Конспект театралізованої діяльностя

Про матеріал
Цей конспект допоможе вам ознайомити дітей з казкою "Котик та півник" та весело провести час
Перегляд файлу

Конспект театралізованої діяльності

Вік: 5 р.ж.

Тема: Казка “Котик та півник”

Мета: Познайомити дітей із казкою "Котик та півник". Розвивати в дітей увагу, спостережливість, мислення, уяву та творчий підхід через театралізовану форму викладу казки та використання ігрових елементів. Виховувати в дітей почуття дружби, взаємодопомоги та обережності шляхом усвідомлення вчинків головних персонажів казки. Сприяти розвитку мовленнєвих навичок дітей через обговорення та відповіді на запитання під час заняття.

Обладнання: Казка “Котик та півник”, фігурки з фетру: півник, котик, лисичка, хатинка, картинки що ілюструють події з казки

Хід проведення

В: - Привіт діти! Сьогодні у нас дуже цікаве та захоплююче заняття. Ви готові?

Д: - Так

В: - Щоб дізнатися про що ми з вами будемо говорити треба відгадати загадку:

Я знаю ви любите ігри,

Пісні та загадки.

Але немає нічого цікавішого

Чим наші чарівні

Д: - Казки

В: - Так, правильно. Діти а які казки ви знаєте?

Д: - Колобок, рукавичка, івасик-телесик та ін.

В: - Розумнички так багато казок знаєте. Яка ваша найулюбленіша казка?

Д: - (відповіді дітей)

В: - У вас такий цікавий вибір

В: - А чи знаєте ви казку про “Котика та півника”?

Д: - Ні

В: - Тоді давайте я вам розповім та ви поспостерігаєте театральну виставу по  цій казці. Та уважно послухайте про що вона

Жили-були котик і півник. Ось котик надумав піти в ліс по дрова. Каже він до півника:

– Сиди, півнику, на печі та їж калачі, а як прийде лисиця, не обзивайся.

Пішов котик. А ось і лисиця біжить. Стала під віконце та й приказує:

– Півнику-братику, одчини! Як не одчиниш, вікно розіб’ю і тебе заберу!

– Ток-ток, ток-ток, не велів коток! – озивається півник.

Ось лисиця віконце видерла, борщик виїла і півника забрала. Несе, а він гукає:

Мій котику, мій братику!
Несе мене лисиця
За кленові ліси
За крутії гори,
За швидкії води…

Ось котик почув, прибіг, одняв півника у лисиці, приніс додому та й знову каже:

– Дивись півнику, як прийде ще раз лисиця, то не озивайся. Бо я йду далеко та й можу тебе вже не почути.

Пішов котик по дрова, а півник виліз на піч та й сидить. Та знов біжить лисичка, стукає у віконечко.

– Півнику-братику, одчини! Як не одчиниш, вікно розіб’ю і тебе заберу!

– Ток-ток, ток-ток, не велів коток! – озивається півник.

А вона знову у хатку залізла, борщик виїла і півника забрала. Несе його до нори, а півник співає:

Мій котику, мій братику!
Несе мене лисиця
За кленові ліси
За крутії гори,
За швидкії води…

Раз проспівав – не чує котик, він давай вдруге, дужче гукати. Почув таки котик, прибіг. Одняв півника, насварив та й поніс додому.

– Тепер я піду далеко і хоч як ти гукатимеш, я не почую, – сказав півникові.

Пішов знову котик у ліс. А лисичка вже тут як тут.

– Півнику-братику, одчини!

– Ток-ток, ток-ток, не велів коток!

А лисичка таки забрала півника і понесла додому. Як не гукав, як не кликав півник котика, той не почув.

Прийшов увечері котик додому, а півника нема.

Зробив він собі бандуру, взяв мішок, молоток та й пішов до лисички. Сів біля нори, заграв і заспівав:

А у лисички новий двір,
Чотири дочки на вибір.
Ще й п’ятий Пилипко.
Пилипко, вийди на рундук, подивись.
Як бубни бубнять,
як сурми сурмлять – подивись!

А лисичка саме паляниці пекла. Ось старша дочка й каже:

– Піду я, мамо, подивлюся, хто це так гарно грає, і паляницю однесу.

– Іди, – каже лисичка і дала їй паляничку.

Пішла дочка, а котик її цок та в лобок, та й у мішок. Ось і друга дочка каже:

– Піду і я подивлюся та паляницю однесу.

Пішла і та. А котик і її в мішок. А після і третя, і четверта дочки вийшли з нірки та й попали в мішок. Ждав-ждав їх Пилипко та й каже:

– Піду я, мамо, зажену їх до хати.

А котик і його впіймав.

А тоді забіг до хати, забрав півника та й поніс додому.

Ось і понині вони живуть, і хліб жують.

В: - Ну що дітки цікава була казка?

Д: - Так

В: - А про що була казка?

Д: - Про котика , півника та лисичку

В: - Правильно, а чому лисичка приходила до півника?

Д: - Щоб вкрасти його до нори

В: - А хто врятував півника?

Д: - Котик

В: -  Хто вам сподобався найбільше?

Д: - (відповіді дітей)

В: - Ця казка вчить що справжній друг пізнається в біді та не треба відкривати двері всім хто попросить. Зрозуміли?

Д: - Так

В: - Дякую вам за відповіді та за весело проведений час. До нових зустрічей

 

docx
Додано
16 квітня
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку