Переваги та недоліки платформи «Classtime»

Про матеріал
Огляд платформи Classtime, інноваційного інструменту для організації освітнього процесу. У ньому детально розглядаються переваги використання платформи для вчителів, учнів і навчальних закладів, а також акцентується увага на її недоліках. Серед ключових переваг зазначаються простота використання, адаптивність до різних рівнів освіти, інтеграція з іншими платформами, миттєва візуалізація результатів та автоматична перевірка завдань. Окремо описані функції, які роблять платформу корисною в освітньому процесі, такі як створення тестів, використання командних ігор та рефлексія. Текст також висвітлює недоліки, серед яких залежність від інтернету, обмежений безкоштовний функціонал, технічні труднощі, питання безпеки даних і специфічні обмеження у налаштуванні завдань.
Перегляд файлу

Переваги та недоліки платформи «Classtime»

 

Платформа «Classtime» - це інноваційний освітній інструмент для використання на уроках вчителями.

 Використання єдиної платформи «Classtime» педагогами є дуже зручним та актуальним ресурсом для організації роботи здобувачів освіти на будь-якому етапі уроку.

Classtime - це помічник вчителя, що збагачує Ваш урок миттєвою візуалізацією рівня розуміння та прогресу усього класу в живому часі.

Вона дозволяє економити час, щоб навчати, створювати інтерактивні уроки та зацікавлювати учнів, утримати увагу учнів, одразу спостерігати за навчальним прогресом.

Переваги платформи на прикладі  уроків з математики:

  •      швидка реєстрація;
  •      простота та зручність інтерфейсу;
  •      швидке створення опитувань з предметів;
  •      доступ до загальної бібліотеки тестів, тестів ЗНО;
  •      налаштування тестів: перемішування питань, кількість спроб, обмеження часу, кількість балів за завдання;
  •      здійснення безпаперової взаємодії між учасниками освітнього процесу, що робить його зручним для використання на уроках;
  •      широкий вибір типів завдань, можливість завантаження медіафайлів;
  •      зберігання результатів в хмарному сервісі (вчитель постійно має доступ до їх результатів – це спрощує роботу при перенесенні оцінок у журнал);
  •      використання сервісу на різних етапах освітнього процесу: для тренування, діагностики і контролю;
  •      миттєвий зворотній зв’язок, візуалізація результату, рефлексія;
  •      командні ігри (формування навичок спільної роботи, взаємодопомога, спільна радість від результату, спільна робота над помилками).

 

Застосування інформаційних ресурсів на уроках стало загальною необхідністю.

Classtime - дуже цікавий цифровий інструмент формуючого оцінювання, який створений порівняно недавно компанією Pollock Technologies.

Платформу Classtime схвалено Інститутом модернізації змісту освіти.

Для роботи з сервісом вчителю необхідно завести свій акаунт. Це займе буквально кілька хвилин.

Посилання на ресурс https://www.classtime.com/uk/

Переваги Classtime:

  • Простота використання: інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
  • Адаптивність: підходить для всіх рівнів освіти — від початкової школи до вищих навчальних закладів.
  • Можливість інтеграції: підтримує інтеграцію з іншими освітніми системами (наприклад, Google Classroom).
  • Економія часу: автоматична перевірка завдань значно скорочує навантаження на викладача.

Як використовувати Classtime:

  1. Реєстрація: створення облікового запису на офіційному сайті.
  2. Налаштування класу: додавання учнів та створення груп.
  3. Створення завдань: формування тестів, уроків чи практичних завдань.
  4. Проведення уроку: запуск інтерактивного заняття, під час якого учні виконують завдання.
  5. Аналіз: перегляд результатів, надання зворотного зв’язку учням.

Платформа Classtime має багато переваг, але також є деякі недоліки, які можуть впливати на її використання. Ось основні мінуси:

1. Обмежений безкоштовний функціонал

  • У безкоштовній версії доступні не всі функції, наприклад, відсутність гейміфікації, інтеграції з іншими платформами або можливості створювати звіти в розширеному форматі.
  • Для повного доступу потрібно оформити платну підписку, що може бути проблемою для деяких навчальних закладів чи викладачів.

2. Залежність від інтернету

  • Платформа вимагає стабільного доступу до Інтернету, що може стати проблемою в регіонах з поганим покриттям або у випадках перебоїв у мережі.
  • Офлайн-режим недоступний.

 

 

3. Технічні труднощі

  • Інтерфейс платформи, хоча і зручний, може бути складним для нових користувачів, які не знайомі з подібними інструментами.
  • Можливі технічні збої, такі як зависання або помилки у відображенні статистики.

4. Можливості адаптації завдань

  • Обмежена кількість типів завдань порівняно з іншими платформами. Наприклад, немає інтерактивних симуляцій або графічних завдань.
  • Відсутність широких можливостей для створення кастомізованих завдань із глибоким налаштуванням.

5. Конфіденційність і безпека

  • Деякі користувачі висловлюють занепокоєння щодо безпеки даних учнів, особливо якщо персональні дані зберігаються на серверах платформи.
  • Необхідно ретельно перевіряти політику конфіденційності перед використанням.

6. Психологічні фактори для учнів

  • Постійне оцінювання в реальному часі може викликати стрес у деяких учнів.
  • Залежність від цифрових технологій може призводити до втрати мотивації до офлайн-навчання.

7. Відсутність інтеграції з деякими локальними потребами

  • Платформа може не відповідати специфічним навчальним програмам або стандартам в окремих країнах чи школах.
  • Мова інтерфейсу (якщо вона недоступна рідною мовою користувачів) може стати бар’єром.

Ці мінуси можуть впливати на вибір платформи, але їх можна зменшити за рахунок налаштувань, навчання персоналу та інтеграції з іншими інструментами.

Платформа Classtime є сучасним інструментом для підвищення ефективності освітнього процесу та вдосконалення навичок учнів і викладачів. Відкриває нові можливості як взаємодії всіх учасників так і керування вчителем освітнім процесом.

 

 

docx
Додано
20 листопада
Переглядів
182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку