Палички (Гра на Python)

Про матеріал
Мета: Використання модуля Tkinter при розробці інтерфейсу програми. При програмуванні комп'ютер просто випадково вибирає кількість паличок, тобто не використовується "виграшний алгоритм" (учні самостійно його розробляють та програмують)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Палички. Гра на Python

Номер слайду 2

Створення інтерфейса

Номер слайду 3

from tkinter import*n = 20w = Tk()w.geometry('550x200’)w.title(“Палички”)Створення вікна. Підключення модуля Кількість паличок Створення об’єкта w Розмір вікна w Назва вікна w

Номер слайду 4

title = Label(w, text = 'Введiть числo 1-3')title.pack()Створення напису. Запрошення увести число

Номер слайду 5

Поле уведенняnumber_u = Entry(w, width = 20)number_u.pack()Поле для уведення числа

Номер слайду 6

Малювання паличокpalu4ki = Label(w, text = n*'| ')palu4ki.config(font = ('Arial', 30, 'bold'))palu4ki.pack()Малювання паличок Вигляд палички

Номер слайду 7

Виведення кількості паличокkilkist = Label(w, text = str(n))kilkist.pack()Лічильник паличок

Номер слайду 8

Кнопка користувачаuser_but = Button(w, text = 'Крок користувача', width=30, bg='violet')user_but.pack()Напис кнопки. Ширина. Тло кнопки

Номер слайду 9

pc_but = Button(w, text ='Крок комп\'ютера', width = 30, bg='lightgreen')pc_but.pack()w.mainloop()Крок комп’ютера. Напис кнопки. Ширина. Тло кнопки

Номер слайду 10

Програмування кнопок

Номер слайду 11

Кнопка користувача

Номер слайду 12

def user(): global n u = number_u.get() n = n - int(u) palu4ki.config(text = n*'| ') kilkist.config(text = str(n)) if n == 1: kilkist.config(text = 'Користувач переміг', fg = 'red')Функція користувача. Функція користувача. Глобальна змінна (кількість паличок)Уведене число користувача. Кількість паличок, що залишилися. Малювання паличок. Виведення числа паличок. Перемога користувача

Номер слайду 13

user_but = Button(w, text = 'Крок користувача', width=30, bg='violet', command=user)Запуск функції користувача. Виклик функції user

Номер слайду 14

Кнопка комп’ютера

Номер слайду 15

def pc(): global n p=randint(1, 3) n = n - p palu4ki.config(text = n*'| ') kilkist.config(text = str(n)) if n == 1: kilkist.config(text = 'Комп\'ютер переміг', fg = 'red')Функція комп’ютера. Функція комп’ютера. Глобальна змінна. Генерування випадкового число. Кількість паличок, що залишилися. Малювання паличок. Виведення числа паличок. Перемога комп’ютера

Номер слайду 16

pc_but = Button(w, text ='Крок комп\'ютера', width = 30, bg='lightgreen', command=pc)Запуск функції комп’ютера. Виклик функції pc

Номер слайду 17

Код програми гри «Палички»

Номер слайду 18

Код програми гри «Палички»

Номер слайду 19

Кінець

pptx
До підручника
Інформатика 8 клас (Казанцева О.П., Стеценко І.В.)
Додано
5 січня
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку