Педагогічний аналіз уроку.
Пасивний і ситуативний рівні.
Активний і творчий рівні.
ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ УРОКУ
|
|
ПАСИВНИЙ РІВЕНЬ |
СИТУАТИВНИЙ РІВЕНЬ |
ПАРАМЕТРИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ |
Створення пізнавальної атмосфери уроку |
|
|
|
Використані методи навчання |
|
|
|
Організація діяльності учнів |
|
|
|
Навчальна взаємодія вчителя й учнів |
|
|
|
Мова педагога і її значення на уроці |
|
|
|
Виховуючий бік заняття |
|
|
|
Контроль і корекція діяльності |
|
|
|
Результативність заняття |
|
|
ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ УРОКУ
|
АКТИВНИ РІВЕНЬ |
ТВОРЧИЙ РІВЕНЬ |
Створення пізнавальної атмосфери уроку |
|
|
Використані методи навчання |
|
|
Організація діяльності учнів |
|
|
Навчальна взаємодія вчителя й учнів |
|
|
Мова педагога і її значення на уроці |
|
|
Виховуючий бік заняття |
|
|
Контроль і корекція діяльності |
|
|
Результативність заняття |
|
|
ГРАФІЧНИЙ АНАЛІЗ УРОКІВ
Параметри спостереження |
Дата, місце проведення уроку |
||||
№ |
|
21.09.05 5 клас Укр. мова |
22.10.05 6 Укр.мова |
15.11.05 5 Укр. літ |
23.12.05 7 Укр. мова |
1 |
Створення пізнавальної атмосфери уроку |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
Методи навчання |
1 |
2 |
2 |
2 |
3 |
Організація діяльності учнів |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
Навчальна взаємодія учителя та учнів |
2 |
2 |
2 |
3 |
5 |
Мова педагога та її значення на уроці |
2 |
3 |
3 |
4 |
6 |
Виховуючи сторона заняття |
2 |
3 |
3 |
3 |
7 |
Контроль і корекція знань учнів |
1 |
2 |
2 |
2 |
8 |
Результативність заняття |
2 |
2 |
3 |
3 |
9 |
Разом |
1,6 |
2,2 |
2,6 |
2,7 |