Остання виховна година в 11 класі

Про матеріал

Остання виховна година в 11 класі "Операція 2К18" містить слова подяки школі, класному керівникові, учителям-предметникам українською мовою. Сценарій складений з використанням віршів українських авторів, деякі вірші придумали разом учні мого 11 класу

Перегляд файлу

Остання виховна година в 11 класі

 Музика, виходять «Таємні агенти» - три учні «в чорному»

Голос (запис) Ми – агенти нового суспільства. Ті, хто в змозі побудувати нову державу. Ми завершуємо підготовку і готові змінити майбутнє. Експеримент відділу освіти в 11 років підходить до завершення. Цей шлях був нелегким, ми робили все, що в наших силах: писали зашифрованими літерами, приписували нові закони Ньютону, розрізняли жабу від слона, гризли тангенси з котангенсами, нас катували іноземними мовами, танцями та співом… Згадаємо, яка нелегка була ця секретна місія

Всі інші учні класу  по черзі зявляються на сцені

Флешмоб частина1

Голос 1. З секретних архівів відділу освіти: «Раннім осіннім ранком 2007 року до трьохповерхової будови стікалися різновікові групи людей. Ідентичність їх зовнішнього вигляду наводила на дивні роздуми. Біля входу в будівлю формувалися групи осіб у віці від 6 до 7 років для постановки чергового експерименту, який був розрахований на 11 років».

Голос 2.  Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристика на шефа установи освіти Валавіну Т.М. Директор - вона ж учитель, вона ж мати шкільних експериментів. Характер врівноважений, дуже стійкий. Пильна, нещадна до порушників чистоти і порядку, володіє гострим слухом і владним голосом. Все бачить, все чує, все знає. Має підвищене почуття прекрасного.

Торгунакова   Разом з нами вона схвильована,

Як буває в хвилини розлук,

Голова родини шкільної,

Наш мудрий порадник і друг.

Ульянкін    В школі гарні вчителі, 
А директор – просто клас! 
Часом і не спить, не їсть, 
Все турбується про нас 
Залишайтеся такою 
Впевненою й діловою. 
І прохаємо ви вас 
Не забудьте випуск наш   (Випускники дарують директору квіти.)

Голос 1. Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристика агентів установи у сфері управління Тарасенко Яну Сергіївну, Кобзіну Наталію Геннадіївну, Борисовську Олену Миколаївну

Голос 2. Характер врівноважений, дуже стійкий.  Пильні, наділені  дипломатичністю і тягою до реформ. Особливі прикмети: залізна витримка і аналітичний розум. Вимогливі (іноді аж занадто), люблять порядок і дисципліну.

Черевкова    Ви душевні та ласкаві,

І при цьому всі розумні.

Знайте, не забуде вас

Наш одинадцятий клас!

Кипря    Ми підемо, а в вашім житті
Всі залишимось: Ані і Даші,

  Пустотливі, швидкі і верткі,
Як колись ще у першому класі.

Ульянкін    Пустували  не раз, і не два,
І уроки зривати уміли,
В вас боліла від нас голова
Але ви все одно нас любили.

Голос 1. З секретних архівів відділу освіти:  По закінченні чотирьох років агенти установи освіти Зоря Зінаїда Корніївна, Конюшок Ольга Миколаївна за допомогою Змійової Світлани Михайлівни завершили свою частину експерименту. В результаті чого сформувалася група осіб, яка, досягнувши 10-річного віку, досконало вміла читати, писати і говорити. Деякі навчились навіть списувати, а також вимовляти повну назву своєї школи з першого разу.
Шевченко           Був перший учитель,

 Був перший дзвінок,

 Перше прочитане слово,

 Перші радості і прикрості.

Альошкін          Вона взяла нас в свої руки,

За парту в класі посадила,

Відкрила світ для нас науки,

І в учнів нас перетворила.

Адамян     Букварі і читанки,
Парти в три ряди.
Наша перша вчителька
В серці назавжди.
(Квіти першим вчителькам)

Сценка про вчителів 1 (Трембач…)

Голос 2. Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристики на вузькоспеціалізованих агентів установи освіти в галузі української мови і літератури, зарубіжної літератури та російської мови Городецьку Світлану Євгенівну, Березницьку Тетяну Володимирівну, Цапійчук Оксану Анатоліївну, Рябову Марину Юріївну:  артистичні натури. Помічені в пропаганді серед молоді творів українських класиків. Особливі прикмети: енергійність і нев'януча молодість.

Поліщук Як вживати кличну форму, 
Щоб були ми завжди в нормі, 
Відміняти дієслово 
В нашій рідній давній мові, 
Вчать філологи завзято. 
Ох, роботи в них багато! 
Бабаян Прозу й поетичні твори 
Вітчизняних авторів 
Ми вивчаєм на уроках, 
Пробуєм творить самі. 
Трембач Ой багата наша мова, 
Має дивнії дива, 
Скільки значень має слово, 
Як його хто промовля... 
Дуже важко вчителям 
Наші твори оцінити, 
А ще важче, мабуть, їм 
Нас примусити щось вчити.

Голос 1. Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристика на вузькоспеціалізованих агентів установи освіти в галузі іноземних мов Врублевську Ольгу Вікторівну, Пашкевич Ларису Іванівну, Міхаілян Наріне Юріївну, Галкіну Карину Вячеславівну.

Голос 2. Агенти доклали максимум зусиль для нерозголошення експерименту іноземним спецслужбам. Використовуючи особисту чарівність і посилену програму, вони створили групу особливого призначення, здатну в будь-якій обстановці на питання: «Ду ю спік інгліш?» чітко відповісти «Ніхт ферштейн!».

 Бабаян     Ми іноземну мову теж вивчали,
Щоб в розмаїтті світу не пропали.
Бо ж іноземну мову треба знати,
Щоб добре слово другові сказати,
Який живе за сотні довгих миль,
І мова в нього інша, інший стиль...

             Пиріг      Життя складне і нас колись зведе,
Від цього ти не дінешся ніде.
То ж так важливо знати різні мови,
Тоді життя приємне і чудове,

             Москаленко       Бо розумієш все і вмієш сам сказати,
Слова не треба в словниках шукати.
Учителям ми вдячні безкінечно,
Прийміть подяку і любов сердечну.

Флешмоб частина 2

.Голос 1. Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристика на вузькоспеціалізованого агента установи освіти в галузі хімії Хілько Інну Анатоліївну.

Голос 2. Пройшла спеціальну підготовку в групі особливого призначення хімічного університету, де придбала навички розчинення в середовищі учнів і нейтралізації шкільних конфліктів. Вміє перетворюватися на лакмусовий папірець при спробах учнів напустити туману. Особливі прикмети: розчинить будь-кого своїм поглядом.

Гадельшин. З нами разом з'їли ви солей різних пуд,

Ви вміли цінувати наш величезний труд.

Ніяких реакцій часом не було -

Та вчили розуміти  ви тему все одно

Вербицька   Хімія — наука і складна, й цікава,
Бо присутня всюди, будь це сталь чи кава.
Чи листок зелений, чи роса у полі.
Ось таку науку ми вивчали в школі.

Кипря    Сил не шкодували, так її вивчали,
То ж багато дуже в світі ми пізнали.
Часом програвали з нею у двобою,
Та знання чималі несемо з собою.

Голос 1. Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристика на вузькоспеціалізованого агента установи освіти в галузі біології Кедровського Валерія Дмитровича.

Голос 2. За час експерименту проявив себе, як самовідданий боєць за чистоту рядів на теренах філогенезу і профспілки. За довгий період педагогічної діяльності в нашій школі успішно пройшов природний відбір і залишився єдиним носієм генів біології в нашій школі. Має надійний тил – Кедровську Олену Іванівну

Черевкова   Навколо нас природа наче казка,
Рослинний і тваринний дивосвіт.
В природі є добро, любов і ласка.
Про це дізнались ми з маленьких літ.
Максименцев    А ще є світ невидимий для ока,
У цих істот іде життя своє.
Їх поведінка іноді жорстока,
Але у світі — кожному своє.
Дубограй      Та створене в природі все, щоб жити,
Радіти сонцю, дощику й теплу.
Людина в світі, щоб добро творити,
В усі часи протистояти злу.
Голос 1. Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристика на вузькоспеціалізованих агентів установи освіти в області історії суспільствознавства та права Бобух Майю Анатоліївну,  Борисовську Олену Миколаївну, Печерську Оксану Валеріївну

Голос 2.  Особи підвержені мукам творчості і спалахам натхнення, мають владний голос,   у випадку небезпеки деякі переходять на ультразвук.

Трембач    Історія — це пройдене життя,
Та без минулого немає майбуття.
Для того ми історію й вивчали,
Щоб краще рідну землю нашу знали.
Пиріг     А як пізнали — серцем прикипіли.
Для себе цілий всесвіт враз відкрили.
Якого роду-племені ми діти
І як нам далі в світі жити!

Голос 1. Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристика на вузькоспеціалізованого агента установи освіти в області географії Зубко Наталію Петрівну

Голос 2. Характер спокійний, нагадує легкий бриз. Погода ясна, у другій половині дня можливі опади, але без гроз.

Жижченко      Сьогодні можна їхать хоч куди:

Хоч в Африку, а хочеш, навіть в Чилі!

Спасибі, що навіки, назавжди

Хоч карту знати Ви таки навчили!

  Шевченко   Від Європи до Канади, 
Ми мандруємо по карті, 
Іноді ми й заблукаєм, 
Але впевнені, ми знаєм,
 Що врятує вчитель нас

 Бо в неї знань міцний заас  
         Кипря Допоможе нам знайти 
Гори й витоки ріки, 
І пустелі, й болота, 
Хоч це робота не проста, 
Голос 1. Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристика на вузькоспеціалізованих агентів установи освіти в галузі фізичної культури  Тищенко Геннадія Геннадійовича та Рауткіна Олега Юріовича

Голос 2. Під час експерименту проявили себе як самовіддані борці за здоровий спосіб життя. Характер витривалий, стійкий до навантажень. Особливі прикмети: завжди в русі, в якості талісмана носять свисток або секундомір

 Поліщук   Бігти крос, стрибати ввись
На шпагат сідай  - держись,
Віджимайсь півсотні раз,
Стрибать, повзати на час.
Черевкова   Такі чудо - нормативи
Для всіх діток в перспективі -
Міцні нерви, стальні м’язи,
Але це – не всім відразу.
Голос 1. Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристика на вузькоспеціалізованих агентів установи освіти в галузі трудового навчання Кравцову Яну Володимирівну та Бочарова Юрія Володимировича

Голос 2 . Незалежні у всіх областях, оскільки мають золоті руки. Озброєні граблями, точилом, пилилом, зубилом, праскою і спицями. В досконалості володіють деревопилянням, металлосверлінням і голковколюванням

Дубограй       Людина й праця, як сіамські діти,
Нізащо їх не можна розділити.
Труд без людини просто не існує,
Людина ж без труда — життя марнує.
 

 Москаленко           Тому до праці нас привчали в школі.
Трудились ми в майстернях і у полі.
Навчилися чогось-таки робити
І буде легше нам у світі жити.

Голос 1. Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристика на вузькоспеціалізованого агента установи освіти в галузі музики Безкоровайну Олену Вікторівну

Голос 2. Характер веселий, живий, музикальний. Особлива прикмета:співає

Троян Ще один предмет у школі 
Не залишить нас байдужим, 
Та на нього треба, друзі, 
Слух і горло мати дуже. 
Бах, Бетховен і Сальєрі, 
Пісні давні і прем 'єри. 
Є в нас тенори й альти, 
Та до Баскова — рости...
Голос 1. Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристика на вузькоспеціалізованого агента установи освіти Васильєву Катерину Ігоровну

Голос 2. Характер непосидючий. Особлива прикмета: встигає все. Не встигає тільки поїсти і поспати.

   Ульянкін              В школі є така посада – це вигадник і новатор,

Невгамовний весь в роботі педагог-організатор.

Скільки справ завжди у неї, скільки творчості й горіння!

І вона завжди бажає передати дітям вміння.

  Дубограй      Рученьки терпнуть, злипаються віченьки,

Боже, як хочеться спать!

Так мені ж треба знову сценарії

Зранку до ночі читать!                   

Голос 1. Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристика на вузькоспеціалізованих агентів установи освіти в галузі інформатики Колесник Ксенію Петрівну, Соболєву Вікторію Олександрівну, Білявську Вікторію Валеріївну

Голос 2 .Характер веселий, поривчастий, рухомий інформаційними силами в глиб технологічних процесів. З легкістю зводять 2 в куб і віртуозно володіють комп’ютером.

Особливі прикмети: завжди чудово виглядають, вміють ефектно виникнути в самий невідповідний момент, діють за принципом бомби уповільненої дії

  Поліщук                  Спасибі вам, дорогі вчителі!
Завдяки вам тепер ми багато знаємо про IT.
Ми знаємо і Pascal, і Delphi
Багато проблем вміємо обійти!

  Альошкін                 Як працювати з інтернетом,
Файл створити, виправити або зберегти
Краще Вас ніхто на цьому білому світі
Не здатний так докладно пояснити

Ведучий 1. А наскільки складно пояснювати деяким учням ми зараз продемонструємо

Ведучий 2. Дивимось!

Сценка про вчителів 2 ( Максименцев, Троян)

Голос 1. Інформація до роздумів. Цілком таємно. Характеристика на вузькоспеціалізованого агента установи освіти в області математики і фізики Ткаченко Людмилу Іванівну.

Голос 2. Характер прямокутний, стан стійкої рівноваги, при зіткненні вдаряє струмом. Особливі прикмети:  є класним керівником нашого класу

Адамян     Нас математики навчали,
Щоб ми усе прорахували:
Що множити, а що ділити
І як в складному світі жити.
 

Троян Любов нам множити потрібно,
Ділити радість принагідно,
От щирість й щедрість — додавати,
А зло від серця віднімати.
 

Ведучій 1.      Рідні наші,любі вчителі,
Простіть за пустощі великі і малі,
За непослух чи не вивчений урок,
За кожен необдуманий наш крок.                 КВІТИ ВЧИТЕЛЯМ, музика
2.  Хай упродовж прийдешніх всіх років
На вдячних вам щастить випускників

 ВАЛЬС

Пиріг  Давайте пригадаємо, яким було наше життя у школі (презентація «Наше шкільне життя» під музику)

Слова батькам – всі по 2 рядки, Максименцев грає на скрипці

  1. А без батьків чого ми в світі варті?      Черевкова

Без маминої ласки і тепла,

 

  1. Без батьківської строгості і жарту,                        Альошкін

Без нашого родинного житла.

 

3.Вони ж нас, як пташок, в гнізді зростили,         Шевченко

Давали дітям раду, як могли,

 

4.І в наших душах сонце засвітили,       Дубограй

І крила для польоту нам дали.

 

    5.   Нас всіх приводять у цей світ,         Троян

Батьки за руку. Потім в школу, 

 

6    Щоб ми продовжували рід        Адамян

Й життя не розірвалось коло. 

 

7   Нас пестять ніжно, мов зерня,       Торгунакова

Опікують і доглядають, 

 

8    Щоб чемним виросло маля,          Москаленко

Зрання й до зореньки все дбають. 

 

9     І ми, в обіймах теплих тих,      Вербицька

Ростемо непомітно й швидко, 

 

10    Бува засмучуємо їх,               Жижченко

Та ненароком… Й дуже рідко. 

 

11    Але сумна приходить мить -       Ульянкін

Між зорь розвіється дитинство, 

 

12    В життя доросле полетить     Бабаян

Дитя, й розірветься єдинство. 

 

 

13    Стаєм сьогодні на крило.    Поліщук

За обрій линем журавлями. 

 

14   Та ласка Ваша і тепло,        Пиріг

Залишаться назавжди з нами. 

 

15    Спасибі рідні Вам за все,     Кипря

Сто раз це скажемо уклінно, 

 

16    Дорослий вітер нас несе…      Трембач

Та обіцяєм – неодмінно 

 

17   В гніздо рідненьке, в теплих снах     Гаельшин

На мить завернуть Ваші діти, 

Щоб знов розтанути в полях, 

На ганку залишивши квіти. 

Ведучий Шановні батьки! Вслухайтеся і вдумайтеся у ті слова, які солов’їною піснею ллються з вуст ваших дітей. Як легко це сказати. А насправді? А насправді вам треба було набратися терпіння, щоб виколисати майбутній талант, надію, опору.
Шановні батьки! Сьогодні, ми впевнені, ви хочете щось сказати своїм дітям.

(виступ батьків)

Пісня батькам.

Ведучій 1  Травневий день зі світлими очима,
Всміхаючись, ступає на поріг,
Шкільні літа лишились за плечима,
Попереду – життя та клич доріг.

2    Роки летять, неначе журавлі,
Не встигнеш оглянутися навколо.
Недавно зовсім ми були малі.
А вже сьогодні залишаєм школу.

1     Здавалось, 11 літ - багато,
Ніхто й не думав, що так швидко промайнуть.
Тепер нам хочеться, щоб перенесли свято,
Хоча би тиждень в школі ще побуть.

2    Ось час пробив. Ми школу покидаєм
Уже назавжди, тут не буде нас.
Розійдемось, у світ ясний рушаєм,
І засумує школа, рідний клас.

1   То ж прощавай, дитинство веселкове,
Повернемось в думках сюди не раз.
Майбутнє нас чекає світанкове.
Нам відправлятись у дорогу час.

Пиріг  Агенти нашої школи, пройшовши підготовку найвищого ступеня, отримали такі властивості, що змогли опинитися у майбутньому і побачити, як здаватимуть ЗНО учні Нової Української Школи. Дивимось.

Сценка «ЗНО»
Ведучій 1 Промайнув  черговий експеримент, який був розрахований на 11 років. Прикро, що сьогодні наш останній навчальний день.
 

Фінальна пісня «Звенит последний звонок»

 

 

Завантаження...
docx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
1330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку