"Останні уроки у 4 класі"

Про матеріал
Матеріал можна використати для створення відео останніх уроків у 4 класі. Може бути використано цілим матеріалом, а може й бути фрагментами.
Перегляд файлу
  • Сьогодні у нас незвичайний день – день прощання з початковою школою. Розпочинаються останні  уроки  у класі цьому. (Звучить дзвінок).
  • Шкільний дзвінок! Пам’ятаєте, як чотири року тому він покликав вас на перший урок? Якими несміливими невмійками ви зайшли зі мною в цей  клас? Як навчалися безшумно сідати за парти? А сьогодні цей дзвінок сповіщає вам про те. Що уже закінчуєте початкову школу.
  • У ніч з 31 серпня на 1 вересня я спостерігала за зорепадом  і загадала бажання, щоб у мій клас потрапили найкращі маленькі зірочки – це ви, мої діточки. І моє бажання здійснилося.

Давайте  кожен свою зірочку прикріпить біля місяця. (Діти прикріплюють зірочки).

  • Чотири роки ми разом з вами піднімалися першими східцями країни Знань – все вище і вище. Вчилися читати, писати, рахувати, дружити. Непростими були перші шкільні вершини. Хто стрімко і рвучко піднімався до них. Хто довго і невпевнено долав перші перешкоди на шляху,  відчуваючи підтримку і допомогу. І сьогодні називають вас таким вагомим словом «випускники». Швидко промайнуло чотири роки навчання. У пам’яті залишилися найяскравіші хвилини, знання, вміння, навички.

Дивлюсь на вас і згадую ті дні,

Коли прийшли ви в перший клас.

Як вперше ми залишились одні

І я, хвилюючись, вивчала вас.

 

Промчали дні, і місяці, і роки пролетіли,

І знову ми, як і колись самі,

А сьогодні б ви згадати хотіли,

Що за чотири роки вивчали?

  • Давайте сторінками кожного предмета покрокуємо і побачимо, які ви вже  розумні і спритні.

І. Вступне опитування.

1. В якому році ви прийшли у перший клас?

2. Скільки у першому класі у вас було учнів?

3. Імена і по батьків вчителів, які вас навчали чотири роки.

4. Як спочатку називався навчальний заклад, у якому ви навчалися?

5. Як перейменували навчальний заклад?

6. Імена дівчаток у класі.

7. Імена хлопчиків у класі.

8. Хто в школі головний?

9. Хто підкоряється навіть директорові?

10. Хто в школі користується такими словами «скрипічний ключ», «ноти»?

11. Кому в школі дозволяється мати свою форму?

12. Де в школі знаходиться криниця мудрості?

13. Де можна «підкріпитися»?

ІІ. Урок читання.

  1. Підібрати рими.

Хвилювались всі навколо,

Як збирали нас до …(школи).

Нові речі купували,

Шкільне приладдя у рюкзак …(складали).

  1. Кожну скоромовку проговорити з різною інтонацією:

питально;

весело;

сумно.

Ніс Гриць горіх через поріг.

Став на горіх, упав на поріг.

 

А дідусь Опанас нам купив ананас,

То ж приходьте до нас – почастуємо ми вас.

 

Великі мурахи грали у шахи,

А маленьку мурашки – у шашки.

 

 

Біжать стежини поміж ожини.

І вже у Жені ожина в жмені.

  1. Вправа на уважність під час слухання казки.(Учні за ролями(дід, баба, колобок, зайчик, вовк, ведмідь, лисиця) присідають почувши  свого героя).

Були собі дід та баба та дожились вже до того, що й хліба нема. Дід і просить:

  • Бабусе, спекла б ти колобка.
  • Та з чого ж я, дідусю, спечу, як і борошна нема?
  • От, бабусе, піди в хижку та назмітай, бабусе, у засіку борошенця, та й буде колобок.

Послухалась баба, хоча, яка вона баба, не баба, а молода баба, пішла в хижку, назмітала в засіку борошенця, витопила в печі, замісила гарненько борошно, спекла колобка, та й поклала на вікні, щоб простигав.

А колобок лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й покотився дорогою.

Котиться, котиться дорогою, коли це назустріч йому зайчик та не просто зайчик, а  спритний зайчик.

  • Колобок, колобок, я тебе з’їм!
  • Не їж мене, зайчику, я тобі пісеньку заспіваю.
  • Ану заспівай!

Я колобок, колобок.

Я по засіку метений,

Я із борошна спечений.

Я від баби втік.

Я від діда втік,

То й від тебе втечу!

Та й побіг собі. Біжить та й біжить. Зустрічає його вовк, сірий вовк, страшний вовк.

  • Колобок, колобок, я тебе з’їм!
  • Не їж мене, вовчику, я тобі пісеньку заспіваю.

Співай:

Я колобок, колобок.

Я по засіку метений,

Я із борошна спечений.

Я від баби втік.

Я від діда втік.

Я від зайця втік,

То й від тебе втечу!

Та й покотився. Аж іде ведмідь, великий ведмідь, страшний ведмідь.

  • Колобок, колобок, я тебе з’їм.
  • Не їж мене, ведмедику, я тобі пісеньку заспіваю.
  • Ану заспівай!

Я колобок, колобок.

Я по засіку метений,

Я із борошна спечений.

Я від баби втік.

Я від діда втік.

Я від зайця втік,

Я від вовка втік,

То й від тебе втечу!

Та й покотився. Котиться, котиться колобок дорогою. Зустрічає колобок лисичку, лисичку-хитрунку.

  • Колобок, колобок, я тебе з’їм!
  • - Не їж мене, лисичко-сестричко, я тобі пісеньку заспіваю.
  • Ану ж бо , колобок, заспівай!

Я колобок, колобок.

Я по засіку метений,

Я із борошна спечений.

Я від баби втік.

Я від діда втік.

Я від зайця втік,

Я від вовка втік,

Від ведмедя втік,

То й від тебе втечу!

  • Яка ж гарна твоя, колобку, пісенька! От тільки я не чую добре. Заспівай ще але сідай до мене на язик, щоб я краще чула.

Колобок скочив їй на язик та й почав співати:

Я колобок, колобок.

Я по засіку метений,

Я із борошна спечений.

Я від баби втік.

Я від діда втік.

Я від зайця втік,

Я від вовка втік.

Від ведмедя втік,

То й від тебе….

А лисичка його раз і з’їла!

             ІІІ. Урок української мови.

Відгадати загадки:

  1. Який прислівник однаково читається зліва на право і справа на ліво?(Зараз).
  2. Які прислівники запитують? (Щотижня, щогодини, щороку, щоденно).
  3. Які займенники псують дороги?(Ями).
  4. Які є частини мови?

ІV. Урок математики.

Розв’язати задачі:

  1. 6 картоплин зварилися в каструлі за 30 хвилин. За скільки хвилин звариться 1 картоплина?(30 хвилин).
  2. Якщо о 12 год дня іде дощ, то чи можна чекати через 36 год  сонячної погоди?(Ні).
  3. Назвіть 5 днів підряд, не називаючи чисел й днів тижня.(Позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра).
  4. В клітці було 4 кролики. Четверо дітей купили по одному з цих кроликів. Один кролик залишився у клітці. Як це могло статися? (Купили кролика з кліткою).

V. Урок фізичної культури

Руханка.

VI. Веселі перерви

  1. - Я так борюся зі своєю лінню, що коли перемагаю її, то вже не маю сили для виконання домашніх завдань, - так пояснив учень, чому він не виконав домашнє завдання.
  2. – Цікаво, а чому орел так довго завис на одному місці?

- Мабуть бензин закінчився...

              3. – Завтра до школи нехай прийде твій дідусь.

                   - Ви хотіли сказати тато?

                   - Ні. Дідусь. Я хочу показати йому, які помилки робить його 

                     син у твоїх домашніх завданнях.

4.– Матвію, ти вже такий великий, а примушуєш молодшого 

      братика нести твій портфель.

                  - Хай вчиться допомагати старшим.

              5. – Тату, вчителька сказала, щоб ти не допомагав мені 

                     більше робити уроки.

                  - Чому?

                  - Мені досить і тих помилок, які я роблю сам.

              6. – Швидше збирайся, а то заспізнишся до школи.

                 - Нічого, вона цілий день відчинена.

              7. – Скільки учнів у вашому класі?

                  - З учителькою …

                 - Отже, без неї…

                 - Е, ні! Без учительки в класі не залишиться нікого!

            8. – Хто хоч один раз обпікся, той завжди боїться вогню. 

                    Скажи що-небудь схоже.

                - Кого один раз вимили, той боїться води!

            9. – Як на твою думку слово «штани» - в однині чи в множині?

                - Ятак думаю, що верхня частина у них - однина, а нижня – 

                   множина.

         10. – Софійко, дай мені своєю ручкою дописати.

              - А з твоєю що?

              - Вона робить багато помилок.

        VIІ. Урок я досліджую світ

  1. Гра «Назви одним словом»
  1. Складний ящик з водою.(Акваріум).
  2. Жуйна тварина з одним чи двома горбами.(Верблюд).
  3. Колекція засушених рослин.(Гербарій).
  1. Відгадати загадки:
  1. Що переодягається чотири рази на рік?(Планета Земля).
  2. Що саме по собі темне, але зроблено за допомогою світла?(Тінь).
  3. Коли доба коротша: взимку чи влітку?(Однакові).

         VIII. Урок дизайну

                  Виготовлення виробу.

        IX. Урок музики

                 Пісня «Останній раз»

       X. Підсумки

                1. Слово вчителя.

                2. Вручення портфоліо дітям

           

 

 

 

VI. Веселі перерви

  1. - Я так борюся зі своєю лінню, що коли перемагаю її, то вже не маю сили для виконання домашніх завдань, - так пояснив учень, чому він не виконав домашнє завдання.
  2. – Цікаво, а чому орел так довго завис на одному місці?

- Мабуть бензин закінчився...

              3. – Завтра до школи нехай прийде твій дідусь.

                   - Ви хотіли сказати тато?

                   - Ні. Дідусь. Я хочу показати йому, які помилки робить його 

                     син у твоїх домашніх завданнях.

4.– Матвію, ти вже такий великий, а примушуєш молодшого 

      братика нести твій портфель.

                  - Хай вчиться допомагати старшим.

              5. – Тату, вчителька сказала, щоб ти не допомагав мені 

                     більше робити уроки.

                  - Чому?

                  - Мені досить і тих помилок, які я роблю сам.

              6. – Швидше збирайся, а то заспізнишся до школи.

                 - Нічого, вона цілий день відчинена.

              7. – Скільки учнів у вашому класі?

                  - З учителькою …

                 - Отже, без неї…

                 - Е, ні! Без учительки в класі не залишиться нікого!

            8. – Хто хоч один раз обпікся, той завжди боїться вогню. 

                    Скажи що-небудь схоже.

                - Кого один раз вимили, той боїться води!

            9. – Як на твою думку слово «штани» - в однині чи в множині?

                - Ятак думаю, що верхня частина у них - однина, а нижня – 

                   множина.

         10. – Софійко, дай мені своєю ручкою дописати.

              - А з твоєю що?

              - Вона робить багато помилок.

 

1

 

docx
Додано
17 січня 2023
Переглядів
910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку