Пам'ятка для самопідготовки

Про матеріал
Маиеріал є пам'ткою для проведення самопідготовки в старших класах в ліцеях інтернатного типу на щодень.
Перегляд файлу

           самостійна навчальна

 робота учнів з виконання

 домашніх завдань під

 керівництвом педагога,

Правила самопідготовки

  • чітке дотримання початку і кінця самопідготовки;

_________________

  • свідоме підпорядкування учнів вказівкам вихователя;

_________________

  • наявність усіх необхідних для занять приладів, підручників, словників;

_________________

  • забезпечення порядку на              робочому місці;

______________________

  • економне і повне витрачання часу відведеного на самопідготовку;

_________________

  • дотримання правил заборони і правил дозволу.

 

 

 

 

Учень не повинен:

  1. Запізнюватися на самопідготовку.
  2. Неекономно витрачати час на підготовку до самостійної роботи та на виконання домашніх завдань.
  3. Порушувати тишу.
  4. Відволікати товаришів від роботи.
  5. Займатися сторонніми справами.
  6. Розмовляти з вихователем на повний голос.
  7. Голосно пояснювати щось товаришу.
  8. Несумлінно виконувати домашні завдання.
  9. Вважати роботу закінченою без перевірки.

                 Учню дозволяється:

  1. Користуватися різноманітними довідниками, картами, приладами.
  2. З дозволу вихователя до початку самопідготовки перемінити робоче місце.
  3. Самостійно вибирати методи виконання завдання.
  4. За необхідності звертатися пошепки по консультацію.
  5. Надавати допомогу товаришам з дозволу вихователя.
  6. Перевіряти роботи товаришів, коли своє завдання виконано.
  7. Виконувати додаткові завдання.

            Структура самопідготовки:

  1. Підготовча робота (обладнання навчального кабінету, підготовка учнів до самостійної роботи);
  2. Організація самостійної роботи.

а). Вступна частина. Чіткий інструктаж. Визначення порядку виконання домашніх завдань. Визначення часу для виконання кожного завдання.

б). Самостійна робота учнів.

            - поєднання фронтальної, групової, індивідуальної роботи;

  • дотримання культури розумової праці;
  • раціональне використання часу.
  1. Підбиття підсумків. Самоконтроль, самооцінка, оцінка вихователя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Самопідготовка - це             самостійна навчальна

 робота учнів з виконання

 домашніх завдань під

 керівництвом педагога,

Правила самопідготовки

  • чітке дотримання початку і кінця самопідготовки;

_________________

  • свідоме підпорядкування учнів вказівкам вихователя;

_________________

  • наявність усіх необхідних для занять приладів, підручників, словників;

_________________

  • забезпечення порядку на              робочому місці;

______________________

  • економне і повне витрачання часу відведеного на самопідготовку;

_________________

  • дотримання правил заборони і правил дозволу.

 

 

 

 

 

 

Учень не повинен:

  1. Запізнюватися на самопідготовку.
  2. Неекономно витрачати час на підготовку до самостійної роботи та на виконання домашніх завдань.
  3. Порушувати тишу.
  4. Відволікати товаришів від роботи.
  5. Займатися сторонніми справами.
  6. Розмовляти з вихователем на повний голос.
  7. Голосно пояснювати щось товаришу.
  8. Несумлінно виконувати домашні завдання.
  9. Вважати роботу закінченою без перевірки.

                 Учню дозволяється:

  1. Користуватися різноманітними довідниками, картами, приладами.
  2. З дозволу вихователя до початку самопідготовки перемінити робоче місце.
  3. Самостійно вибирати методи виконання завдання.
  4. За необхідності звертатися пошепки по консультацію.
  5. Надавати допомогу товаришам з дозволу вихователя.
  6. Перевіряти роботи товаришів, коли своє завдання виконано.
  7. Виконувати додаткові завдання.

            Структура самопідготовки:

  1. Підготовча робота (обладнання навчального кабінету, підготовка учнів до самостійної роботи);
  2. Організація самостійної роботи.

а). Вступна частина. Чіткий інструктаж. Визначення порядку виконання домашніх завдань. Визначення часу для виконання кожного завдання.

б). Самостійна робота учнів.

            -  поєднання фронтальної, групової,                     

                індивідуальної роботи;

  • дотримання культури розумової праці;
  • раціональне використання часу.
  1. Підбиття підсумків. Самоконтроль, самооцінка, оцінка вихователя.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 червня 2020
Переглядів
840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку