Патріотичний виховний захід «Я люблю Україну»

Про матеріал
Мета виховного заходу: розширити знання студентів з теми Україна; активізувати навички та вміння усного мовлення на основі вивченого матеріалу; прищеплювати любов до вивчення англійської та української мов; розвивати пізнавальну активність студентів; сприяти розширенню кругозору студентів ; виховувати почуття гордості за свою країну; виховувати громадянську свідомість студентів
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Дніпровський державний технікум

енергетичних та інформаційних технологій

 

 

 

Патріотичний виховний захід           «Я люблю Україну»

Інтегрований відкритий захід (англійська мова, українська мова)

                                                                                                Розробила:

                                                                                             Викладач 

 вищої категорії

Дубинка В.Б.

Дніпро-2020 р.

 

Мета виховного заходу:

 

  • розширити знання студентів з теми Україна;
  • активізувати на­вички та вміння усного мовлення на основі вивченого матеріалу;
  • прищеплювати любов до вивчення англійської та української мов;
  • розвивати пізнавальну актив­ність студентів;
  • сприяти розширенню кругозору студентів ;
  • виховувати почуття гордості за свою країну;
  • виховувати грома­дянську свідомість студентів;
  • розвивати творчу уяву, мислення, пізнавальний інтерес студентів.

Форма проведення: позааудиторна виховна робота (класна година).

Методи проведення: лекція, бесіда, розповідь,метод презентацій,  карта України, картинки із символами України, мультимедійнадошка, презентації по темі.

Засоби проведення: технічні засоби (комп’ютер, проектор).

The motto He, who loves not his Motherland can love nothing"  (G. Byron)

 

Procedure

Introduction

Teacher:  Good morning, dear friends. I'm pleased to see you at our holiday.

Today we are going to speak about Ukraine, its geographical position, its people and traditions, about cities and towns of Ukraine. The motto of our holiday: "He, who loves not his Motherland can love nothing" (G. Byron). «Не можна ходити по рідній землі, не чаруючись виплеканою народом у віках рідною мовою». (Ю.Мушкетик). Сьогодні ми ще раз переконаємось у красі та невичерпному багатстві рідного слова.

А зараз звучить пісня «Не стидайся…». Listen to the song.

 

Student 1. What is our Motherland? The students of our technical school show us the presentations about Ukraine.

(Виступи студентів)

1. We live in Ukraine. It is our Mother­land.

2. Ukraine is a large European country. The territory of Ukraine is more than 603,000 sq km.

3. The population of Ukraine is more than 47 million people. Ukraine borders on Russia, Belarus, Moldova, Poland, Slovakia, Hungary and Romania. In the south Ukraine is washed by the Black and Azov Seas.

4. There are the Crimean Mountains and the Carpathi­an Mountains in Ukraine. The highest peak of the Carpathian Moun­tains is Hoverla with 2061 m. high.

5. There are 131 rivers in Ukraine. The longest of them are: the Dnipro, the Donets, the Dniester, the Bug.

6. There are more than 400 towns and cit­ies in Ukraine. The biggest of them are: Kharkiv, Donetsk, Dnipropetrovsk. The most important ports in Ukraine are: Odesa, Mikolayiv, Kherson, Kerch.

7. The capital of our country is Kyiv, a beautiful city on the banks of the Dnipro River.

8. Ukraine is a sovereign state. The Declaration of Independence was proclaimed on August 24, 1991 by the Ukrainian Parliament.

9. The Ukrainian symbols are the na­tional flag and the Golden Trident. The national flag has 2 wide stripes: blue and yellow. The yellow colour symbolizes the colour of the sun and the wheat, and the blue colour means a clear sky.

10. Another symbol of Ukraine, which all Ukrainian people know and love is a snowball-tree. People sing beautiful songs with poetic words about snowball-trees and plant them near their houses.

 

Student 2:  Неможна уявити Україну без талановитих людей, які знаходять натхнення або в любові, або в роботі, або в мрії. Про таких саме справжніх українців вірш Ліни Костенко «Крилата людина».

(Студент декламує вірш, який супроводжується слайдами).

Student 3: Такою крилатою людиною називають українці відому співачку Ніну Матвієнко (презентація) .

 

 

 

Student 3: Звучить пісня «Україночка».

Student 1. Today we are having a competition "I love Ukraine".

Let's start our holiday. I wish you good luck!

We have two teams: «Козаки» та «Віночок».

Розпочинаємо перший конкурс «Презентація команди».

Запрошуємо на сцену команду «Віночок»…...

 

 

 

 

 

Запрошуємо на сцену команду «Козаки»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Максимальна кількість – 5 балів).

 

Student 2: А зараз  музична пауза, звучить пісня «Лише у нас на Україні». Listen to the song.

 

Student 2: The 2-nd contest

Fill in the gaps with the words given below:

banks, wash, longest, rivers, European, population, devoted, snowball—tree, mineral resources, capital, mountains

Ukraine is a __________________ country.

The ____________________ of our Motherland is Kyiv.

It is on the _____________________ of the Dnipro Riv­er.

The Black Sea and the Asov Sea ____________________Ukraine.

There are beautiful _________________in our country: the Carpathian and the Crimean

There are many____________________ in our coun­try: the Dnipro, the Dniester and the Bug.

The _____________________ river is the Dnipro.

The__________________________ of Ukraine is 47 million people.

Ukraine is rich in _____________________________ .

People sing songs about a _______________________ and plant it near their houses.

(One points for each right answer. Кожна правильна відповідь 1 бал).

(Максимальна кількість – 10 балів).

 

Student 1:  А зараз  музична пауза, звучить пісня «Лише у нас на Україні». Listen to the song.

Student 2: Конкурс 3 «Найкраща у світі».

Умови конкурсу: кожна команда за 1 хвилину повинна записати що найбільшу кількість епітетів, якими можна характеризувати нашу мо­ву. Скористайтеся ними й передайте свою любов до рідного слова.

Виконавши завдання, команди озвучують результати своєї роботи.

(Кількість записаних слів буде кількістю набраних балів.)

Student 3: Два з половиною десятки епі­тетів на означення рідної мови зібрав у своєму вірші Валентин Бичко.

Рідна мова

Ніжна, мила, світанкова,
Ясна, чиста, колискова,
Мелодійна, дзвінкотюча,

Дивна, радісна, співуча,

Лагідна, жива, казкова,
Красна, чарівна, шовкова,

Найдорожча, добра, власна,
Мудра, сонячна, прекрасна,
Солов'їна, барвінкова
Українська мова.

 

Student 1: Наступна музична пауза. Listen to the song «Мова єднання».

 

Student 2: The 4-th contest

Match the first part of the phrase to the second one to make up a proverb.

East or West likes its nest

Every bird like home

There is no place home is best

Please, give Ukrainian equivalents of these pro­verbs.

1. _________________________________________________________

___________________________________________________________

2. _________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

3. _________________________________________________________

___________________________________________________________

(Two points for each right answer. Кожне правильно відгадане та перекладене прислів’я – 2 бали). (Максимальна кількість – 6 балів).

 

Student 3:  Славетні герої України завжди захищали, захищають і будуть захищати свободу Нашої Незалежної Батьківщини. Ми – всі разом, нас не подолати, в серцях кожного звучать слова присяги на вірність Україні. Listen to the song «Присяга».

Student 1: Конкурс 5 «І чужого научайтесь, й свого не цурайтесь…».  Мова – це живий організм. Різні мови постійно взаємодіють між собою: елементи однієї проникають у систему іншої і т. д.Таке явище називається інтерференцією. Як наслідок, в укра­їнській лексикології сформувався шар запозиченої лексики. Отже, наступне завдання: замініть слова іншомовного походження власне українськими відповідниками. Час на виконаннязавдання - 2 хв.

Слова-відповідники учасники команд записують, а потім зачитують їх.

  1. степлер _________________
  2. офіс ____________________
  3. фотографія ______________
  4. вертоліт __________________
  5. кур'єр ____________________
  6. резо­нанс _________________
  7. мітинг ___________________
  8. гардероб _________________
  9. кліп ____________________
  10.   креатив ___________________
  11.   аромат ___________________
  12.   шоу _____________________
  13.   ландшафт__________________
  14.   автобан____________________
  15.   старт______________________
  16.   глінтвейн__________________
  17.   бургомістр_________________
  18.   репліка____________________
  19.   керунок____________________
  20.   президент___________________

(Кожне правильно замінене слово  1бал). (Максимальна кількість – 20 балів).

 

 

Student 2:  Говорячи про Україну, неможна не згадати патріотів, які віддали життя за незалежність нашої країни. Героям Небесної Сотні присвячується наступна пісня. Listen to the song «Небо, як твоє ім’я?».

 

Student 3: The 6-th contest. I show you 5 banknotes of UAH.Try to answer: "Whose portrait is it?"

(Two points for each right answer.Кожна правильна відповідь 2 бали).

Максимальна кількість – 10 балів).

 

 

Student 3:  Поки журі нараховує бали, для вас звучить музична композиція «Тільки в нас на Україні».

Student 1: Конкурс 7 «Говори українською правильно».

Вчитель УМ. Ми часто говоримо, не замислюючись, чи правильно наголошуємо слова, будуємо словосполучення, вживаємо той чи той вислів. Тим часом це показник рівня культури нашого мовлення.

У даних словосполученнях за 2 хв. Виправте морфологічні й лексичні помилки, правильні відповіді запишіть та озвучте.

відкривати форточку _______________________________________

на слідуючий раз __________________________________________

моє особисте відношення до.. ._______________________________

бувший студент __________________________________________________________

розкрити очі __________________________________________________________

повістка дня __________________________________________________________

вибачаюсь __________________________________________________________

карманні розходи __________________________________________________________

(Кожний правильний варіант  1 бал. Максимальна кількість – 8 балів).

 

Student 1:  А зараз музична пауза, лірична пісня О.Пономарьова «Варто чи ні». Listen to the song.

The 8-th contest

I am sure that you know the Ukrainian national holidays and festivals and match the names of the holidays and their dates.

1 January

 

1) Ukrainian Inde­pendence Day

7 January

 

2) Mother'sDay

5 May

 

3) NewYear'sDay

24 August

 

4) Victory Day

March - April

 

5) Day of knowledge

1 May

 

6) Easter (Paskha)

9 May

 

7) Women'sDay

19 December

 

 8) Day of Spring and Labour

8 March

 

9) Christmas

1 September

 

10) St. Nicholas' Day

(Кожний правильний варіант  1 бал. Максимальна кількість – 10 балів).

Student 2: Поки журі нараховує бали, для вас звучить музична композиція «Духмяна ніч».

Student 2:   Конкурс 9 «Чарівна скринька»

Kyiv is the capital of Ukraine. Do you know the places of interest of Kyiv?

Match the names (A-H) with the pictures (1-8).

 

A Kyiv Shevchenko Opera and Ballet House

B Andriyivskyi Uzviz

C Kyiv-Pecherska Lavra

D The monument to Bohdan Khmelnytsky

E Khreshchatic

F Maidan Nezalezhnosti

G The Golden Gates

H The monuments to Prince Volodymyr

(Кожний правильний варіант  1бал. Максимальна кількість – 8 балів).

Танець

SUMMING UP

Thank you for your attention. The competition is over. Team ... is the winner.

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
18 березня 2020
Переглядів
937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку