Клас: 11
Предмет: Виховна година
Тема уроку: «Переваги й ризики Інтернету»
Мета уроку: Навчити користуватися штучним інтелектом та застосунком "Дія"; розвивати критичне мислення, вміння аналізувати масив інформації та розпізнавати фейки; виховувати толерантне ставлення до користувачів; формувати навички користування інтернетом без ризику.
Етап уроку |
Стратегії розвитку критичного мислення |
Завдання для дітей |
Виклик (або вступ) |
Мозковий штурм, дискусія, робота в парах |
Учні обговорюють у парах переваги та ризики Інтернету, формуючи список ідей. Після цього кожна пара презентує свої думки класу. |
Осмислення (основна частина уроку) |
Аналіз медіа, групова робота, критичний аналіз |
Учні переглядають коротке відео про фейки та дезінформацію в Інтернеті. У групах вони аналізують конкретні приклади фейкових новин та обговорюють, як їх можна розпізнати |
Рефлексія (підбиття підсумків) |
Рефлексія в колі, створення інфографіки |
Учні діляться висновками у колі, створюють інфографіку про безпечне користування Інтернетом та користуються застосунком "Дія" для виконання практичних завдань. |
Детальний план уроку
Вступ (Виклик)
Основна частина (Осмислення)
Підсумок (Рефлексія)
Посилання на навчальні ресурси: