Мета: Використання модуля Tkinter при розробці інтерфейсу програми. При програмуванні комп'ютер просто випадково вибирає кількість паличок, тобто не використовується "виграшний алгоритм" (учні самостійно його розробляють та програмують)
from tkinter import*n = 20w = Tk()w.geometry('550x200’)w.title(“Палички”)Створення вікна. Підключення модуля Кількість паличок Створення об’єкта w Розмір вікна w Назва вікна w
Номер слайду 4
title = Label(w, text = 'Введiть числo 1-3')title.pack()Створення напису. Запрошення увести число
Номер слайду 5
Поле уведенняnumber_u = Entry(w, width = 20)number_u.pack()Поле для уведення числа
Номер слайду 6
Малювання паличокpalu4ki = Label(w, text = n*'| ')palu4ki.config(font = ('Arial', 30, 'bold'))palu4ki.pack()Малювання паличок Вигляд палички
Номер слайду 7
Виведення кількості паличокkilkist = Label(w, text = str(n))kilkist.pack()Лічильник паличок
def user(): global n u = number_u.get() n = n - int(u) palu4ki.config(text = n*'| ') kilkist.config(text = str(n)) if n == 1: kilkist.config(text = 'Користувач переміг', fg = 'red')Функція користувача. Функція користувача. Глобальна змінна (кількість паличок)Уведене число користувача. Кількість паличок, що залишилися. Малювання паличок. Виведення числа паличок. Перемога користувача
Номер слайду 13
user_but = Button(w, text = 'Крок користувача', width=30, bg='violet', command=user)Запуск функції користувача. Виклик функції user
Номер слайду 14
Кнопка комп’ютера
Номер слайду 15
def pc(): global n p=randint(1, 3) n = n - p palu4ki.config(text = n*'| ') kilkist.config(text = str(n)) if n == 1: kilkist.config(text = 'Комп\'ютер переміг', fg = 'red')Функція комп’ютера. Функція комп’ютера. Глобальна змінна. Генерування випадкового число. Кількість паличок, що залишилися. Малювання паличок. Виведення числа паличок. Перемога комп’ютера
Номер слайду 16
pc_but = Button(w, text ='Крок комп\'ютера', width = 30, bg='lightgreen', command=pc)Запуск функції комп’ютера. Виклик функції pc