робити мама. перед сном малююэ при необмдносш хэилин перетряютъ