"Паски безпеки в транспорті"

Про матеріал
Матеріал містить дуже важливі рекомендації щодо дотримання правил безпеки дорожнього руху, а саме використання ременів безпеки, які часто ігноруються людьми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Паски безпеки в транспортіПятишкіна Богдана

Номер слайду 2

Що таке паски безпеки?Пасок безпеки — засіб пасивної безпеки, що призначений для утримання пасажира або водія  автомобіля (чи іншого транспортного засобу) на місці у випадку аварії або раптової зупинки.

Номер слайду 3

Загальна інформація. Застосування ременя безпеки запобігає переміщенню пасажира по інерції : коли авто рухається, його пасажири і водій також перебувають у русі всередині нього, і під час раптової зупинки транспорту, вони будуть продовжувати рухатися, доки не зіткнуться з деталями інтер'єру транспортного засобу або з іншими пасажирами (так звані вторинні удари). Також паски безпеки гарантують, що пасажир перебуватиме в положенні, яке забезпечує безпечне розкриття подушок безпеки. Крім цього, ремені безпеки при аварії дещо розтягуються, тим самим поглинаючи кінетичну енергію пасажира і додатково гальмуючи його рух, розподіляють зусилля гальмування на велику поверхню.

Номер слайду 4

Обов’язковість ременів безпеки. У більшості країн правилами дорожнього руху узаконена вимога обов'язково використовувати ремені безпеки (за умови, що транспортний засіб обладнано ними). В Україні Правила дорожнього руху вимагають обов'язкове використання ременів безпеки для водія та всіх пасажирів, у тому числі і на задньому сидінні:

Номер слайду 5

2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний: ... в) на автомобілях, обладнаних засобами пасивної безпеки (підголовники, ремені безпеки), користуватися ними і не перевозити пасажирів, не пристебнутих ременями безпеки. Дозволяється не пристібатися особі, яка навчає водінню, якщо за кермом учень, а в населених пунктах, крім того, водіям-інвалідам, водіям і пасажирам оперативних та спеціальних транспортних засобів і таксі;

Номер слайду 6

31. Правила дорожнього руху забороняють експлуатувати автомобіль, якщо:… ж) відсутні ремені безпеки та підголовники в транспортних засобах, де їх установка передбачена конструкцією;з) ремені безпеки не в робочому стані або мають видимі надриви на лямках;Порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами — тягне за собою накладення штрафу від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Номер слайду 7

Ефективність ременів безпеки Близько 70 % спасінь в критичних аваріях забезпечують саме ремені безпеки (для порівняння: подушки безпеки — 20 %) Застосування ременя безпеки зменшує ризик загибелі водія:при фронтальному (лобовому) зіткненні — у 2,3 рази;при бічному ударі — у 1,8 рази;при перекиданні — у 5 разів. При перекиданні автомобіля ремені дозволяють уникнути ударів об внутрішні частини автомобіля, фіксуючи положення пасажирів.

Номер слайду 8

Застосування ременів безпеки знижує ймовірність загибелі та отримання важких травм для пасажирів:переднього сидіння — на 40-50 %;заднього сидіння — на 25 %.

Номер слайду 9

10 міфів про ремені безпеки. Міф №1. Ремінь заважає вибратися з автомобіля, який горить або тоне. Це твердження може стосуватися лише пасків старої конструкції. Сучасні ж паски знімаються одним клацанням.

Номер слайду 10

Міф №2. На невеликій швидкості ремені безпеки можна не використовувати. Непристебнутий водій при лобовому зіткненні має дуже високі шанси розбити головою скло та в 9 із 10 випадків загинути. За статистикою, 80% всій аварій відбувається на швидкості 65 км/год. А зіткнення на такій швидкості аналогічно падінню з шостого поверху. Швидкість 80 км/год еквавілентна падінню з девятого поверху, а 110 км/год - 17 поверх відповідно.

Номер слайду 11

Міф №3. Пристебнутий дорослий може втримати дитину на руках. Навіть при зіткненні на швидкості 30 км/год на малюка масою  7 кг діятиме сила в 135 кілограм. Втримати таку вагу неможливо. Міф №4. При подорожах на невеликі відстані паски безпеки непотрібніЗгідно статистики, 75% відсотків випадків загибелі водія трапляються в межах 40 кілометрів від його дому.

Номер слайду 12

Міф №5. Пасажирам, які сидять на задньому сидінні пристібатися необов'язково. Це вкрай небезпечно не тільки для самих пасажирів, а й для водія. Також не варто забувати про перевертання машини - тут альтернативи не існує. Міф №6. Найбільш безпечне місце в авто - за водієм. Найбезпечніше місце в машині - середнє сидіння позаду: воно на 16% безпечніше будь-яких інших місць в авто. Але за умови, що пасажир, який там сидить, користується ременем безпеки. Інакше шанси вилетіти крізь лобове скло при аварії максимальні.

Номер слайду 13

Міф №7. При аварії краще бути викинутим з автомобіля. Безумовно, статистика свідчить, що в пасажира, який опинився під час ДТП поза салоном є шанс на збереження життя. 1 зі 100. Готові ризикнути? Найбільша небезпека під час аварії - це удар об частини салону. Тож якщо пасажири не будуть пристебнутими, то в них більше шансів вдаритися та отримати травму, несумісну з життям, аніж вилетіти назовні та залишитися цілим.

Номер слайду 14

Міф №8. Якщо в машині є подушки безпеки, то ремені не потрібніПроблема в тому, що подушка при розкритті рухається назустріч людині зі швидкістю 300 км/год. А це удар боксера-важковаговика. Ремінь безпеки не дає “зустрітися” з подушкою настільки швидко. Та й розроблялася подушка для роботи спільно з пасками безпеки, а не замість них. Міф №9. Ремінь безпеки може у випадку аварії травмувати людину. Ремінь справді може травмувати шийний відділ хребта, адже під час різкого гальмування тіло за інерцією продовжує рухатися вперед. Також він теоретично може спричинити опіки чи зламати ключицю. Однак, ці травми ніщо в порівнянні з тими ушкодженнями, що чатують на пасажирів та водія без ременів.

Номер слайду 15

Міф №10. Користуватися ременем безпеки незручно. Це твердження - цілковитий абсурд, беручи до уваги попередні 9 пунктів. А звикнути до ременя можна шляхом регулярного його використання. В такому випадку в непристебнутої людини виникатиме почуття дискомфорту за відсутності ременя.

Номер слайду 16

Джерелаhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%8 C_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B8https://medtransvp.com.ua/10-mifiv-pro-remeni-bezpeki/www.autocentre.ua

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
25 січня 2022
Переглядів
6713
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку