Педрада з виховної роботи "Вивчення виховного середовища школи"

Про матеріал

Вивчення виховного середовища школи шляхом побудови векторної моделі освітнього середовища.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педрада. Вивчення виховного середовища школи. Краматорська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 25 з профільним навчанням. Березень 2017 рік

Номер слайду 2

Краматорська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 25 з профільним навчанням. Педрада Вивчення виховного середовища школи

Номер слайду 3

Нова школа простір освітніх можливостей Міністр освіти і науки України наголосила, що зараз відомство усвідомлює, які випускники потрібні країні.«Це має бути цілісна особистість, патріот та інноватор, бо інноваційне мислення потрібне не лише архітектору, науковцю чи інженеру. Інноваційне мислення треба, щоб вирішувати життєві проблеми і не боятися їх, щоб іти до викликів, розкладати проблему на маленькі частини і спокійно її долати » Лілія Гриневич

Номер слайду 4

Формула нової школи. Новий зміст. Педагогіка партнерства. Нова структура. Орієнтація на учня. Вмотивований учитель. Автономія школи. Справедливе фінансування і рівний доступ. Виховання на цінностях. Нове освітнє середовище

Номер слайду 5

Мета педради з’ясувати, як впливають умови школи на вихованість учнів; розробити низку заходів з метою поліпшення виховного середовища. Березень 2017 рік

Номер слайду 6

Активність. Воля. Залежність. Пасивність. Система координат для векторного моделювання. Творче виховне середовище. Кар'єрне виховне середовище. Догматичне виховне середовище. Безтурботне виховне середовище. Березень 2017 рік

Номер слайду 7

Освітнє (виховне) середовище може бути віднесено до одного з чотирьох основних типів, виділених Янушем Корчакомдогматичне освітнє середовище, що сприяє розвитку пасивності й залежності дитини;кар'єрне освітнє середовище, що сприяє розвитку активності, але й водночас залежності дитини;безтурботне освітнє середовище, що сприяє вільному розвитку, але й одночасно зумовлює формування пасивності дитини;творче освітнє середовище, що сприяє вільному розвитку активної дитини. Березень 2017 рік

Номер слайду 8

Форми виховної роботи. Фестивалі, конкурси, виховні години, виставки, концерти, волонтерська робота, екскурсії, семінари, тренінги, брейн - ринги, конференції , лекції, диспути, родинні свята, подорожі та інше Березень 2017 рік

Номер слайду 9

Березень 2017 рік

Номер слайду 10

Березень 2017 рік

Номер слайду 11

Березень 2017 рік

Номер слайду 12

Організація виховного простору. Секції центру довузівської підготовки - 9 Курси за вибором - 10 Шкільні гуртки - 7 Березень 2017 рік

Номер слайду 13

Березень 2017 рік

Номер слайду 14

Не відвідують гуртки1-4 класи. Березень 2017 рік

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Не відвідують гуртки5-8 класи. Березень 2017 рік

Номер слайду 17

Березень 2017 рік

Номер слайду 18

Не відвідують гуртки9-11 класи. Березень 2017 рік

Номер слайду 19

1 група. Вивчення самопочуття педагогів у школіЗапорожець Л. М. Білошапка О. А. Пісарева Л. П. Березень 2017 рік

Номер слайду 20

1. Зазвичай я йду до школи:з гарним настроєм 28 ос.;без особливого ентузіазму 4 ос.;важко відповісти 5 ос.;по-різному 2 ос. 2. У школі я:люблю спілкуватися з колегами 33 ос.;уникаю спілкування 6 ос. 3. Під час ділового спілкування я:доброзичливий і довірливий 33 ос.;поблажливий 4 ос.;не можу відповісти 2 ос. 4. Успіх кожного мого колеги викликає в мене:радість 34ос.;повагу 2 ос.;нездорову реакцію 1 ос.;не знаю 3 ос. Березень 2017 рік

Номер слайду 21

5. Я зустрічаю нового члена колективу:доброзичливо й щиро 32 ос.;по-різному 6 ос.з настороженістю 1 ос.6. Якщо на роботі трапляються неприємності, я:шукаю причини в собі 13 ос.;шукаю причини в інших 3 ос.;намагаюся відразу розв'язати проблему 23 ос. 7. Коли я спілкуюся з заступником директора з НВР то почуваюся:розкуто і природно 24 ос.;скуто і напружено 11 ос.;по-різному 4 ос. 8. Запрошення до директора викликає в мене:професійний інтерес 19ос.;почуття тривоги і занепокоєння 16ос.;не відповіли 4 ос. Березень 2017 рік

Номер слайду 22

9. Поява серед нас директора викликає в мене:радість 22 ос.;занепокоєння 13ос.;не відповіли 4 ос.10. Як правило, критичні зауваження колегам я висловлюю:відкрито 15ос.;обговорюю у вузькому колі 15 ос.вважаю, що мене це не стосується 7 ос.;залежить від ситуації 1 ос.;не відповів 1 ос. 11. У колективі я :розповідаю про свої успіхи 22 ос.;гадаю, що краще все тримати у собі 15 ос.;залежить від обставин 1 ос.;розповідаю не все 1 ос.;колись розповідала,зараз ні (плітки,заздрість) 1 ос. Березень 2017 рік

Номер слайду 23

12. Скільки років ви працюєте в школі:понад 10 років 16 ос.;4-10 років 8 ос.;2-3 роки 2 ос.;1 рік 3 ос. 13. На моєму самопочутті негативно позначаються:перевтома, підвищений тиск;недоброзичливі батьки, їхня байдужість до виконання д/з дітьми;підвищена відповідальність;конфліктність в колективі, відносини між колегами;навколишнє середовище, стреси, невдачі в учнів;постійні зміни в програмах та невідповідність матеріалу підручників, що забирає багато часу на підготовку до уроків;заздрість, недоброзичливість колег. Березень 2017 рік

Номер слайду 24

2 група. Дослідження стану міжособистісних стосунків у 4-11 класах Григоренко Л. Г. Комарова Н. В. Голованова О.І. Березень 2017 рік

Номер слайду 25

1. Чи подобаються тобі заходи, які проводяться у твоєму класі?Березень 2017 рік

Номер слайду 26

2. Чи подобаються тобі заходи, які проводяться в школі?Березень 2017 рік

Номер слайду 27

3. Ти задоволений характером стосунків з учнями у твоєму класі?

Номер слайду 28

4. Чи можна сказати, що в твоєму класігарні стосунки між класом і класним керівником?Березень 2017 рік

Номер слайду 29

5. Чи згодний ти, що твій клас дружнийі згуртований колектив?

Номер слайду 30

6. Чи можна сказати, що вчителі і учні ставлятьсяодне до одного з теплотою і повагою?Березень 2017 рік

Номер слайду 31

7. Оціни своє ставлення до школи в якій ти навчаєшся?Березень 2017 рік

Номер слайду 32

3 група. Перевірка санітарно-гігієнічних, естетичних, побутових умов і стану здоров’я учнів Побігайло Н. В. Левченко Н. М. Маєр Л. В. Березень 2017 рік

Номер слайду 33

4 група. Дослідження рівня вихованості учнів Сороченко Н. Ю. Сивочуб Т. П. Борисенко О. М. Тітенко Н. В. Каргаполова Н. П. Бондарева Т. П. Гатченко О. М. Березень 2017 рік

Номер слайду 34

Активність. Воля. Залежність. Пасивність. Повний спектр можливих векторних моделей освітнього середовища. Кар’єрне середовище залежної активностіТипове кар’єрне середовище. Кар’єрне середовище активної активностіТворче середовище вільної активностіТворче середовище активної активностіТипове творче середовище. Безтурботне середовище пасивної воліТипове безтурботне середовище. Безтурботне середовище вільної активностіДогматичне середовище залежної пасивностіТипове догматичне середовище. Догматичне середовище пасивної залежності

Номер слайду 35

Педрада. Вивчення виховного середовища школи. Заступник директора з ВР Гончар Л. О. Краматорська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 25 з профільним навчанням. Березень 2017 рік. Кар'єрне виховне середовище. Творче виховне середовище. Безтурботне виховне середовище. Догматичне виховне середовище. Активність. Залежність. Воля. Пасивність

Номер слайду 36

Векторне моделювання виховного середовища. Визначаємо шкалиметодика векторного моделювання виховного середовища припускає побудову системи координат, що складається з двох осей: «воля —залежність» і «активність — пасивність (див. рис. 1). Для побудови в цій системі координат вектора, що відповідає тому чи іншому типу виховного середовища, необхідно на основі аналізу даного середовища відповісти на шість діагностичних питань. Три питання спрямовані на визначення в даному середовищі можливостей для вільного розвитку дитини і три питання — на визначення існування можливостей для розвитку її активності. Відповідь на кожне питання дозволяє відзначити на відповідній шкалі («активності», «пасивності», «волі» чи «залежності») один пункт.«Активність» розуміється в даному випадку як наявність таких влас­тивостей, як ініціативність, прагнення до чого-небудь, завзятість у цьо­му прагненні, боротьба особистості за свої інтереси, відстоювання цих інтересів і т. ін.; відповідно «пасивність» — як відсутність цих властивостей. Іншими словами, полюс «пасивності» на даній шкалі може розглядатися як «нульова активність».«Воля» пов'язується тут з незалежністю суджень і вчинків, волею вибору, самостійністю і т. ін.; нарешті, «залежність» розуміється як присто­совництво, підкореність чужій волі, особиста відповідальність і т. ін. Березень 2017 рік

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
15 листопада 2019
Переглядів
1371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку