Конспект театралізованої діяльності
Вік: 5 р.ж.
Тема: Казка “Котик та півник”
Мета: Познайомити дітей із казкою "Котик та півник". Розвивати в дітей увагу, спостережливість, мислення, уяву та творчий підхід через театралізовану форму викладу казки та використання ігрових елементів. Виховувати в дітей почуття дружби, взаємодопомоги та обережності шляхом усвідомлення вчинків головних персонажів казки. Сприяти розвитку мовленнєвих навичок дітей через обговорення та відповіді на запитання під час заняття.
Обладнання: Казка “Котик та півник”, фігурки з фетру: півник, котик, лисичка, хатинка, картинки що ілюструють події з казки
Хід проведення
В: - Привіт діти! Сьогодні у нас дуже цікаве та захоплююче заняття. Ви готові?
Д: - Так
В: - Щоб дізнатися про що ми з вами будемо говорити треба відгадати загадку:
Я знаю ви любите ігри,
Пісні та загадки.
Але немає нічого цікавішого
Чим наші чарівні
Д: - Казки
В: - Так, правильно. Діти а які казки ви знаєте?
Д: - Колобок, рукавичка, івасик-телесик та ін.
В: - Розумнички так багато казок знаєте. Яка ваша найулюбленіша казка?
Д: - (відповіді дітей)
В: - У вас такий цікавий вибір
В: - А чи знаєте ви казку про “Котика та півника”?
Д: - Ні
В: - Тоді давайте я вам розповім та ви поспостерігаєте театральну виставу по цій казці. Та уважно послухайте про що вона
Жили-були котик і півник. Ось котик надумав піти в ліс по дрова. Каже він до півника:
– Сиди, півнику, на печі та їж калачі, а як прийде лисиця, не обзивайся.
Пішов котик. А ось і лисиця біжить. Стала під віконце та й приказує:
– Півнику-братику, одчини! Як не одчиниш, вікно розіб’ю і тебе заберу!
– Ток-ток, ток-ток, не велів коток! – озивається півник.
Ось лисиця віконце видерла, борщик виїла і півника забрала. Несе, а він гукає:
Мій котику, мій братику! |
Ось котик почув, прибіг, одняв півника у лисиці, приніс додому та й знову каже:
– Дивись півнику, як прийде ще раз лисиця, то не озивайся. Бо я йду далеко та й можу тебе вже не почути.
Пішов котик по дрова, а півник виліз на піч та й сидить. Та знов біжить лисичка, стукає у віконечко.
– Півнику-братику, одчини! Як не одчиниш, вікно розіб’ю і тебе заберу!
– Ток-ток, ток-ток, не велів коток! – озивається півник.
А вона знову у хатку залізла, борщик виїла і півника забрала. Несе його до нори, а півник співає:
Мій котику, мій братику! |
Раз проспівав – не чує котик, він давай вдруге, дужче гукати. Почув таки котик, прибіг. Одняв півника, насварив та й поніс додому.
– Тепер я піду далеко і хоч як ти гукатимеш, я не почую, – сказав півникові.
Пішов знову котик у ліс. А лисичка вже тут як тут.
– Півнику-братику, одчини!
– Ток-ток, ток-ток, не велів коток!
А лисичка таки забрала півника і понесла додому. Як не гукав, як не кликав півник котика, той не почув.
Прийшов увечері котик додому, а півника нема.
Зробив він собі бандуру, взяв мішок, молоток та й пішов до лисички. Сів біля нори, заграв і заспівав:
А у лисички новий двір, |
А лисичка саме паляниці пекла. Ось старша дочка й каже:
– Піду я, мамо, подивлюся, хто це так гарно грає, і паляницю однесу.
– Іди, – каже лисичка і дала їй паляничку.
Пішла дочка, а котик її цок та в лобок, та й у мішок. Ось і друга дочка каже:
– Піду і я подивлюся та паляницю однесу.
Пішла і та. А котик і її в мішок. А після і третя, і четверта дочки вийшли з нірки та й попали в мішок. Ждав-ждав їх Пилипко та й каже:
– Піду я, мамо, зажену їх до хати.
А котик і його впіймав.
А тоді забіг до хати, забрав півника та й поніс додому.
Ось і понині вони живуть, і хліб жують.
В: - Ну що дітки цікава була казка?
Д: - Так
В: - А про що була казка?
Д: - Про котика , півника та лисичку
В: - Правильно, а чому лисичка приходила до півника?
Д: - Щоб вкрасти його до нори
В: - А хто врятував півника?
Д: - Котик
В: - Хто вам сподобався найбільше?
Д: - (відповіді дітей)
В: - Ця казка вчить що справжній друг пізнається в біді та не треба відкривати двері всім хто попросить. Зрозуміли?
Д: - Так
В: - Дякую вам за відповіді та за весело проведений час. До нових зустрічей