Пам'ятка роботи з дітьми ООП

Про матеріал
ПРИНЦИПИ І ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Дистанційне навчання можна застосовувати для дітей з ООП, спираючись на чотири головні принципи дистанційного навчання, а саме: Принцип інтерактивності. Усі діти мають навчатися разом, але з допомогою комп'ютерно-інформаційного середовища. Тобто дитина з ООП має продовжити контактувати з друзями, однокласниками, учителем, асистентом вчителя. Принцип диференціації. Дистанційне навчання передбачає навчання за можливостями кожного з учасників навчального процесу, тут застосовуються технології різнорівневого навчання. Принцип індивідуального підходу. Обов'язково треба враховувати форму порушення дитини з ООП і можливості її комунікації для того, щоби вона ефективніше продовжила навчання. Принцип пластичності. Навчання має відбуватися в необхідному темпі учня. Якщо один учень з ООП швидко адаптувався до онлайн-уроків, може висидіти їх, то іншому учню буде складно адаптуватися, і він може не зрозуміти, що відбувається подальше навчання, і що на моніторі - це все живі люди, які його раніше бачили, яких він добре знає. Тож треба враховувати темп учня.
Перегляд файлу

ПАМ'ЯТКА

 «Врахування загальних та

специфічних закономірностей

розвитку, навчання та виховання дітей з ООП»

РОЗВИТОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ

imageПОТРЕБАМИ (ООП) ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗА

ЗАГАЛЬНИМИ ЗАКОНАМИ РОЗВИТКУ, АЛЕ З УРАХУВАННЯМ ЇХ СПЕЦИФІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ.

imageПРИ ПЛАНУВАННІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ СЛІД КОЖНОЇ ДИТИНИ З ООП, А ТАКОЖ      2

ВРАХОВУВАТИ ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ

ДОТРИМУВАТИСЯ ПРИНЦИПІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ.

ВАЖЛИВО ЗАБЕЗПЕЧИТИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З

imageООП ВІДПОВІДНО ДО ЇХ РІВНЯ РОЗВИТКУ ТА

МОЖЛИВОСТЕЙ, З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ САМООЦІНКИ ТА РОЗВИТКУ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ.

ПОТРІБНО СТВОРЮВАТИ СПРИЯТЛИВІ УМОВИ

ДЛЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ООП,

ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ЇМ МОЖЛИВІСТЬ                                                       4

СПІЛКУВАННЯ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ОДНОЛІТКАМИ ТА ДОРОСЛИМИ.

ДЛЯ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ООП ДО

НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НЕОБХІДНО

imageЗАСТОСОВУВАТИ РІЗНОМАНІТНІ МЕТОДИ ТА

ПРИЙОМИ, ЩО ВРАХОВУЮТЬ ЇХ СПЕЦИФІЧНІ

ОСОБЛИВОСТІ, ЗОКРЕМА, МЕТОДИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ,

ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ТОЩО.

ПРИ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ООП ВАЖЛИВО

ДОТРИМУВАТИСЯ ПРИНЦИПІВ ЕТИКИ ТА

ТОЛЕРАНТНОСТІ, РОЗУМІТИ ЇХ ПОТРЕБИ ТА 6

БУТИ ГОТОВИМИ ДО ДОПОМОГИ ТА ПІДТРИМКИ.

З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАКСИМАЛЬНОЇ

imageЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ООП,

НЕОБХІДНО ВРАХОВУВАТИ ЇХ СПЕЦИФІЧНІ

ОСОБЛИВОСТІ, ЗОКРЕМА, ЗДІБНОСТІ,

ІНТЕРЕСИ, ПОТРЕБИ ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК

pdf
Додано
30 квітня 2023
Переглядів
400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку