Pathways to Professionalism

Про матеріал
Конспект уроку містить матеріали для формування всіх 4 видів мовленнєвої діяльності за темою вибору майбутньої професії
Перегляд файлу

ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ

Тема: Pathways to Professionalism

Цілі:

Практичні – формування навичок вживання ЛО AЛМ, вдосконалення навичок читання, письма, аудіювання та усного монологічного мовлення, з’ясувати різницю між поняттями професія, професіонал, професіоналізм.

Освітні – розширення знань учнів про професіоналізм та шляхи його досягнення, про освіту як важливий компонент досягнення рівня професіонала.

Виховні – розвиток мотивації отримання освіти, формування механізмів поведінки, характерних для успішних людей, виховання пізнавального інтересу та прагнення до самоосвіти, вміння самостійно працювати.

Розвиваючі - розвиток пам’яті, уваги, мислення,  мовної здогадки.

Обладнання – підручник з англійської мови О. Карп’юк 10 клас, роздатковий матеріал.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу.

Мета – налаштувати учнів на спілкування англійською мовою.

Прийом – бесіда з учнями.

T: Good morning, boys and girls. How are you today?

P: I am fine/not bad/ OK/ well.

Мета – удосконалення навичок монологічного мовлення.

Прийом – коментування цитати.

T: Now tell me please, what can you do to achieve good results?

Учні відповідають на поставлене питання.

T: Now look at the blackboard and read the quotation. It suggests another way how to achieve good results. Comment on it.

“The results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply.”

Учні висловлюють свою думку.

III. Письмо

Мета – удосконалення навичок письма, повторення граматичного матеріалу з тем Present Perfect та Present Perfect Continuous.

Прийом – заповнення пропусків.

T: If you want to be good at English, should you know Grammar perfectly?

P: Yes, of course.

1) ‘___ you ever (work) in a factory?’ — ‘No, never’.

2) How long __ you (teach) English?

3) We shouldn’t go out because it ____ (rain) all day.

4) How long __ you (have) driving lessons?

5) Mary ___ (write) ten letters today. Where are they?

6) We ___ (not/be) to the cinema for ages.

Учні самостійно виконують вправу. Потім всі разом перевіряють. Основна увага зосереджується на тому, що таких граматичних форм не існує в українській мові, тому вони потребують детальнішого вивчення, що також виховує терплячість та посидючість  учнів. Ці характеристики є необхідними для всіх професій.

IV. Введення ЛО АЛМ

Мета - формування навички  вживання ЛО АЛМ: safety, a vacancy, to apply, to graduate from, to offer, to be responsible for, to be satisfied with, to be well-paid.

Прийом – переклад речень з новими лексичними одиницями.

T: Translate the following sentences. Try to guess the meaning of new words.

1) The airline is legally responsible for the safety of its passengers.

2) She applied for a job with the local newspaper.

3) They offered him a very good job, but he turned it down.

4) She’s a very competent, well-paid housekeeper.

5) There are still two vacancies on the school board.

6) I’m not satisfied with the work conditions.

7) Jerry graduated from high school last year.

Учні по черзі читають речення, перекладають, записують нові слова до словника. Після цього повторюють їх (хоровий режим роботи) та виконують кілька вправ, спрямованих на закріплення (розпізнавання, складання запитань, відповіді про себе на запитання – залежить від рівня володіння мовою). Слова мають позитивну конотацію, тому, більш за все, легко сприймуться учнями.

V. Читання та говоріння

Мета – удосконалення навички читання, перевірити розуміння прочитаного, удосконалювати уміння виражати власні думки та відношення до реалій життя (непідготовлене мовлення).

Прийом – читання тверджень, обговорення їх.

T: Read the following descriptions of a profession, a professional and pro­fessionalism and discuss the following question:

1) What skills and qualities should a person have to become a real profes­sional?

2) What responsibilities can refer to one or another profession?

3) What is the definition of a profession?

A profession is “a vocation requiring knowledge of some department of learning or science”.

A professional is one who follows “an occupation as a means of liveli­hood or gain,” or one who is “engaged in one of the learned professions”.

Professionalism is exhibited by one of the “professional character, spirit or methods” or the “standing, practice, or methods of a professional as distinguished from an amateur”.

Some prompts:

 

Professionalism

Characteristics

Professionals are considered experts.

Professionals have a high degree of generalized and syste­matic knowledge with a theoretical base.

The primary orientation of professionals is to their public and/or community interest.

Professionals have a high degree of self-control of their be­havior and are governed by a code of ethics (a statement of values).The professional’s system of rewards is primarily a set of symbols of work achievement.

There is a system of testing the competence of members

Competencies

Mastery of Theoretical Knowledge Capacity to Solve Problems

Application of Theoretical Knowledge to Practice Ability to Create Knowledge as Well as Possess It Enthusiasm and Commitment to Clients Commitment to Continuous Learning About the Profession

Responsibilities

Professional responsibility generally refers to a duty an em­ployee owes to his employer and his clients.

Professional responsibility specifically refers to a code of ethics or oath of office required in certain professions. Professional responsibility changes from profession to pro­fession

 

Дана вправа виконується у фронтальному режимі, оскільки чітке розуміння даних понять є важливим для кожного, тому учитель повинен переконатися, що усі учні без винятку розуміють їх. Також ця вправа є корисною і тому, що вчить дітей користуватися додатковими джерелами, аналізувати інформацію та робити власні висновки.

VI. Аудіювання

Мета – удосконалення навичок аудіювання та навичок пошуку потрібної інформації.

Прийом – слухання аудіо запису, заповнення пропусків, відповіді на запитання.

T: Open your books at p. 26, find Ex. 4, look it through. Now listen to the story and then fill in the gaps.C:\Users\Жанна\Desktop\Снимок.JPG

Учні слухають аудіо запис, потім виконують завдання, перевіряють результати у фронтальному режимі. Після виконання цієї вправи учні переходять то виконання наступної, яка допоможе усвідомити їм важливість вищої освіти та саморозвиток для того, щоб бути задоволеним власним майбутнім. Також дасть поштовх для того, щоб детально вивчити особливості різноманітних професій та обрати потрібну для себе.

VII. Підведення підсумків. Оцінки

Мета – активізувати знання, отримані за урок.

Прийом – запитання – відповідь.

T: If you had to choose between a satisfying job and a well-paid one, which would you choose?

Учні відповідають на поставлене запитання, користуючись вище вивченим матеріалом.

Т: Thank you very much for your work today. I’m satisfied with it. Your home task for the next time is to write a short paragraph on the following idea: If money weren’t a prob­lem for you, which job would you prefer to have?

Your marks are …