Презентація на Педагогічну раду (семінар-дослідження) "Педагогічна творчість учителя – запорука подолання низької успішності учня".
За даними вчених, приблизно 12,5% учнів відчувають труднощі в навчанні, що значною мірою ускладнює роботу вчителя. На позначення цього явища у психолого-педагогічній літературі вживають поняття "неуспішність" і "відставання".
Мета:- дослідити за допомогою моніторингового аналізу причини неуспішності учнів;- виявити основні ознаки та психологічні причини відставання;- встановити способи виявлення відставання й труднощів, які виникають під час навчання;- розробити методи й форми роботи з усунення різних видів відставання у навчанні учнів початкового та середнього рівнів знань.
Педагогічна творчість учителя – це. Педагогічна творчість учителя – необхідна умова становлення самого педагога, його самопізнання, саморозвитку, розкриття своїх можливостей на основі створення своєї творчої лабораторії. Умовою є усвідомлення суті, значення і завдань власної педагогічної діяльності, її мети.
Кроки до формування педагогічної майстерності вчителя. Дізнатися про свій імідж учителя та особистості;Чітко визначити мотиви, якими ви керуєтеся у своїй професійній діяльності;Встановити стиль спілкування з учнями;Аналізувати й повсякчас коригувати свою педагогічну діяльність;Вдосконалювати поведінкову пластику та культуру спілкування;Відмовитися від практики педагогічної взаємодії, у якій переважає діловий стиль;Мати почуття гумору.
Передбачає взаємодію вчителя з одним учнем. Передбачає спілкування вчителя з групою дітей, які взаємодіють між собою та з учителем. Комунікативна взаємодія між двома учнями, що виконують загальнонавчальне завдання. Передбачає роботу вчителя з усіма учнями в єдиному темпі зі спільним завданням. Передбачає навчання цілісного колективу зі своїми особливостями взаємодії