Давайте кожен свою зірочку прикріпить біля місяця. (Діти прикріплюють зірочки).
Дивлюсь на вас і згадую ті дні,
Коли прийшли ви в перший клас.
Як вперше ми залишились одні
І я, хвилюючись, вивчала вас.
Промчали дні, і місяці, і роки пролетіли,
І знову ми, як і колись самі,
А сьогодні б ви згадати хотіли,
Що за чотири роки вивчали?
І. Вступне опитування.
1. В якому році ви прийшли у перший клас?
2. Скільки у першому класі у вас було учнів?
3. Імена і по батьків вчителів, які вас навчали чотири роки.
4. Як спочатку називався навчальний заклад, у якому ви навчалися?
5. Як перейменували навчальний заклад?
6. Імена дівчаток у класі.
7. Імена хлопчиків у класі.
8. Хто в школі головний?
9. Хто підкоряється навіть директорові?
10. Хто в школі користується такими словами «скрипічний ключ», «ноти»?
11. Кому в школі дозволяється мати свою форму?
12. Де в школі знаходиться криниця мудрості?
13. Де можна «підкріпитися»?
ІІ. Урок читання.
Хвилювались всі навколо,
Як збирали нас до …(школи).
Нові речі купували,
Шкільне приладдя у рюкзак …(складали).
питально;
весело;
сумно.
Став на горіх, упав на поріг.
А дідусь Опанас нам купив ананас,
То ж приходьте до нас – почастуємо ми вас.
Великі мурахи грали у шахи,
А маленьку мурашки – у шашки.
Біжать стежини поміж ожини.
І вже у Жені ожина в жмені.
Були собі дід та баба та дожились вже до того, що й хліба нема. Дід і просить:
Послухалась баба, хоча, яка вона баба, не баба, а молода баба, пішла в хижку, назмітала в засіку борошенця, витопила в печі, замісила гарненько борошно, спекла колобка, та й поклала на вікні, щоб простигав.
А колобок лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й покотився дорогою.
Котиться, котиться дорогою, коли це назустріч йому зайчик та не просто зайчик, а спритний зайчик.
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений.
Я від баби втік.
Я від діда втік,
То й від тебе втечу!
Та й побіг собі. Біжить та й біжить. Зустрічає його вовк, сірий вовк, страшний вовк.
Співай:
Я колобок, колобок.
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений.
Я від баби втік.
Я від діда втік.
Я від зайця втік,
То й від тебе втечу!
Та й покотився. Аж іде ведмідь, великий ведмідь, страшний ведмідь.
Я колобок, колобок.
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений.
Я від баби втік.
Я від діда втік.
Я від зайця втік,
Я від вовка втік,
То й від тебе втечу!
Та й покотився. Котиться, котиться колобок дорогою. Зустрічає колобок лисичку, лисичку-хитрунку.
Я колобок, колобок.
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений.
Я від баби втік.
Я від діда втік.
Я від зайця втік,
Я від вовка втік,
Від ведмедя втік,
То й від тебе втечу!
Колобок скочив їй на язик та й почав співати:
Я колобок, колобок.
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений.
Я від баби втік.
Я від діда втік.
Я від зайця втік,
Я від вовка втік.
Від ведмедя втік,
То й від тебе….
А лисичка його раз і з’їла!
ІІІ. Урок української мови.
Відгадати загадки:
ІV. Урок математики.
Розв’язати задачі:
V. Урок фізичної культури
Руханка.
- Мабуть бензин закінчився...
3. – Завтра до школи нехай прийде твій дідусь.
- Ви хотіли сказати тато?
- Ні. Дідусь. Я хочу показати йому, які помилки робить його
син у твоїх домашніх завданнях.
4.– Матвію, ти вже такий великий, а примушуєш молодшого
братика нести твій портфель.
- Хай вчиться допомагати старшим.
5. – Тату, вчителька сказала, щоб ти не допомагав мені
більше робити уроки.
- Чому?
- Мені досить і тих помилок, які я роблю сам.
6. – Швидше збирайся, а то заспізнишся до школи.
- Нічого, вона цілий день відчинена.
7. – Скільки учнів у вашому класі?
- З учителькою …
- Отже, без неї…
- Е, ні! Без учительки в класі не залишиться нікого!
8. – Хто хоч один раз обпікся, той завжди боїться вогню.
Скажи що-небудь схоже.
- Кого один раз вимили, той боїться води!
9. – Як на твою думку слово «штани» - в однині чи в множині?
- Ятак думаю, що верхня частина у них - однина, а нижня –
множина.
10. – Софійко, дай мені своєю ручкою дописати.
- А з твоєю що?
- Вона робить багато помилок.
VIІ. Урок я досліджую світ
VIII. Урок дизайну
Виготовлення виробу.
IX. Урок музики
Пісня «Останній раз»
X. Підсумки
1. Слово вчителя.
2. Вручення портфоліо дітям
VI. Веселі перерви
- Мабуть бензин закінчився...
3. – Завтра до школи нехай прийде твій дідусь.
- Ви хотіли сказати тато?
- Ні. Дідусь. Я хочу показати йому, які помилки робить його
син у твоїх домашніх завданнях.
4.– Матвію, ти вже такий великий, а примушуєш молодшого
братика нести твій портфель.
- Хай вчиться допомагати старшим.
5. – Тату, вчителька сказала, щоб ти не допомагав мені
більше робити уроки.
- Чому?
- Мені досить і тих помилок, які я роблю сам.
6. – Швидше збирайся, а то заспізнишся до школи.
- Нічого, вона цілий день відчинена.
7. – Скільки учнів у вашому класі?
- З учителькою …
- Отже, без неї…
- Е, ні! Без учительки в класі не залишиться нікого!
8. – Хто хоч один раз обпікся, той завжди боїться вогню.
Скажи що-небудь схоже.
- Кого один раз вимили, той боїться води!
9. – Як на твою думку слово «штани» - в однині чи в множині?
- Ятак думаю, що верхня частина у них - однина, а нижня –
множина.
10. – Софійко, дай мені своєю ручкою дописати.
- А з твоєю що?
- Вона робить багато помилок.
1