Пам'ятка оратору. Формуємо комунікативну компетентність

Про матеріал
1Успішному формуванню комунікативної компетентності сприяють своєрідні пам’ятки для учнів: правила оратора і правила читача; правила роботи з інформацією і т.д.
Перегляд файлу

Пам'ятка оратору

виступ на 12!

ЧАС             БІЛЬШЕ ПОКАЗУЙТЕ,МЕНШЕ РОЗКАЗУЙТЕ


Намагайся вкладатися у короткий час: так твоя розповідь стане

насиченішою, а отже цікавішою, в ній

залишаться лише важливі аудиторії

моменти. Якщо затопиш

аудиторію в потоці слів вона перестане сприймати твою промову.

Завжди краще сприймається і запам'ятовується інформація, подана яскраво, це можуть бути картинки, відео, гра

ВЗАЄМОДІЯ З АУДИТОРІЄЮ

ЕМОЦІЇ                                        ПІДГОТОВКА

imageТи розповідаєш саме для них, тож задавай запитання і відповідай на поставлені  тобі


Слухачі зацікавляться розповіддю лише тоді, коли

будуть відчувати твій щирий інтерес до того, про що ти говориш. Монотонний тон

може лише приспати, а  тобі ж таке не треба, еге ж? Тож не соромся проявляти свої емоції , цим зацікавиш інших!

Читати з листка чи з презентації - та ні, це несерйозно!

Гарна розповідь потребує попередньої підготовки і

затрати часу. А як інакше? Попередньо проговори декілька разів всю свою

промову декілька разів. Ти

затратиш час, але результат того вартий!

pdf
Додав(-ла)
Стасюк Лариса
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали для друку
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
352
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку