«Переваги й ризики Інтернету»

Про матеріал
Цей урок спрямований на розвиток критичного мислення учнів через аналіз медіа, обговорення реальних проблем, що сприяє формуванню їхньої соціальної компетентності та безпечного користування Інтернетом.
Перегляд файлу

Клас: 11

Предмет: Виховна година

Тема уроку: «Переваги й ризики Інтернету»

Мета уроку: Навчити користуватися штучним інтелектом та застосунком "Дія"; розвивати критичне мислення, вміння аналізувати масив інформації та розпізнавати фейки; виховувати толерантне ставлення до користувачів; формувати навички користування інтернетом без ризику.

Етап уроку

Стратегії розвитку критичного мислення

Завдання для дітей

Виклик (або вступ)

Мозковий штурм, дискусія, робота в парах

Учні обговорюють у парах переваги та ризики Інтернету, формуючи список ідей. Після цього кожна пара презентує свої думки класу.

Осмислення (основна частина уроку)

Аналіз медіа, групова робота, критичний аналіз

Учні переглядають коротке відео про фейки та дезінформацію в Інтернеті. У групах вони аналізують конкретні приклади фейкових новин та обговорюють, як їх можна розпізнати

Рефлексія (підбиття підсумків)

Рефлексія в колі, створення інфографіки

Учні діляться висновками у колі, створюють інфографіку про безпечне користування Інтернетом та користуються застосунком "Дія" для виконання практичних завдань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальний план уроку

Вступ (Виклик)

  1. Мотиваційний момент: Учитель починає урок із запитання: "Які переваги та ризики ви знаєте щодо користування Інтернетом?".
  2. Робота в парах: Учні діляться на пари і протягом 5 хвилин обговорюють питання.
  3. Мозковий штурм: Кожна пара презентує свої ідеї класу, а вчитель записує їх на дошці у вигляді двох стовпчиків: "Переваги" та "Ризики".

Основна частина (Осмислення)

  1. Перегляд відеоматеріалу: Учні переглядають відео про фейки та дезінформацію в Інтернеті.
  2. Групова робота: Учні об'єднуються в групи по 4-5 осіб і аналізують конкретні приклади фейкових новин.
  3. Критичний аналіз: Кожна група розбирає приклади, відповідаючи на питання: "Як можна розпізнати фейк?", "Які ознаки неправдивої інформації ви помітили?".
  4. Презентація результатів: Групи презентують свої висновки, показуючи, як можна уникнути поширення фейкових новин.

Підсумок (Рефлексія)

  1. Рефлексія в колі: Учні сідають у коло і діляться своїми враженнями та висновками з уроку. Вчитель пропонує кожному відповісти на питання: "Що нового я дізнався сьогодні?".
  2. Створення інфографіки: Учні створюють інфографіку, яка демонструє основні правила безпечного користування Інтернетом. Вони також включають поради щодо користування застосунком "Дія" для виконання практичних завдань.
  3. Практичне завдання: Учні використовують застосунок "Дія" для виконання практичного завдання, наприклад, реєстрації на певну послугу або перевірки інформації.

Посилання на навчальні ресурси:

  1. EdEra:  https://study.ed-era.com/uk/courses/course/4061
  2. Всеосвітаhttps://vseosvita.ua/library/bezpechne-spilkuvannia-v-merezhi-internet-670379.html
  3. На Урокhttps://naurok.com.ua/post/den-bezpechnogo-internetu-dodatkovi-materiali-dlya-provedennya-vihovnih-godin
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Торохтій Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Инна Тимкова
Додано
7 червня
Переглядів
61
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку