Переставна властивість дії множення.

Про матеріал
Математика 3 клас НУШ "Переставна властивість дії множення. Розв'язування нерівностей. Складені задачі, що включають знаходження невідомого компонента." Мета. Ознайомити учнів з переставною властивістю дії множення та організувати підсумкову рефлексію за темою «Вирази, рівності та нерівності; буквені й числові вирази»; закріпити вміння розв'язувати задачі, що включають знаходження невідомого компонента; розвивати увагу, уяву, пам'ять, образне та логічне мислення, мовлення, формувати контрольно-оцінні навички учнів, сприяти розвитку самоповаги через досягнення школярів у навчанні; виховувати культуру спілкування та співпраці.
Перегляд файлу

3 клас

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\Математика\Новогодние рамочки для текста_files\3.jpgТема. Переставна властивість дії множення. Розв'язування нерівностей. Складені задачі, що включають знаходження невідомого компонента.

Мета. Ознайомити учнів з переставною властивістю дії множення та організувати підсумкову рефлексію за темою «Вирази, рівності та нерівності; буквені й числові вирази»; закріпити вміння розв'язувати задачі, що включають знаходження невідомого компонента; розвивати увагу, уяву, пам'ять, образне та логічне мислення, мовлення, формувати контрольно-оцінні навички учнів, сприяти розвитку  самоповаги через досягнення школярів у навчанні; виховувати культуру спілкування та співпраці.

                        Хід уроку

І. Актуалізація знань,умінь,навичок.

Девіз уроку:

Видумуй, пробуй, твори.

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь

І про кмітливість не забудь!

 

ІІ. ІІ. Мотивація учбової діяльності.

 

- Яка зараз пора року? (Зима) - Яке улюблене зимове свято чекають всі люди?                                     (Новий рік).
- Сьогодні на уроці ми будемо розглядати переставну властивість дії множення, розв'язувати нерівності і задачі, готуватися до зустрічі Нового року, а також прикрасимо новорічну ялинку.   У нас є багато іграшок для ялинки. Ми будемо брати по одній і прикрашатимемо ялинку ними.( За кожне виконане завдання ялинка прикрашається іграшкою).

ІІ. Мотивація учбової діяльності.

ІІІ. Робота по темі.

  1. Каліграфічна хвилинка .

10 -  У цей день православні вшановують пам'ять святого Романа Антіохійського, який мав дар зцілення тілесних недуг і жив у затворі. Єдиним вказівником погоди для наших пращурів був заєць. Якщо шкіра зайця була вкрита плямами, зима буде м'якою. У цей час у лосів відпадають старі роги. А риба залягає у зимувальні ями, на дно.

  1. Усний рахунок:
  1.     Задачі –жарти:

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\Математика\Новогодние рамочки для текста_files\3.jpg-         На груші росло 50 груш,а на вербі – на 15 менше. Скільки груш росло на вербі?

-         В вагоні їхало 81 чоловік, на зупинці вийшло  - 9, зайшло – 9. Збільшилась чи зменшилась кількість пасажирів?(Ні).

-         Незнайко побачив, що мама варила борщ у дволітровій каструлі  1 годину. Він вирішив, що для приготування борщу в літровій каструлі треба 60 хвилин.

             Чи правильно він вирішив? (Так).

-         Кавун важить  4 кг і ще стільки  ж. Скільки важить половина кавуна? (4 кг)

      3)  Обчислити:

-         Є  числа 9 і 4. Яка арифметична дія  нам  дасть  більший  результат? Менший  результат?

-         Скільки дев’яток  міститься  в  числі  63?

-         Назвіть  більший  результат: 8х7  чи  9х6 ?

-         До  суми трьох дев’яток  додайте  дві  дев’ятки. Як  швидше обчислити?

-         Невідоме  число  зменшили  у  7  разів і отримали  9. Назвіть  невідоме число.

  1. Робота в парах. Взаємоперевірка
  1.    Х*7=42      Х:8=9        Х+5=39      Х-16=23      35:Х=7        42-Х=15
  2.    Гра «Приготуй  салат» 
    - До Нового року мама готує святковий стіл. Давайте їй допоможемо. На малюнку овочі та фрукти. Біля них – приклади. Ви повинні розкласти їх на дві тарілки: салат овочевий і салат фруктовий та розв'язати приклади.
    Груша суниця морква вишня помідор
    4*9                   36:6        25:5                7*9        49:7

    огірок банан яблуко малина
    48:8 36:4 8*8 12:6 
     

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\Математика\Новогодние рамочки для текста_files\3.jpgІІІ. Робота по темі.

  1. Що  потрібно  поміняти,

     Щоб  хутчіш  порахувати?

 

      26 + 32 + 28 + 14                   56 + 25 + 14 + 5  

  1.  49 + 15 + 21                       28 + 14 + 42 + 6 + 10
  1. Пояснення нового матеріалу.

Постановка  проблеми.

 

 

          На  дошці  запис : 7 х 2 х 3 = 42

-         Перевірте, чи  правильно  розв’язаний  приклад?

-         Чому  не  можете?

-         Що  будемо  робити? Треба  шукати  новий  спосіб. Значить, зараз  прямо  на  уроці  ми  можемо  зробити  власне  відкриття!  Який  вихід  пропонуєте?

  1. Висновок,с. 67.
  2. Первинне  закріплення.

-         Скористаємось  переставним законом  множення, обчислюючи  значення  виразів  № 452 :

І  стовпчик  - біля  дошки;

ІІ стовпчик – коментуючи  з  місця;

ІІІ  стовпчик – самостійно.   Перевірка :  - Як  знаходили  значення  виразів?

  1. Фізхвилинка.
  2. Робота  над  задачею  № 454.
  3. Диференціація.
  1.    Задача 1.

Накреслити прямокутник із сторонами 3см та 5 см. Обчисли його периметр.

  1.    Задача 2.

Із 64 морквин зв’язали 8 однакових пучків. Скільки таких пучків можна зв’язати з 48 морквин?

  1.    Склади задачу за виразом. 12 : 3 + 18 : 6 =

ІV. Підсумок уроку

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\Математика\Новогодние рамочки для текста_files\3.jpg- Що  нового  відкрив  для  вас  урок?

- Хто  відчуває, що  він  виріс  за  урок?

- Яке  завдання  було  найцікавішим?

- Що  викликало труднощі?

V . Домашнє завдання .

С.67.№ 456, 457.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\Математика\Новогодние рамочки для текста_files\8d226bf517e8.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E:\Moi dokumenti\Рабочий стол\новые рамки\66.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

     

                     

       

            Переставна властивість дії множення.                             Розв'язування нерівностей. Складені задачі, що                             включають знаходження невідомого компонента.

 

    Вчитель Полтавець С.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

Межиріцька ЗШ І-ІІІ ст.№2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\Математика\Новогодние рамочки для текста_files\3.jpg

 


                                                               

 

 

 

 

 

 

          

 

 

 

Liferea.svg

 
 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
21 лютого
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку