Оздоровча прогулянка"Ой, нарешті вже весна"

Про матеріал

Дана розробка дає можливість дітям розвивати здоровий спосіб життя, оздоровлюватися , відпочивати на свіжому повітрі, грати у рухливі ігри, відволіктися вд розумової діяльності і відпочити від уроків на групі продовженого дня.

Перегляд файлу

Кіровоградська  область Олександрійський район

Червонокам`янке навчально-виховне об`єднання:

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний

навчальний заклад – позашкільний

навчальний центр .

                                                             Автор – вихователь ГПД – Шовкун Олена 

Володимирівна

 

ОЗДОРОВЧА ПРОГУЛЯНКА  на ГПД

                          « ОЙ, НАРЕШТІ  ВЖЕ ВЕСНА »

 

Мета: розвивати уявлення про здоровий спосіб життя,забезпечити активний відпочинок дітей на свіжому повітрі,розвивати м’язову систему, поліпшувати роботу серцево – судинної та дихальної систем, підвищувати працездатність, виховувати кмітливість, дружелюбність.

ХІД ПРОГУЛЯНКИ

І.Організаційний момент

Слова вихователя:

Настає пора чудова

На порозі вже весна

До прогулянки готова

Вся весела дітвора

           Перш ніж вийти на подвір’я

           Гарно скажемо разом

           Правила, як те повір’я

           Що придумали гуртом.

ІІ. Інструктаж (пригадування правил поведінки під час прогулянки)

Вихователь запитує в учнів правила у прозовій формі, а на закріплення діти розповідають правила у віршованій формі.

Учень 1.Одягаємось гарненько

Всі шикуємось у ряд

І виходимо зі школи

Чемно, гарно, без пригод.

Учень 2.Виховтеля уважно

Будем слухати весь час

Всі виконуєм завдання

Ми старанно раз у раз

Учень 3.Як зустрінемо дорослих

Привітаємось завжди

Ми без дозволу нікуди

Щоб не сталося біди.

Учень 4.Ми природу поважаєм

Всю її охороняєм

Не ламаємо гілок

І не топчем ділянок

Учень 5.Інвентар шкільний беремо

У спортзалі повсякчас

Все приладдя бережемо -

Тож похвалите ви нас.

Учень 6.Дружно в ігри будем грати

Щоб здоровими рости

Щоб хвороби всі здолати

Нумо, гратись – я і ти.

ІІІ. Одягання, шикування і вихід на майданчик.

ІV. Основна частина (на майданчику діти стають у коло)

         1.Слухання вірша « Що в житті найголовніше?»(читає вихователь)

Запитав у Тані тато,

Що в житті найголовніше?

Що потрібно для людини?

Що для неї наймиліше?

   Таня хитро посміхнулась

   Наймиліше , каже, сон

   Бо тоді росте дитина.

Що потрібно для людини?

Це цукерочок вагон!!

Я без них не засинаю

І як встану зразу їм

Сон тоді солодкий сниться

Цілий день щастить в усім.

Гарні маю я оцінки

Бо солодке їм завжди

Правда, у штанці не влізла,

Але то не до біди.

Купиш , тато, мені нові

Я ж росту, ще я мала,

І цукерочок вагон,

Кращий буде в мене сон!

               2.Обговорення вірша

- Чи правильно міркує Таня?

- Чи можна їсти багато цукерок?

- Які проблеми будуть із здоров’ям?

- Чи буде дівчинка весела, коли болять зуби?

- До чого призводить надлишок ваги?

- Що потрібно робити , щоб краще циркулювала кров у організмі людини?

  Отже рух – це життя!

-То що ж  найголовніше у житті?

Так, це здоров’я.

             3.Гра «Додай слово»

Вихователь  каже  речення і додає до нього одне слово, а діти  продовжують , кажучи  по одному слову кожен . Якщо слово нове – діти  стрибають  і плескають  в долоні. Якщо слово повторюється – діти тупають  ногами.

Коли людина здорова, не хворіє, то вона: щаслива, весела, добра, радісна, світла, привітна, доброзичлива, гарна, подільчива, співчутлива, корисна, співуча, працьовита, дружелюбна…

Коли дитина здорова, не хворіє, то вона: бігає, стрибає, грається, співає, веселиться, допомагає, плаває, працює, рухається, галасує, балується, вередує,кричить, не плаче…

              4.Пригадайте прислів’я про здоров’я, поясніть його значення.

(Здоров’я – це найбільше багатство.)

(Без здоров’я немає  щастя.)

(Як здоровим будеш, про негаразди всі забудеш.)

(Як здоров’я в тебе є, то й лід в душі розтає.)

(З фізкультурою хто дружить, той зросте міцним та дужим.)

              5. Виконання пісні «Добра посмішка»

 ( на мелодію В.  Шаїнського «Улыбка»)

      Добра посмішка звеселяє всіх

      І від неї навіть деревце розквітне

      Посміхнись, і твій веселий сміх

      Зачарує і розважить світ привітно.

                   Приспів

І тоді вся дітвора

Заспіває на ура

Затанцює у танку гопак дружненько.

Щоб здоров’я зберегти

Загартовуйся завжди

І на вулиці у ігри грай частенько.

      Добра посмішка сяє для усіх

       І від неї веселіше стає жити

      Посміхнись, і твій чарівний сміх

      Закликає всі народи подружитись

                   Приспів

І тоді вся дітвора

Заспіває на ура

Затанцює у танку гопак дружненько

Щоб здоров’я зберегти

Загартовуйся завжди

І на вулиці у ігри грай частенько.

              6.Викрикування кричалки, девізу  групи продовженого дня

Раз, два, три, чотири

Три, чотири, раз, два

Ми веселі козачата

Гарні хлопчики й дівчата

Любим спортом ми займатись

Веселитись,розважатись.

В ігри граємо, змагання,

Естафети і навчання,

Все поєднуєм зі святом

Дружно, весело, завзято.

        *7.Рухливі ігри на свіжому повітрі

Рух – це життя!

Хочеш бути здоровим – (всі разом) рухайся!

Хочеш бути сильним – рухайся!

Хочеш бути щасливим – рухайся!

Хочеш бути красивим – рухайся!

Хочеш бути розумним – рухайся!

  • Перша гра - «Подоляночка»

Діти стають в коло, вибирають одного гравця, який стає в середині кола – це “Подоляночка”. Діти рухаються по колу і співають: “Десь тут була Подоляночка, Десь тут була молодесенька, Тут вона сіла, (Подоляночка присіла) Тут вона впала, до землі припала (сидить), Сім літ не вмивалась (імітує вмивання), Бо води не мала. Ой, устань, устань, Подоляночко, Ой, устань, устань, молодесенька (встає), Вмий своє личко, личко біленьке (імітує вмивання), Біжи до Дунаю, вибирай хто з краю”. Вона встає і вибирає іншого гравця (Подоляночку). Гра продовжується.

  • Друга гра – «Лисиця та курчата»

«Курчата»  шикуються на старті. Фініш за 30 м. «Лисиця» посередині. За командою «курчата» намагаються перебігти за лінію фінішу. «Лисиця» в цей час когось з них ловить. Зловлене «курча» стає «лисицею».

  • Третя гра « У ведмедя у бору»

            Ведучий – «Ведмідь». З одного боку майданчика ведмежий барліг, з іншого знаходяться діти. За сигналом вихователя діти йдуть до барлогу і дражнять «ведмедя»: У ведмедя у бору, гриби, ягоди беру, а ведмідь не спить і на нас ричить .»Ведмідь» ловить дітей, а вони тікають до свого будиночку. Спійманих дітей «ведмідь» відводить у свій барліг. Коли «ведмідь» спіймав 4-5 дітей, обирають нового «ведмедя».

  • Четверта гра «Лисиця і Заєць»

Учасники стоять у різних місцях майданчика по парам лицем один до одного. Обирають «зайця» і «лисицю» . «Заєць» тікає від «лисиці» хавається в «пару». До кого він стане спиною , той стає «зайцем» і тікає від «лисиці». Через певний час «лисицю» міняють.

ІV . Підбиття підсумків прогулянки

  • Чи сподобалась вам прогулянка?
  • Чи потрібно виходити на  свіже повітря?
  • Що таке здоров’я для людини?

 

  • Виконання пісні про спорт

 ( на мелодію І.Федишиної  «Це моя земля»)

1.Фізкультурою любим займатись,

У футбола на групі ганяти,

Волейбол,баскетбол і зарядка,

Естафети, змагання в порядку.

Нам зі спортом завжди по дорозі,

А хвороби не в нас на порозі.

Будем сильні, сміливі, завзяті,

Будем перші, щасливі, крилаті.

             Приспів

Дружна ми команда! І найкращі ми!

Це дівчата й хлопці з Олександрійщини!

Сила і відвага, гордість  Батьківщини-

Гарне ми майбутнє України! -2р.

2.На прогулянки любим ходити

Бабу сніжную вмієм ліпити

На екскурсії їздим частенько

Прокидаємось рано-раненько.

Влітку плаваєм і загоряєм,

А пісень скільки гарних співєм.

Будем сильні, сміливі, завзяті

І про це будем разом співати.

V.Організований  перехід дітей до приміщення школи.

 

 

Використана література

 

-1. «Прислів’я та приказки про здоров’я» - мережа інтернет.

 

-2.Жанна Твердохліб « Рухливі ігри  для сучасної школи»: Методичні матеріали. - Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.2011.- 62с.

 

 

 

 

docx
Додано
21 березня 2018
Переглядів
2422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку