Тестові завдання, за допомогою яких можна перевірити знання та вміння здобувачів освіти в контексті художніх стилей, з якими вони були ознайомлені в І семестрі.
Контрольна робота№1.
ПАНОРАМА МИСТЕЦТВ: ВІД ДАВНІХ ЧАСІВ ДО ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ
8 КЛАС. І СЕМЕСТР.
Виконання тестових завдань (усього – 12 балів) .
Початковий рівень( кожна правильна відповідь – 0,5 бала; усього-3 бали)
1.Звіриний стиль – стиль, поширений у давньому мистецтві:
а) скіфів; б) римлян; в) візантійців.
2. Опера Дж.Верді , присвячена Давньому Єгипту – це:
а) «Ріголетто»; б) «Аїда»; в) «Травіата»
3.Функціональне призначення споруд визначає їхню:
а) архітектурну форму; б) національні особливості; в) художню цінність.
4.Із назвою варварського племені, що зруйнувало Рим, пов’язаний термін :
а) романтика; б) античність; в) готика.
5.Основа музичної культури Відродження- це:
а) псалми, гімни, пісні; б) григоріанський спів( григоріанський хорал);
в) меси, мотети, гімни, псалми.
6.Леонардо да Вінчі написав :
а)«Мону Лізу»; б)« Мадонну Конестабіле»;в) «Сікстинську Мадонну»
Середний рівень( кожна правильна відповідь – 1 бал; усього-3 бали)
7.Виконайте кожне із завдань(дайте стислу відповідь):
а) у Давній Греції розрізняли три ордери: доричний, іонічний, коринфський.
Дайте визначення поняттю ордер;
б) назвіть особливості візантійської церковної музики;
в) наведіть характерні ознаки романської архітектури.
Достатній рівень( кожна правильна відповідь – 1,5 бала; усього-3 бали
8. Дайте розгорнуту відповідь на кожне запитання.
а) Що характерно для архітектурних споруд Давньої Греції?
б) Що здебільшого зображували майстри романського періоду на фресках і книжкових мініатюрах?
Високий рівень( правильна відповідь – 3 бали)
9. Схарактеризуйте твір живопису, скульптури чи музичного мистецтва Ренесансу
за планом:
а) автор твору ;
б) характерні ознаки стилю, що відображено у ньому;
в) особисте враження;
г) назви інших творів цього стилю.