Переставна властивість дії множення. Розв’язування нерівностей

Про матеріал
Пропоную вашій увазі конспект уроку на тему Переставна властивість дії множення. Розв’язування нерівностей за рпограмою НУШ.
Перегляд файлу

Тема. Переставна властивість дії множення. Розв’язування нерівностей.

Мета. Ознайомити учнів з переставною властивістю дії множення та   

            розв’язування нерівностей зі змінною способом добору; закріпити

            вміння розв’язувати задачі, що включають знаходження невідомого

            компонента.

 

Хід уроку.

І. Організація класу.

1. Привітання.

Доброго дня!

Ми дуже раді, що ви до нас завітали.

Вас вітають дівчатка – краса і чарівність нашого класу.

І хлопчики – сила і мужність класу.

2. Девіз.

Пролунав дзвінок – починається урок

Тож і ти часу не гай, до роботи приступай!

3. Слово вчителя.

На наш урок сьогодні завітало сонечко, воно вам хоче усміхнутися, але не може, тому що його закрили хмаринки. На цих хмаринках написані завдання, які ми з вами повинні розвязати і тоді сонечко подарує нам свою усмішку і від неї нам стане тепліше.

ІІ. Контроль і корекція закріплення знань.

Завдання для опитування.

Усні обчислення

  1. Місткість бочки  72 л., а відра – у 9 разів менша. Яка місткість відра?
  2. Вартість 9 мисок 45 гривень. Яка ціна однієї миски?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

На дошці два вирази.

3•4•2=24                       4•2•3=24                      

  • Порівняйте обидва вирази.
  • Що у них спільного? (множники, відповідь)
  • Чим вони відрізняються? (порядком множників).
  • Який можна зробити висновок?

Від перестановки множників добуток не зміниться .

Множники можна множити у будь якому порядку.

 Прочитати завдання 451. Вивчити правило.

Первинне закріплення.

  1. Завдання 452 – біля дошки з коментуванням
  2. Самостійна робота завдання 453.

 

ІV. Розвиток математичних знань.

  1. Задача 454.

Скорочений запис на дошці.

 

Було                   Витратив                      Залишилося

20                         по 3 кілька                       11

                                 Разів

  1. 20-11=9(п.) – витратив на трикутники
  2. 9:3=3(т) – склав хлопчик.

Відповідь: 3 трикутники.

Розв’язок задачі діти записують у зошит.

  1.  У школу привезли 63 мішки картоплі, а морква становила 9 частину від цієї кількості. Скільки мішків моркви завезли до школи?

Приклади (на карточках)

8•3:6=                45:9*8=                18+36:9=

9*4:6=                63:9*8=                81-27/9=

3*4:6=                54:9*8=                36+36:9=

Каліграфічна хвилинка.

 

 

 

 

 

 

Якого числа не вистачає?

Утворити й записати усі можливі двоцифрові числа у яких 8 означало б кількість одиниць.

Робота в групах

1 група

На свято квітів учні принесли 35 гвоздик і 28 ромашок. Усі квіти розклали порівну у 7 букетів. Скільки вийшло букетів?

 

2 група

 

Для шкільної ялинки купили 6 коробок кульок по 8 у кожній, та 7 коробок – по 6 кульок у кожній. Скільки кульок купили для шкільної ялинки?

 

3 група

 

У трьох човнах розмістили порівну 24 пасажири. Скільки потрібно таких човнів, щоб розмістити 56 чоловіків?

 

ІV. Підсумок.

 

Обчислити

 

5*3*2=

Яке правило застосовується?

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 жовтня
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку