Педагогічна рада "Атестація вчителів"

Про матеріал
Сценарій педагогічної ради до атестації педпрацівників. Мета заходу: провести педагогічну раду нетрадиційно, нестандартно.
Перегляд файлу

ПЕДАГОГІЧНА РАДА – ФЕСТИВАЛЬ «МАЙСТЕР СВОЄЇ СПРАВИ» (АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ)

 

ЗДНВР:

Так багато життя нам дає вчителів —

 

  • терплячих, й вимогливих, й щирих,

Зачарованих словом і мудрістю книг,—

Тих, де вірять в добро і надію.

 

Не загасає вогонь у розумних очах,

 

  • з роками ясніш поломеніє…
  • Ти тримаєш дитяче серце в руках,

Ти тримаєш планети надію.

 

Хай для вас розквітає Земля навесні,

 

Повертає в літа молодії.

Хай лунають для вас щонайкращі пісні

І здійсняться всі ваші мрії.

 

Знову ми зібралися з вами в цій залі на незвичайну педраду — педраду-фестиваль — «Майстер своєї справи». Атестація... Це слово добре знайоме більшості присутніх вчителів. Відкриті уроки, позакласні заходи, різноманітні конкурси, творчі звіти... І адміністрація, що невчасно приходить на уроки, - усе це характерні особливості атестації. Здається, тільки вчора ми з вами засідали із цього питання, і ось пройшов цілий рік, і дійові особи помінялися.

Зустрічайте тих, хто сьогодні є безпосередніми героями нашої педради:

  1.  
  2.  
  3.  

А зараз познайомимося із членами атестаційної комісії…

Суддя (голова атестаційної комісії):

Вибачте, що перебиваю Вас, але нічого не можу зрозуміти! Навколо дифірамби співають про школу, вчителів. А у нас… Ось самі послухайте…

 

Зачитує скаргу.

 

Скарга

 

Ми, батьки учнів Білокриницького ОЗЗСО І-ІІІ ступенів, звертаємося до вас з вимогою негайно розібратися з педагогами, які протягом декількох років експериментували з нашими отроками з метою виховання нових Менделєєвих, Павлових, Енштейнів, Лобачевських зразка ХХІ століття.

  • щоб отроки не втекли за прикладом Ломоносова з дому, не перетворили побут у вічні лабораторні експерименти й не зачахнули над незрозумілими книгами (і де тільки беруть такі?!!), просимо терміново вжити заходів. Звертаємо вашу увагу і на те, що ці вчителі придумали нашим дітям іноземне прізвисько, просто-таки лайливе — «вундеркінди» — і під його прикриттям влаштовують виставки творчих робіт, возять дітей на олімпіади, конференції. У цьому треба розібратися!

Тому, шановна _____________, я пропоную розглянути цю скаргу та розібратися з педагогами.

ЗДНВР: Ну, що ж… Тоді  я хочу вам представити компетентних присяжних: (члени атестаційної комісії)

1.

2.

 

Сподіваюсь, що вони розберуться із цією скаргою, знімуть звинувачення із цих достойних людей. А вам шановне панство, потрібно підтвердити звання «Майстер своєї справи», що ми й зараз будемо робити, аби розсіяти сумніви дорогих батьків і колег. Дорогі атестуючи! Перед вами постає завдання презентувати колегам свою професійну ерудицію, скласти іспит та розкрити секрети  професійного успіху.

 

Завдання1. Перед вами аркуші із визначеннями . Оберіть кожен по 2 і скажіть, чи погоджуєтесь  Ви з тим, що там написано і чому.

- Учитель завжди лікар...

- Учитель, безумовно, художник...

- Учитель завжди актор...

- Учитель - скульптор...

- Учитель- великий психолог...

- Учитель - талановитий режисер...

- Учитель -щодня суддя...

- Учитель - клоун...

- Учитель - мудрий філософ...

- Учитель - поет і письменник...

- Учитель буває інженером...

- Учитель - кат...(катує незнання )

- Учитель  - космонавт...

- Учитель - бухгалтер і економіст...

- Учитель  - творець...

 - Учитель іноді священик ...

- Учитель, на жаль, буває дресирувальником...

- Учитель - ілюзіоніст...

- Учитель - кваліфікований менеджер...

 

1. Як мама , проводжаючи дітей  в дорогу, віддає з рушником частинку свого серця, щоб зігрівало воно на життєвих перехрестях, так і вчитель передає з частинкою серця знання. Здається , ще вчора бігала з бантиками до школи. А сьогодні заходить в той самий клас в ролі вчителя, задає домашні завдання, ділить з вихованцями радості й печалі.

 Слово для презентації  своєї роботи надається вчительці початкових класів  ________________

(Презентація вчителем свого досвіду)

Пропонуємо Вам педагогічну ситуацію. 

У класі контрольна робота. У той самий день в одного зі школярів - день народження. Хлопчик прийшов до класу святково одягнений, щасливий. Пригостив однокласників цукерками. Перевіряючи його роботу, учителька знайшла багато помилок, є  загроза "двійки". Як бути?(вчитель пояснює ситуацію)

Дякуємо. Хай ніколи не міліє фонтан Ваших інноваційних ідей щодо навчання та виховання сучасної особистості.

 

Завдання 2.

1.Назвіть документ, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 за № 87 (правильна відповідь — Державний стандарт початкової освіти).

2. З окремих слів складіть відомий вислів Василя Сухомлинського (правильна відповідь - До хорошого уроку вчитель готується усе життя)

Слова правильних відповідей порізані на склади, які знаходяться в надутих повітряних кульках. Учасники лопають кульки і складають назву документу та вислів.

 

2. Щоранку поспішає знайомою стежиною до школи ________, вчитель початкових класів. Вона тепло  вітається з учнями,  працівниками школи. Знає: на неї чекає багато справ, і запланованих , і непередбачуваних. Найбажанішою для неї  є зустріч із допитливими першокласниками, котрі постійно "закидають вчителя" різноманітними запитаннями.

Слово для презентації  своєї роботи надається вчительці початкових класів  ________

(Презентація вчителем свого досвіду)

Пропонуємо Вам педагогічну ситуацію. 

У класі є учень з низьким рівнем знань, проте однокласники до нього приязно ставляться й часто просять за нього вчителя. Як  бути вчителю?

(Обговорення ситуації)

Любові та взаєморозуміння Вам, успіхів у роботі і щастя від безмежної вдячності дітей

 

Завдання 3. Передусім учитель – це педагог, дуже уважний та спостережливий, але він має бути й актором, психологом, поетом, уміти легко пристосуватися до будь яких  умов, тому пропонуємо вам побувати справжнім артистом та зобразити мімікою, жестами звичайні для вас речі.

Учителі тягнуть аркуш на якому написано:

1. Зобразити щоденник.

2. Зобразити директора.

3. Зобразити  ученицю 8 класу.

4. Зобразити глобус.

 

3. А перший учитель, як сонячна ласка. 
Як чисте, живе джерело. 
До діток приходить з ним радість і ласка 
І мудрість та ніжне тепло. 
Він вперше для них дивосвіт відкриває, 
За руку веде в майбуття. 
І вперше у дружбі й любові єднає 
Та робить цікавим життя. 

Запрошуємо до слова ___________

(Презентація вчителем свого досвіду)

Пропонуємо Вам педагогічну ситуацію. 

Увійшовши до класу на урок, учитель побачив на дошці карикатуру на себе. Діти розраховували, що почнеться пошук винуватця й урок буде зі­рвано. Що робити?

Обговорення ситуації

Нехай вас оточують повага і любов, доброзичливість і милосердя, 

 

Завдання 4. Педагогічні терміни та їх визначення приклеєні на стільцях. Вчителям  необхідно поєднати назви термінів з їх визначеннями.

Словничок

 

  • Педагогічна майстерність — сукупність певних якостей особистості вчителя, які зумовлені високим рівнем його психолого-педагогічної підготовки, здатністю оптимально вирішувати педагогічні завдання; високий рівень оволодіння педагогічною діяльністю; комплекс спеціальних знань, умінь, навичок, професійно важливих якостей особистості, що дають змогу викладачеві ефективно орга-нізовувати навчально-пізнавальну діяльність тих, хто навчається, і здійснювати цілеспря-мований педагогічний вплив і взаємодію.
  • Педагогічна технологія — сукупність способів (методів, прийомів, операцій) педагогічної взаємодії, послідовна реалізація яких створює умови для розвитку учасників педагогічного процесу та передбачає його певний результат.
  • Педагогічна творчість — прийняття та здійснення педагогом оптимальних нестандартних рішень у змінних умовах навчально-виховного процесу.
  • Педагогічна шкатулка — аукціон педагогічних ідей, в основу якого покладено проблему виявлення, пропагування й упровадження передового педагогічного досвіду.
  • Педагогічне відкриття — наймасштабніші новаторські педагогічні рішення, пов’язані з фор-муванням, обґрунтуванням нових педагогічних ідей і їх упровадженням у конкретній системі.
  • Педагогічне проектування — процес розробляння конкретної педагогічної технології.
  • Педагогічне спостереження — організоване сприяння проявів особистості в навчальній діяльності з метою накопичення фактичного матеріалу про рівень розвитку (сформованості) тих чи інших параметрів особистості.
  • Педагогічний ринг — змагання педагогів у розв’язанні педагогічних знань.
  • Педагогічний супровід — цілеспрямована, грамотно спланована робота з усіма учасниками  навчально-виховного  процесу з обов’язковим урахуванням вікової особливості; це щоденне індивідуальне керівництво, неформальні розмови під час роботи чи на перервах, спеціальні бесіди-діалоги з приводу освіти, що забезпечують особистісний і професійний розвиток, професійне наставництво та консультування.

 

4. У цієї вчительки мелодійний, душевний голос. Доброта, товариськість,  толерантність, скромність, працьовитість, повага до дітей та колег - усе це поєднано в одній людині. Слово для презентації професійного портрету надаємо вчительці молодших класів ______________

(Презентація вчителем свого досвіду)

Пропонуємо Вам педагогічну ситуацію. 

Під час гри одній дитині дістався пошарпаний старий  ведмедик. Дитина образилася,  кинула його зі словами : "Він старий, і я не хочу бути його мамою!"

(Обговорення ситуації)

Хай фортуна завжди супроводжує вас у житті!

 

Завдання 5. Тест для справжнього вчителя

 

  1. Вранці ви прийшли до школи й раптом виявили, що забули одягнути:

а) окуляри; б) перуку; в) спідницю.

 

Ваші дії:

 

а) проведу урок як завжди; б) дам дітям контрольну — нехай пишуть;

 в) зателефоную Батьківській трійці — нехай все принесуть.

 

  1. До вас на урок раптово завітали директор, його заступник, завгосп (їх можна назвати поіменно), сторож і дві технічки. Ваші дії:

 

а) не прийду сама; б) перевірю в них змінне взуття; в) буду пояснювати нову тему — все одно ніхто нічого не зрозуміє.

 

  1. Подруга запросила вас разом сходити на лікарняний:

а) захворію сам; б) заложу подругу; в) нікуди не піду — все одно ніхто не повірить.

 

  1. У дитинстві вам завжди бракувало: а) грошей; б) грошей; в) мені їх і зараз бракує!

 

  1. У вас раптом викрали машину. Ну, і хто ви після цього:

а) директор школи; б) гроза викрадачів; в) сирота я бідолашна?

 

(У цьому питанні у пунктах «а» і «б» можна називати прізвища вчителів, які мають машину).

 

  1. Узагалі у вас все дуже добре, але зранку, ідучи на роботу, ви постійно застряєте в ліфті. Ви:

 

а) будете з’їжджати по перилах; б) купите квартиру на першому поверсі; в) схуднете?

 

  1. Після трьох місяців користування новим кремом ви раптово виявили, що він для взуття. Ваші дії:

а) прикинетесь валянком; б) прикинетесь мулаткою; в) прикинетесь якнайкрутішою?

 

  1. Вас запросили до Будинку моделей на демонстрацію. Під яким гаслом ви на неї підете: а) «кожному вчителю — по шапці!»; б) «я навчала Сінді Кроуфорд!»;

в) «двієчниці! Геть із подіуму!»?

 

  1. У вас раптово з’явився власний лімузин, чотириповерхова дача й мільйон доларів. Ваші дії: а) як завжди, усе віддам дітям; б) піду похвалюся до податкової;

 

в) який приємний сон, але мені до школи пора!

 

 

Якщо на запитання цього тесту ви відповіли правильно і без вагань, то ви справжній учитель, і зміна професії вам не загрожує.

 

  1. Іноземну мову знати,

 

Щоб добре слово другові сказати,

Який живе за сотні довгих миль,

І мова в нього інша, інший стиль.

 

Слово надаємо вчителю англійської мови _______________

(Презентація вчителем свого досвіду)

А як Вам наступна педагогічна ситуація: "Ідучи на урок , педагог помічає, що один із хлопців показав на його адресу непристойний  жест." Як повестися ?

(Обговорення ситуації)

Нехай життєві негаразди не стануть на заваді Вашим мріям і думкам.

 

Завдання 6. Тест «Чи розумієте ви своїх учнів?»

 

Я називаю жаргонізми, а вчителі мають дати їхні відповідники.

 

Кайф — насолода, задоволення, втіха.

 

Базар — розмова, бесіда.

Балдьож — розвага, веселощі.

Хавати — їсти.

Облом — ліньки, неохота.

Братан — друг.

Прикол — жарт, диво, чудасія.

Пахати — робити, працювати.

Замочив — убив.

Прикинь — уяви.

Прикид — одяг.

Кльово — гарно.

Отпад — красиво.

Таски — регіт.

В натурі — справді.

Галімо — недобре, погано.

Косити — симулювати, прикидатися.

Шара — задарма, безплатне.

Тіпа — немов.

Ніштяк — абищо, дрібничка.

Задовбав — замучив, набрид.

Андерсен — фантазер, мрійник.

 

 

  1. Ну, що ж, учнів своїх ви розумієте сміливо можете з ними вступати в дебати.

Учителем не кожен може бути, 
Не кожне серце вміє говорить... 
Учитель лише той, хто вміє чути, 
Окрилити, навчити і любить. 
Тендітну душу ласкою зігріти 
І добротою ниву засівать, 
Безмежно, щиро цілий світ любити 
І дітям усього себе віддать. 

Запрошуємо до слова ___________

(Презентація вчителем свого досвіду)

Вам наступна педагогічна ситуація:

Учні збиралися втікти з додаткового уроку, причо­му вчителеві потрапила до рук записка, у якій вони домовляються піти з уроку й не дуже добре відгуку­ються про нього. Що робити? Обговорення ситуації.

Нехай крупиці знань, з яких формується повноцінний розумовий багаж, міцно осідають в головах ваших здібних дітей. Нехай ваше дозвілля буде не тільки перевіркою зошитів та написанням методик, але й особистим, насиченим життям. 

 

Завдання 7. А тепер ще раз випробуємо наших "вчителів", проведемо гру "Відгадай закодоване слово".

1.Вона приходить з роками.

2.Уміння швидко та якісно розв'язувати освітньо-виховні завдання.

3.Це плід досить тривалої практичної роботи вчителя.

Підказка. У ВНЗ її не здобувають(МАЙСТЕРНІСТЬ).

 

1.Готовність вислухати дитину чи колегу.

2. Терплячі пояснення щось дитині чи колезі, які не до кінця це розуміють.

3. Спокійна реакція на критику на вашу адресу.

Підказка. Це синонім слова терпимість(ТОЛЕРАНТНІСТЬ).

 

1.Бажання його досягти.

2.Віра у власні сили.

3.Наполегливість, старанність.

Підказка. Не він іде до людини, а людина - до нього (УСПІХ).

 

1.Нічого не можна спланувати заздалегідь.

2.Зазвичай вона приходить спонтанно.

3. Вона народжується з життя.

Підказка. Люди з цією рисою особливі, неповторні(ТВОРЧІСТЬ).

 

1.Вона буває різна.

2.ЇЇ треба заслужити.

3. Від неї плачуть  і нею захоплюються.

Підказка. В школі без неї немає стимулу(ОЦІНКА).

 

  1. Учитель наче диригент, 
    Його оркестр — маленькі діти. 
    Урок — це чарівний момент, 
    Де можна щиро порадіти. 
    Бо діти, ніби мудреці 
    Працюють і відповідають. 
    І радісні хвилини ці, 
    Що так частенько випадають. 

Запрошуємо до слова ___________

(Презентація вчителем свого досвіду)

Вам наступна педагогічна ситуація:

На прохання завідувача філії Ви заміняєте хворого вчителя в чужому класі. По­чався урок. Клас важко піддається управлінню. Ви вітаєтеся- жодної уваги. Як бути? Обговорення ситуації. 

Нехай світло, яке Ви вкладаєте в серця своїх учнів, запалює зірки і яскраво освітлює Ваш життєвий шлях, а Ваша доброта повертається Вам сторицею і матеріалізується у вигляді успіхів і благополуччя.

 

Завдання 8. Креативний феєрверк «Політ фантазії». Придумайте підписи для фото на шкільну тематику. На екрані — кумедні фотографії тварин.

 

8. Талант людини... У чому він? Можемо безпомилково сказати, що кожен із вчителів володіє  своєрідним талантом: один талантом художника, другий - талантом чудового музиканта, третій - талантом спортсмена. Коли математика розум у порядок приводить, то фізична культура тіло робить здоровим і красивим, а психологія дозволяє не тільки наповнювати дитячі душі теплом та розумінням, але й виявляти талант. Запрошуємо до слова практичного психолога _______________

(Презентація психологом свого досвіду)

Вам наступна педагогічна ситуація:

На уроці учень несподівано запитує: "А яка у Вас зарплата? ". Що відповісти?

Обговорення ситуації

Нехай творчий вогонь у Вашім серці не згасає!

 

Хвилинка релаксації (відео «Моя планета.»)

ЗДНВР: Ну, що ж, я, сподіваюсь, що ми розвіяли сумніви батьків та колег по поводу майстерності наших вчителів. Тому пропоную прошу присяжних піти в нарадчу кімнату для обговорення.

Присяжні покидають зал для обговорення вироку.

 

Суддя. Розглянувши справу, вислухавши свідків, обвинувачених, захисників, суд постановляє:

1. Поетапно посилати до США, Франції, Англії та інших країн найближчого й далекого зарубіжжя вчителів Білокриницького ОЗЗСО І-ІІІ ступенів для обміну досвідом, щоб вони показали загниваючому заходу, як треба працювати з дітьми!

 

2. Профспілці вчителів забезпечити кожного вчителя індивідуальним комплектом, модним одягом від Гальяно або Лагерфельда, щоб закордонні колеги, зустрічаючи по одягу, могли проводити по розуму з почестями.

 

3. Спонсорам закладу направити в літній час вищеназваних учителів на заслання в місця, віддалені від Херсонської області, строком на один місяць до яких-небудь канарейок, тобто на Канарські острови. А також взяти вчителів на повне забезпечення — життєве, довічне.

 

4. Найкращим художникам картинної галереї закладу розмістити лів на почесному місці, оскільки це портрети всього нашого суспільства. Вирок остаточний. Оскарженню не підлягає.

 

5.Вступає в дію з моменту оголошення.

 

Дорогі вчителі! Не­хай ніколи не згасає у вашому серці та душі палкий вогонь творчого натхнення, любові до своєї справи, до дітей. Нехай щоденно вас окрилює людське шану­вання і щира вдячність учнів, нехай примножаться ваші успіхи та удачі!

Багато почесних знань і відзнак є в освітян: народний учитель, заслужений учитель, відмінник народної освіти.

І все-таки, мабуть, найвищі звання - улюблений вчитель.

Тож бажаємо , щоб Ви всі були гідними цього звання.

 А ще !

Здоров'я !

Терпіння!

Щастя!

Злагоди!

Мудрості!

Усмішок!

Любові!

Поваги!

Доброти!

Приємних вражень!

Сміливих ідей!

Удачі!

Натхнення!

Здійснення мрій!

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
29 березня 2019
Переглядів
5302
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку