Використання прапорців та перемикачів

Про матеріал
Презентація містить пояснення програми з використанням прапорців та перемикачів мовою Python
Перегляд файлу
Прапорці та перемикачі8 клас
Завдання Створити програму формування меню,у якому користувач може обратибажані страви та напої, клацаючипрапорці та перемикачі біля їх назв. Після натисканнякнопки Ваше замовлення з’являєтьсяінформація в написі з перелікомобраних страв та сума замовлення
Вікно програми. ПеремикачіПрапорціНапис. Поле. Кнопка
Створення вікна, написів, поля та кнопкиfrom tkinter import*Window=Tk()Window.title(
Створення перемикачів та прапорцівr_l=Int. Var()r_2=Int. Var()r_3=Int. Var()r_4=Int. Var()r_5=Int. Var()r_6=Int. Var()r_7=Int. Var()r_8=Int. Var()var=Int. Var()var1=Int. Var()var3=Int. Var()rl=Checkbutton (text=
Написання функцій для активності елементів. Функціїdef click(event): rl['state']='normal' r2['state']='normal'def click1(event): r5['state']='normal' r6['state']='normal'def click2(event): if r_5.get()==0: r3['state']='normal' r4['state']='normal' else: r3['state']='disabled' r4['state']='disabled'def click3(event): if r_6.get()==0: r7['state']='normal' r8['state']='normal' else: r7['state']='disabled' r8['state']='disabled'Виклик функціїp1.bind(",click)p2.bind("",click1)r5.bind("",click2)r6.bind("",click3) r5['state']='normal' - властивість активності елемента" title="Написання функцій для активності елементів. Функціїdef click(event): rl['state']='normal' r2['state']='normal'def click1(event): r5['state']='normal' r6['state']='normal'def click2(event): if r_5.get()==0: r3['state']='normal' r4['state']='normal' else: r3['state']='disabled' r4['state']='disabled'def click3(event): if r_6.get()==0: r7['state']='normal' r8['state']='normal' else: r7['state']='disabled' r8['state']='disabled'Виклик функціїp1.bind("",click)p2.bind("",click1)r5.bind("",click2)r6.bind("",click3) r5['state']='normal' - властивість активності елемента">
Функція для обчислення замовлення та його виведенняdef btn_click(event): h='' z=0 if r_l.get()==1: h=h+'Ванільне\n' z=z+15 if r_2.get()==1: h=h+'Шоколадне\n' z=z+16 if var3.get()==1: h=h+'Pepsi 0.5l\n' z=z+20 if var3.get()==2: h=h+'Pepsi 1l\n' z=z+28 if r_7.get()==1: h=h+'Сік 200ml\n' z=z+15 if r_8.get()==1: h=h+'Вода 0.5l\n' z=z+10 Lbl3 ['text'] =h t1.delete(0,END) t1.insert(0,str(z)+' грн')b.bind(",btn_click)" title="Функція для обчислення замовлення та його виведенняdef btn_click(event): h='' z=0 if r_l.get()==1: h=h+'Ванільне\n' z=z+15 if r_2.get()==1: h=h+'Шоколадне\n' z=z+16 if var3.get()==1: h=h+'Pepsi 0.5l\n' z=z+20 if var3.get()==2: h=h+'Pepsi 1l\n' z=z+28 if r_7.get()==1: h=h+'Сік 200ml\n' z=z+15 if r_8.get()==1: h=h+'Вода 0.5l\n' z=z+10 Lbl3 ['text'] =h t1.delete(0,END) t1.insert(0,str(z)+' грн')b.bind("",btn_click)">
Завдання для самостійного опрацювання. Створити проєкт Канцтовари за зразком. Передбачити активність елементів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Прапорці та перемикачі8 клас

Номер слайду 2

Завдання Створити програму формування меню,у якому користувач може обратибажані страви та напої, клацаючипрапорці та перемикачі біля їх назв. Після натисканнякнопки Ваше замовлення з’являєтьсяінформація в написі з перелікомобраних страв та сума замовлення

Номер слайду 3

Вікно програми. ПеремикачіПрапорціНапис. Поле. Кнопка

Номер слайду 4

Створення вікна, написів, поля та кнопкиfrom tkinter import*Window=Tk()Window.title("Замовлення")Window.geometry("400x400") Lbll=Label(Window, text='Десерт', font='Arial 18')Lbll.place(x=100, y=10)Lbl2=Label(Window, text='Ваше замовлення',font='Arial 14' )Lbl2.place(x=30, y=200)Lbl3=Label(Window,font='Arial 10', bg="white" )Lbl3.place(x=20, y=230,width=200, height=100 )Lbl4=Label(Window, text='До сплати',font='Arial 14' )Lbl4.place(x=235, y=200,)t1=Entry(Window)t1.place(x=230, y=230,width=120, height=30 )b=Button (Window, text="Замовити", font='Arial 15' )b.place(x=125,y=340)Window.mainloop()

Номер слайду 5

Створення перемикачів та прапорцівr_l=Int. Var()r_2=Int. Var()r_3=Int. Var()r_4=Int. Var()r_5=Int. Var()r_6=Int. Var()r_7=Int. Var()r_8=Int. Var()var=Int. Var()var1=Int. Var()var3=Int. Var()rl=Checkbutton (text="Ванільне - 15 грн", variable=r_l,state="disable")rl.place(x=20, y=65)r2=Checkbutton(text="Шоколадне - 16 грн", variable=r_2,state="disable")r2.place(x=20, y=100)r3=Radiobutton(text="Pepsi 0.5l - 20грн", variable=var3,value=1,state="disable")r3.place(x=215, y=85)r4=Radiobutton (text="Pepsi 1l - 28 грн", variable=var3,value=2, state="disable")r4.place(x=215, y=103)r5=Checkbutton(text="Газовані", variable=r_5,state="disable")r5.place(x=200, y=65)r6=Checkbutton(text="Негазовані", variable=r_6,state="disable")r6.place(x=200, y=120)r7=Checkbutton(text="Сік 200ml - 15 грн", variable=r_7,state="disable")r7.place(x=215, y=140)r8=Checkbutton(text="Вода 0.5l - 10 грн", variable=r_8,state="disable")r8.place(x=215, y=160)p1=Radiobutton(Window,text="Морозиво",variable=var,value=1)p1.place(x=5,y=40)p2=Radiobutton(Window,text="Напої",variable=var1,value=2)p2.place(x=185,y=40)state="disable" - властивість неактивності елемента

Номер слайду 6

Написання функцій для активності елементів. Функціїdef click(event): rl['state']='normal' r2['state']='normal'def click1(event): r5['state']='normal' r6['state']='normal'def click2(event): if r_5.get()==0: r3['state']='normal' r4['state']='normal' else: r3['state']='disabled' r4['state']='disabled'def click3(event): if r_6.get()==0: r7['state']='normal' r8['state']='normal' else: r7['state']='disabled' r8['state']='disabled'Виклик функціїp1.bind("",click)p2.bind("",click1)r5.bind("",click2)r6.bind("",click3) r5['state']='normal' - властивість активності елемента

Номер слайду 7

Функція для обчислення замовлення та його виведенняdef btn_click(event): h='' z=0 if r_l.get()==1: h=h+'Ванільне\n' z=z+15 if r_2.get()==1: h=h+'Шоколадне\n' z=z+16 if var3.get()==1: h=h+'Pepsi 0.5l\n' z=z+20 if var3.get()==2: h=h+'Pepsi 1l\n' z=z+28 if r_7.get()==1: h=h+'Сік 200ml\n' z=z+15 if r_8.get()==1: h=h+'Вода 0.5l\n' z=z+10 Lbl3 ['text'] =h t1.delete(0,END) t1.insert(0,str(z)+' грн')b.bind("",btn_click)

Номер слайду 8

Завдання для самостійного опрацювання. Створити проєкт Канцтовари за зразком. Передбачити активність елементів

pptx
Додано
26 січня
Переглядів
94
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку