Перегляд авторської віршованої казки: «Білка Майя та Світлофор" технологія LEGO цеглинки

Про матеріал
Заняття з LEGO цеглинками на тему: Перегляд авторської віршованої казки: «Білка Майя та Світлофор» Освітні завдання: продовжувати знайомити дітей з правилами дорожнього руху, правилами переходу дороги, дорожніми знаками; вчити дітей розв’язувати різного виду ситуації та аналізувати їх; познайомити дітей з авторською казкою: «Білка Майя та Світлофор»; вчити уважно слухати, розуміти та усвідомлювати зміст художнього твору та вміти відповідати на запитання; заохочувати дітей до бесіди; навчати дітей розрізняти предмети за кольором, закріплювати навички дітей орієнтуватися в просторі, вміння виконувати завдання за словесною вказівкою вихователя.
Перегляд файлу

Дошкільний навчальний заклад № 28 центр С. Ф. Русової

Чернігівська область        м. Прилуки  2020-рік

 

    Заняття з LEGO цеглинками  на тему:

Перегляд авторської віршованої казки: «Білка Майя та Світлофор»

Освітні завдання: продовжувати знайомити дітей з правилами дорожнього руху, правилами переходу дороги, дорожніми знаками;

вчити дітей розв’язувати різного виду ситуації та аналізувати їх;

познайомити дітей з авторською казкою: «Білка Майя та Світлофор»; вчити уважно слухати, розуміти та усвідомлювати зміст художнього твору та вміти відповідати на запитання; заохочувати дітей до бесіди; навчати дітей розрізняти предмети за  кольором, закріплювати навички дітей орієнтуватися в просторі, вміння виконувати завдання за словесною вказівкою вихователя. розвивати мислення, дрібну моторику рук, мовлення, конструктивні здібності;

розвивати вміння ідентифікувати почуття та вчинки персонажів із власними; увагу, пам'ять, логічне мислення

виховувати дружні відносини та товариськість, самостійність, терплячість

   Матеріал: дитячий конструктор LEGO тематика: «Проїжджа частина», набори 5 LEGO цеглинок на кожну дитину, атрибути до рухливої гри: «Білочка», корзинка з горішками, загадки про світлофор, перехрестя, пішоходів; авторська віршована казка: «Білка Майя та Світлофор», пластмасове білченя, костюм Білочки.

 

                        Перебіг проведення:

Організація дітей навколо себе.

   -Добрий день, мої любі дошкільнята!

 До нас у гості прийшли 5 веселих братиків- цеглинок, які хочуть з нами познайомитись!

Руханка-привітання: «П’ять веселих кольорів»

                 (виконується під помірну музику)

(Діти сидять за столами у кожного 5 LEGO цеглинок: білого, жовтого, зеленого, червоного, синього кольорів)

         Прийшли в гості п’ять  братів,

         п’ять веселих кольорів.

        Білий, жовтий нахилялись,

        чемно з нами привітались.

Синій щиро посміхнувся,

І з червоним підморгнувся.

Нумо, братику в танок,

Звеселимо всіх діток!

      А зелений був кмітливим,

     непримітним та важливим.

     Швидше мовить не баріться,

     на заняття всі складіться.

(рухи виконують згідно слів тексту за зразком вихователя)

  

   -Сьогодні , я вас запрошую в Незвичайну подорож до країни Леголендії.

Тут живуть цікаві мешканці, які люблять дружити, допомагати один одному та весело гратися. А коли вони зустрічаються разом, то утворюють дивовижні споруди, транспорт, а також і будь- якого героя з улюбленого мультфільму. З їхньою допомогою ми познайомимося з кольорами, предметами та тваринами.

LEGO майданчик на тему: «Проїжджа частина»

 ( з розмітками, перехрестям, пішохідною доріжкою, знаками, перехожими, машинами, поліцейським, зеленою зоною, білочкою)

           Відгадайте    загадки:

Всім перехожим  я моргаю,

Щоб пильно глянули на мене.

Очей же я аж троє маю:

Червоне, жовте і зелене.

                            Світлофор

Ось дві вулиці зустрілись,

Світлофори засвітились.

Водії це місце знають,

Перехрестям називають.

 

 

Подивіться—чудеса,

Є на вулиці місця,

Де авто відпочивають,

Пішоходів пропускають!

Там гальмують всі машини,

Перейти дають людині.

Тільки там, де перехід,

йди сміливо… Пішохід!

Розповідь вихователя: «Як правильно орієнтуватись на дорозі?»

-Хто виконує особливу роль під час руху машин на дорозі?

       Так, правильно, світлофор.

-Назвіть і покажіть , які кольори має світлофор? (червоний, жовтий, зелений)

( пропоную скласти світлофор з LEGO цеглинок накладаючи їх одна на одну)

  •  Дуже гарні у вас вийшли світлофори.

Я хочу, щоб ви мені розповіли.

-Що потрібно робити, коли горить червоний колір?

Машини всі стоять, проїзд «заборонено!» Для пішоходів на регульованому перехресті загоряється зелене світло і ви разом з батьками переходити за рука дорогу.

-Який наступний колір включає , світлофор?

Так, правильно, жовтий.

Всі машини готуються їхати, а пішоходи в свою чергу завершують перехід через проїзджу частину.

-Що ми робимо, коли горить зелений?

Машини проїжджають регульоване перехрестя, пішоходи чекають.

(діти, модулюють ситуацію та обігрують її на ігровому майданчику з LEGO «Проїжджа частина».

      Під час обігравання запитую.

-Що означає той чи інший дорожній  знак ?

-Хто слідкує за порядком на дорозі?

-Чи можна, дітям, гратися біля проїжджої частини ?

-Навіщо, люди, озеленюють місця біля доріг?

 

  Фізкультхвилинка «Ми цеглинки в руки взяли»

       Ми цеглинки в руки взяли,

(діти беруть у кожну руку по одній цеглинці)

            і місцями поміняли.

(перекладають цеглинки з однієї руки в іншу)

      Потім міцно їх з’єднали,

 (скріплюють дві цеглинки разом)

        вгору високо кидали.

(підкидають цеглинку та ловлять її)

    Раз-два, не зівай , а швиденько заховай!

(ховають цеглинку у долонях або за спину)

 

Погляньте, хто це заховався на дереві ?

Вірно, маленька руденька білочка.

Розв’язати ситуацію:

Маленьке білченятко, не спитавши дозволу у мами, вирішило помандрувати далеко від свого дупла і заблукало.(Роздуми дітей)

Пропоную, дітям, разом з неслухняною білочкою послухати повчальну казочка про те, яка небезпека чекає її за межами лісу у великому місті.

  Авторська віршована казка: «Білка Майя та Світлофор»

(посилання на відео-ролик: https://youtu.be/_OWqMUvR9Bw)

 

Працьовита білка Майя у дуплі жила,

в лісі знала всі стежинки бо допитлива була.

Восени збира гриби, жолуді, горішки,

ну, а влітку вирішила помандрую трішки.

 

 

Скаче з гілочки на гілку з сосни на ялинки,

сонечко допитливе вигляда з хмаринки.

Шумне та велике місто, ну й чудна картина,

люди йдуть по тротуарах по шосе машини.

 

Зупинилась наша Майя й дивиться захоплено,

місце гарне, незнайоме будинками заставлено.

Страшно й лячно, все чуже й зовсім невідоме,

Як дорогу перейти Майі невідомо.

 

Світлофор всміхнувся щиро й важно промовляє:

«Правила для пішоходів в місті кожен знає!»

-Я тут зовсім нетутешня про місто не знала,

окрім лісу та галявин ніде не бувала!

 

Світлофор червоним оком замигав квапливо,

всі машини стали в ряд, люди метушливо.

Переходять на той бік, білочка спинилась,

й по середині дороги різко зупинилась.

 

Швидше білочко біжи світлофор мигає,

й жовте своє око він перемикає.

Стрепенулось білченя, що ж його робити?

небезпечно по дорозі звірям так ходити.

 

Чує голос, світлофора, переходь і не зівай!

Як включу зелений колір на той бік ти поспішай!

Загули мотори дружно й легкові машини,

швидко рушили в дорогу, заблистіли шини.

 

Так цікаво жити в місті і пригод багато,

та вже час мені додому мабуть поспішати.

Пішохідні правила довго буду знати,

і звірятам розповім, щоб краще пам’ятати.

 

На кущ застрибала руда мандрівниця,

світлофору, дякувала, чемно, як годиться.

Відірвала гроно на стиглій калині,--

лапкою всім помахала й понесла родині.

 

      -Чи сподобалася вам казочка?

- Як називається казка , яку ви тільки що послухали?

- Хто є головними героями казки?

-Чи правильно вчинила Білочка, залишивши свій дім без дозволу?

- Чим закінчилася казочка?

 

                Рухлива гра: «Білочка»

  Ой, ти, білочко руденька,

 (діти йдуть по колу тримаючись за руки)

  шубка в тебе яскравенька.

(зупинилися і гладять себе по тулубу)

  Очі намистинки, хвостик, як пушинка,

(показують на очі, хвостик)

 спинка м’якенька, лапоньки маленькі.

   (гладять спинку, лапки)

 Швидка та моторна, завзята й проворна.

  (діти стрибають руки на поясі)

 Горішків назбирала в корзинку поскладала,

 за гілку зачепилась горішки-розгубились!

    (імітує збирання грибочків, розсипає)

( діти, збирають білочці горішки і складають їх в корзинку)

 

Підсумок заняття.

-Чи сподобалось вам подорож до Леголендії?

-Що вам сподобалося найбільше?

Солодкий момент: горішки від Білочки на тарілочці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 жовтня 2020
Переглядів
764
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку