Пам'ятка про правила поводження під час дистанційного уроку

Про матеріал
Пам'ятка про правила поводження під час дистанційного уроку, спрямована для ознайомлення учнями з дистанційною формою навчання та змішаною формою навчання. Дотримування певних етичних правил поводження на онлайн навчанні, сприяє продуктивному навчанню, повазі , взаєморозумінню, коректному спілкуванні.
Перегляд файлу

Пам’ятка про правила поводження під час проведення  дистанційного уроку

  1. Заздалегідь перевірте чи є запрошення на урок.
  2. Вчасно підключайтесь на урок.
  3. Перевірте чи працює мікрофон та камера, чи є підключення до інтернету та достатня зарядка у вашому комп’ютері.
  4. Виставте камеру так, щоб вчитель бачив ваше обличчя та не виключайте її протягом уроку. Виключена камера – це знак для вчителя, що ви  не готові до уроку або відсутні фізично в даний момент.
  5. Попіклуйтесь про фон позаду вас. Він повинен бути робочим та не відволікати інших учнів.
  6. Приведіть свій зовнішній вигляд у порядок - зачіска та одяг повинні бути охайними.
  7. Організуйте своє робоче місце: порядок на столі , підручники та зошити, ручки та олівці , повинні бути охайно складені.
  8.  На перервах, між  уроками, готуйтесь до наступного уроку.
  9. Подбайте, щоб з вашого мікрофону не лунали зайві звуки з кімнати, під час проведення уроку. Якщо цього не можливо уникнути - включайте мікрофон тоді, коли вас запитує  вчитель.
  10. Не крутіться, не їжте, не лежіть на ліжку, не грайтесь зайвими предметами, під час уроку. Це все відволікає вчителя та учнів  від навчального процесу.
  11. Для більш комфортного та продуктивного спілкування на уроці,   називайте своє ім’я (іноді важко вчителю розібрати ваші нік- нейми)
  12. Будьте уважні під час уроку, слухайте відповіді учнів вашого класу, не повторюйтесь з відповідями - це займає час  відведений для уроку. Вчасно включайте мікрофон для відповідей.
  13. Не перебивайте один одного, не говоріть одночасно, говоріть чітко і по темі.
  14. Конспектуйте основні визначення згідно плану уроку. Пишіть швидше, скорочуйте, намагайтесь запам’ятати фрази, не  перепитуйте декілька разів – це займає час уроку
  15. Активно приймайте участь на уроці, не викрикуйте ( краще користуйтесь піднятими «долоньками») і вчитель вас викличе  на відповідь. Продуктивна співпраця з вчителем - гарантує вам позитивні оцінки.
  16. Показуйте прагнення до навчання, зацікавленість в предметі, позитивний настрій – все це важливо для вчителя.
  17. Якщо ви запізнились на урок, назвіть своє прізвище, попросіть вибачення за запізнення. Не пояснюйте причину, якщо вас про це не просять.
  18. До уроку зробіть всі свої справи, щоб потім не відпрошуватись на весь загал класу, по потребі.
  19. Невиховано вказувати вчителю, що урок закінчено. Вчитель сам контролює час.
  20. Коли урок закінчено - учні дякують за урок, коли прощаються - бажають «Гарного дня».
  21. Вчасно надсилайте домашню роботу  вчителю – це гарантує вам контроль за якістю  засвоєних знань.
  22. Якщо у вас тривога - попередьте вчителя та негайно пройдіть в укриття.

  Знаючи ці нескладні правила дистанційного спілкування, учні та вчитель продуктивно будуть проводити навчальний процес та не витрачаючи ні хвилини на організаційні моменти, зможуть більше уваги приділити оволодінню знаннями.

docx
Додав(-ла)
Іонова Ольга
Пов’язані теми
Етика, 3 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
26 лютого
Переглядів
483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку