Панорама сюжетно-рольових ігор.

Про матеріал

Панорама сюжетно-рольових ігор.

«Швейне ательє», «Магазин», «Театр» (старша група)

розширювати знання про предмети, вміти пояснити їх призначення. Дати поняття про існування різних виробництв; вчити виробляти прогностичну оцінку майбутнього результату; знати властивості різних матеріалів, правила безпечного користування приладдями та інструментами.

Перегляд файлу

 

 Панорама сюжетно-рольових ігор. 

«Швейне ательє», «Магазин», «Театр» (старша група)

Фізична: розвивати вміння дотримуватись правил безпечної поведінки у груповій кімнаті. Використовувати за призначенням знайомі предмети побуту та вжитку, прилади, матеріали, іграшки. Вчити організовувати спільну з однолітками діяльність, налагоджувати взаємини.

Соціально-моральна: виховувати вміння шанувати власну працю та працю інших людей; бережливо ставитись до виготовленого, створеного. Організовано поводитися, конструктивно діяти; виробляти вироби для інших. Вчити брати участь у суспільно значущій діяльності.

Емоційно-ціннісна: розвивати постійні інтереси, вміння надавати перевагу певним видам діяльності, ігровим ролям; розвивати вміння радіти своїм успіхам, діставати задоволення від художнього слова, драматизації. Вчити виявляти внутрішню позицію щодо предметного довкілля.

Пізнавальна: розширювати знання про предмети, вміти пояснити їх призначення. Дати поняття про існування різних виробництв; вчити виробляти прогностичну оцінку майбутнього результату; знати властивості різних матеріалів, правила безпечного користування приладдями та інструментами.

Мовленнєва: розширювати активний словник предметами виробництв, пояснювати їх призначення. Вчити оперувати назвами різних засобів технічного зв’язку, найважливіших виробництв. Оперувати назвами літературних жанрів. Використовувати у своєму мовленні різні типи речень, частини мови, розвивати діалогічне мовлення.

Художньо-естетична: вчити виявляти естетичне ставлення до життя, передавати своє враження у театральній діяльності. Вчити володіти необхідними технічними прийомами для передачі своїх почуттів у грі – драматизації.

Креативна: розвивати вміння отримувати задоволення від процесу та результатів творення. Виявляти вміння бути схильним до творчої ініціативи.

Хід:

D:\Дитячий садок № 18\Фото група 2\PICT0185.JPGЦей день – це справжнє свято

У світ гри полинемо ми

Мандруватимем завзято,

Юний друже, я і ти.

У цьому світі будь уважним

Добре думай, не спіши!

Знай, хоча навчатись важко,

Легше буде у житті.

 

Вихователь. Сьогодні ми з вами помандруємо до швейного ательє де виготовляють одяг, до магазину одягу. Винагородою буде подорож до лялькового театру. Протягом нашої мандрівки ми побачимо людей різних професій, а також дізнаємося яку користь приносить кожна з цих професій.

Починаємо мандрівку.

 

 Вихователь. Перша зупинка це – швейне ательє «Фантазія».

Швейне ательє.

Ролі: директор ательє, модельєр, кравець, швеї, прасувальниця, водій.

Ігрові дії: вибір фасону, поради, прийом замовлення, вибір таканин, зняття мірок, розкрой тканини, примірка, пошив виробу, прасування, затвердження модельєром, доставка до магазину готового одягу.

Попередня робота: Бесіда про роботу швейного ательє. Перегляд презентації «Звідки прийшов одяг». Дидактична гра «Що з чого зроблено?» (види тканин). Розгляд зразків тканин. Розгляд журналів моди. Заготовка атрибутів для гри.

Ігровий матеріал: спецодяг працівників, бейджики, виставка тканин, виставка готових виробів, журнали моди, лекала, викройки, сантиметр, крейда, ножиці, швейні машини, голки, нитки, наперсток, квитанції замовника, ґудзики, прасувальна дошка, праска.

 

Діти обирають місце своєї роботи, одягають бейджики з відповідними малюнками та назвами професії. Дзвінок скликає всіх на нараду до кабінету директора.

Директор. – Доброго дня. Сьогодні ми розпочнемо пошиття вечірніх суконь на замовлення магазину одягу «Красуня».  Перед початком робочого дня пропоную пригадати техніку безпеки на виробництві. Діти по черзі розповідають правила: 1) обрежне користування ножицями; 2) безпечне поводження з голками, швейними машинками; 3) безпечне поводження з праскою.

Пам’ятайте: Сім разів відміряй, один раз відріж.

  • Бажаю вам успіхів. Починайте роботу.

Модельєр: малює ескіз, добирає тканину.

До ательє приходить замовник.  модельєр пропонує модель, ескіз; кравець знімає мірки, розкроює тканину, передає замовлення до швейного цеху.

Кравець: знімає мірки, розкроює тканину, вирізає деталі одягу.

Швеї: шиють виріб на машинках, оздоблюють ґудзиками та стрічками.

Прасувальниця: прасує одяг, вішає на вішалки..

Директор та модельєр: наглядають за виробництвом, додають поради, допомагають.

Водій: відвозить готовий одяг до магазину.

 

D:\Дитячий садок № 18\Фото група 2\PICT0186.JPGD:\Дитячий садок № 18\Фото група 2\PICT0187.JPG

 

 

Вихователь. Друга зупинка – магазин одягу «Красуня»

Магазин одягу.

Ролі: продавець – касир, консультанти, покупці, водій.

Ігрові дії: Водій привіз зі швейного ательє товар. Продавець отримав товар, звірив накладну, розкладає товар на полиці. Приходять покупці. Консультанти пропонують товар, показують примірочну.Покупці оплачують товар біля каси, отримують чек.

Попередня робота: Бесіда з дітьми про магазин. Розгляд ілюстрацій. Обмін думками з власного досвіду дітей. Етична бесіда про правила поводження в суспільних місцях. Виготовлення атрибутів до гри. Перегляд мультфільму «Жирафа та окуляри».

Ігровий матеріал: халати, ковпаки, бейджики, вітрина, прилавок, кака, чеки, гроші, товар, пакувальні матеріали.

 

D:\Дитячий садок № 18\Фото група 2\PICT0189.JPGD:\Дитячий садок № 18\Фото група 2\PICT0188.JPG
 

Консультант: – Доброго дня, шановні відвідувачі. Запрошуємо вас до нашого магазину.

Покупець. – Доброго дня . Мене запросили до театру, я хотіла би придбати сукню. Що ви мені можете запропонувати?

Покупець 2. – Допоможіть придбати одяг для моєї доньки.

  • Зверніть увагу на новинки сезону. Вишукані сукні для вас та ваших діток.
  • Обирайте , будь ласка, та проходьте до примірочної.

Консультант. – Вам ця сукня дуже пасує! Ви виглядаєте дуже вишукано!

  • Для придбання товару проходьте, будь ласка, до каси.

Продавець: оголошує ціну, пробиває по касі, упаковує товар, видає чек.

  • Дякуємо за покупку, приходьте до нас наступного разу!

Консультант.( Покупець не може вибрати товар).

  • Не засмучуйтесь, приходьте на наступному тижні. Для вас ми замовимо новий товар. Пам’ятайте: Не одяг красить людину , а -  душа.
  • До побачення. Всього найкращого!

 

Кур’єр: (розклеює афіші, розносить рекламу вистави у ляльковому театрі, запрошує всіх на виставу)

Ідіть, ідіть, миттю біжіть

На виставу поспішіть.

Вам реклама все підкаже,

Куди вкласти гроші скаже,

Бо тепер, як не кажіть

Без реклами важко жить!

 

Вихователь. Наступна зупинка – Ляльковий театр «Казка».

Театр.

Ролі: касир, конс’єрж, діти, що виконують ролі казкових героїв.

Ігрові дії: Прихід до театру, купівля білетів. Діти займають місця у залі згідно квитків. Звучить дзвінок. Вистава.

Попередня робота: Розгляд ілюстрацій про театр. Бесіда «Як поводитися в театрі». Виготовлення атрибутів до гри.

Ігровий матеріал: бейджики, квитки, каса, афіші, реклами, номери на стільчики, дзвіночок, іграшки для лялькового театру, ширма, декорації.

 

D:\Дитячий садок № 18\Фото група 2\PICT0193.JPGD:\Дитячий садок № 18\Фото група 2\PICT0192.JPG
 

Кур’єр. Проходьте, будь ласка, до каси. Купуйте квитки.

Касир:( продає квитки).

Конс’єрж.( проводить відвідувачів на місця). – Бажаємо вам приємного перегляду.

Діти виконують показ української народної казки «Котик і півник». Слова автора говорить вихователь.

 

 

Котик і півник

Українська народна казка

 Були собі котик і півник та й побраталися. От котикові треба йти по дрова, він і каже півникові:

  • Сядь же ти півнику, на печі та їж калачі, а я піду по дрова, та як прийде лисичка, то не озивайся!

Пішов.

Коли це біжить лисичка:

  • Півнику-братику, відчини! Півнику-братику, відчини!

Як не відчинеш, віконце видеру, борщик виїм та тебе заберу.

А півник каже:

  • Тоток-тоток, не велів коток! Тоток-тоток, не велів коток!

От лисичка віконце видерла, борщик з’їла і півника взяла. Несе його, а він кличе котика:

 Мій котику!

 Мій братику!

 Несе мене лиса

 За кленові ліса,

 За крутії гори,

 За бистрії води…

 Порятуй мене!

От котик почув, прибіг, забрав півника, приніс додому та й каже знову:

  • Гляди  ж ти, півнику, як прийде лисичка, не відкликайся, бо тепер я піду далі!

Пішов.

А лисичка вже знову біжить. Стук-стук у віконце:

 

  • Півнику-братику, відчини! Півнику-братику, відчини!

Як не відчинеш, віконце видеру, борщик виїм та тебе заберу.

А півник усе:

  • Тоток-тоток, не велів коток! Тоток-тоток, не велів коток!

Вирішила лисиця підманити півника. Насипала біля віконечка пшенички а сама засіла за кущем та й промовляє:

  • Ходи, ходи , півнику, до мене у мене золота пшениця, медяна водиця.

Півник виглянув у віконце, бачить нікого немає, тільки пшеничка попід вікном розсипана.

  • Піду – но я трошки поклюю, нікого немає, ніхто мене не побачить, та й котикові не скаже.

Тільки півник за поріг, а лисичка за нього та й помчала до своєї хати.

А півник кричить:

Мій котику!

 Мій братику!

 Несе мене лиса

 За кленові ліса,

 За крутії гори,

 За бистрії води…

 Порятуй мене!

Котик далеко відійшов від дому, не чує свого півника.

 Увечері прийшов котик додому – немає півника… він зажурився, а потім взяв скрипочку, мішок і молоток і пішов до лисиччиної хати – сів та й заграв:

 А в лиски-лиски новий двір,

 Чотири дочки на вибір

 П’ятий синко, ще й Пилипко,

 Вийди, лиско, подивися

 Чи хороше я граю!

От найстарша лисичівна не стерпіла, та й каже:

  • Мамо, піду я подивлюся, хто це так гарно грає!
  • Іди, доню, - каже лисичка.

Дочка пішла, а котик її цок у лобок та в писану торбинку.Та й став знову грать.

А в лиски-лиски новий двір,

 Чотири дочки на вибір

 П’ятий синко, ще й Пилипко,

 Вийди, лиско, подивися

 Чи хороше я граю!

От і друга лисичівна каже:

  • Мамо, піду я подивлюся, хто це так гарно грає!
  • Іди, доню, - каже лисичка.

Дочка пішла, а котик її цок у лобок та в писану торбинку.Та й став знову грать.

А після і третя і четверта. А Пилипко ждав – ждав та й каже:

  • Піду я, мамо, зажену їх чогось так забарились!

Пішов. А котик його  цок у лобок та в писану торбинку. А потім зайшов у хату до лисички та й каже:

  • Давай, лисичко, мінятися. Я тобі діток у торбинці, а ти мені мого товариша півника.

На тому й покінчили. Повернулися котик і півник додому. З того часу півник довіку слухав котика.

 Ось і казочці кінець, а хто слухав – молодець.

 

 

Після закінчення вистави конс’єрж проводить всіх до виходу.

  • Дякуємо. Чекаємо на зустріч.

 

Вихователь. На цьому наша подорож закінчується. Давайте пригадаємо на якому виробництві ми побували. Що нового дізналися про професії.

 

Аналіз роботи дітей.

 

Підсумок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Швейне ательє». «Магазин». «Театр».

 

 

 

 (476x628, 457Kb)Підготувала вихователь

старшої групи:

Царенко Т.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 р.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Onyshchenko Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1330
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку