![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 13.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 11.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 12.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 11.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 10.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 9.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 8.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 7.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 6.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 5.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 4.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 3.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 2.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 1.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 1.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 1.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 1.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 1.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 1.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 22.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 21.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 20.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 19.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 18.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 17.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 16.png)
![](/uploads/files/198468/245696/265111_html/images/245696 15.png)
1 сторінка – внутрішня сторона, 2 сторінка - зовнішня, по штриховці лист згинаємо.
Пропоную до Вашої уваги неординарний варіант проведення уроку з біології – запропонувати учням заповнити пантбук.
Можна використовувати як індивідуально для кожного учня, так і для команд під час проведення заходів з біології. Також можна запропонувати учням прикрасити свій пантбук – додати малюнки, написи робити різними кольорами.
Довідка. Пантбук – це намальована книжка. Сприяє кращому запам'ятовуванню матеріалу, розвитку творчості та самостійності; урізноманітнить роботу на уроці та виховному заході.
-
Метод спостереження — є основою морфологічних наук, використовується, як на мікроскопічному, так і макроскопічному рівнях. Сутність методу полягає у встановленні індивідуальності об'єкта, що досліджується, без штучного втручання до його процесів життєдіяльності. Зібрана інформація використовується для подальшого дослідження.
-
Порівняльний метод — використовується для порівняння об'єкта дослідження з подібними об'єктами чи процесами. Він дозволяє відкривати нові види живих істот та класифікувати їх, детально аналізуючи схожі та відмінні риси порівняно з близькими до них формами.
-
Експериментальний метод — використовується для вивчення об'єктів чи процесів у спеціально створених штучних умовах. На відміну від методу спостереження, експериментальний метод передбачає навмисне втручання експериментатора у природу, що дозволяє встановити наслідки від впливу тих, чи інших факторів на об'єкт дослідження. Метод може застосовуватись як у природних умовах, так і лабораторних.
-
Моніторинг — це метод постійного спостереження за станом окремих біологічних об'єктів, перебігом певних процесів в окремих екологічних системах, або у біосфері в цілому.
-
Моделювання — це метод демонстрації та дослідження певних процесів, явищ або організмів за допомогою їх спрощеної імітації. Він дає можливість вивчати об'єкти та процеси, котрі складно чи неможливо відтворити експериментально, або безпосередньо спостерігати.
-
Математична обробка— метод оснований на статистичній обробці кількісного матеріалу, зібраного у результаті інших досліджень (спостережень, експериментів, моделювань), що дозволяє його всебічно проаналізувати та встановити певні закономірності.