Великий педагог В. Сухомлинський вважав: "Сьогодні діти - завтра народ".
Цього не спростувати: від духовного та фізичного розвитку наших дітей, їх знань та умінь залежатиме, якою буде наша країна.
Проблема виховання особистості - одна з найголовніших проблем сучасності. Розвиток суспільства потребує постійного вдосконалення особистості, створення людини нового зразка - високоосвіченої, інтелігентної, національно свідомої.
Слайд 7 Метою шкільного виховання є всебічний та гармонійний розвиток особистості, що здатна до самовдосконалення, самовиховання і самореалізації у суспільстві, яка керується загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміє традиції свого народу та примножує їх.
І тому суспільство вимагає від педагогів нових підходів до організації виховної роботи. На педагогічній раді розглядалися питання формування у педагогів системного бачення процесу виховання та актуалізації потреби в удосконаленні й оновленні практики виховної діяльності з учнями; обговорення свого бачення освітнього процесу в школі.
Навчання у школі спрямоване на реалізацію стратегії Національної доктрини розвитку освіти щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти, положень Концепції загальної середньої освіти щодо переорієнтації освітнього процесу на особистість учня.