ПАМ'ЯТКА
«Врахування загальних та
специфічних закономірностей
РОЗВИТОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ
ПОТРЕБАМИ (ООП) ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗА
ЗАГАЛЬНИМИ ЗАКОНАМИ РОЗВИТКУ, АЛЕ З УРАХУВАННЯМ ЇХ СПЕЦИФІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ.
ПРИ ПЛАНУВАННІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ СЛІД КОЖНОЇ ДИТИНИ З ООП, А ТАКОЖ 2
ВРАХОВУВАТИ ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ
ДОТРИМУВАТИСЯ ПРИНЦИПІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ.
ВАЖЛИВО ЗАБЕЗПЕЧИТИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З
ООП ВІДПОВІДНО ДО ЇХ РІВНЯ РОЗВИТКУ ТА
МОЖЛИВОСТЕЙ, З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ САМООЦІНКИ ТА РОЗВИТКУ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ.
ПОТРІБНО СТВОРЮВАТИ СПРИЯТЛИВІ УМОВИ
ДЛЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ООП,
ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ЇМ МОЖЛИВІСТЬ 4
СПІЛКУВАННЯ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ОДНОЛІТКАМИ ТА ДОРОСЛИМИ.
ДЛЯ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ООП ДО
НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НЕОБХІДНО
ЗАСТОСОВУВАТИ РІЗНОМАНІТНІ МЕТОДИ ТА
ПРИЙОМИ, ЩО ВРАХОВУЮТЬ ЇХ СПЕЦИФІЧНІ
ОСОБЛИВОСТІ, ЗОКРЕМА, МЕТОДИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ,
ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ТОЩО.
ПРИ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ООП ВАЖЛИВО
ДОТРИМУВАТИСЯ ПРИНЦИПІВ ЕТИКИ ТА
ТОЛЕРАНТНОСТІ, РОЗУМІТИ ЇХ ПОТРЕБИ ТА 6
БУТИ ГОТОВИМИ ДО ДОПОМОГИ ТА ПІДТРИМКИ.
З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАКСИМАЛЬНОЇ
ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ООП,
НЕОБХІДНО ВРАХОВУВАТИ ЇХ СПЕЦИФІЧНІ
ОСОБЛИВОСТІ, ЗОКРЕМА, ЗДІБНОСТІ,
ІНТЕРЕСИ, ПОТРЕБИ ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК