"Переваги інклюзивного навчання в закладах освіти"
Діти з ООП |
Нормотипові діти |
Батьки дітей з ООП |
Педагогічний колектив |
- емоційні і поведінкові, - мовлення та спілкування, - труднощі в навчанні, - затримка інтелектуального розвитку; - безпритульні діти; - діти-сироти; - обдаровані діти; - діти із захворюваннями на СНІД/ВІЛ.
|
- Пристосовані до соціуму; - Мають необхідні життєві компетентності; - Мають психофізичний та особистісний розвиток згідно до вікових норм; - Не мають візуальних вад; - здорові |
- перевірка батьками чи впоралися вони із соціальною підготовкою: якими дотепер вони були батьками, як виховали дитину, підготували; - сукупність переживань труднощів інтеграції. - занепокоєність батьків, чи впорається дитина, чи правильно вони обрали заклад, чи буде їй там безпечно, чи не будуть її дражнити. |
- забезпечити психологічний комфорт дитині з ООП; - розуміння природи роздратування; - коректне використання термінології та способу спілкування; - налагодження міжособистісних відносин з учнями, вчителями, батьками, друзями; - хвалити і заохочувати учня з ООП; - регулярна діагностиці рівня роботи |