Перевір свої досягнення з теми «Видатні українські письменники»

Про матеріал
Перевір свої досягнення з теми «Видатні українські письменники» 4 клас НУШ за підручником Віри Науменко
Перегляд файлу

Тема: Перевір свої досягнення з теми «Видатні українські письменники»

Мета: - формування предметних компетентностей: систематизувати і закріпити знання учнів про видатних українських письменників, вчити порівнювати, співставляти опрацьовані твори, удосконалювати навички свідомого, виразного читання, виховувати любов до мистецького таланту українських письменників;

  • Формування ключових компетентностей:

Навчальної: формувати здатність сприймати мету, відповідно до неї планувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати;

Комунікативної: удосконалювати вміння навичками позитивного спілкування з однолітками, уміння працювати в групі;

Інформаційної: розвивати вміння здобувати необхідну інформацію з підручника та інших джерел;

Загальнокультурної: дотримуватися норм мовленевої культури, зв’язно висловлювати свої думки;

Соціальної: бути чуйними і милосердними по відношенню один до одного; 

Здоров’язберігаючої: дотримання здорового способу життя.

Хід уроку:

 

  1. Організаційний момент

1.1 Привітання

  • Сьогодні урок – відкритий для всіх
  • Багато гостей! Тож вітаймо їх!
  • Посміхніться до гостей, до мене та один до одного і з гарним настроєм розпочинаємо урок.
  • Бажаю всім успіху!

ІІ. Рефлексія. Емоційне налаштування на урок

  • Діти, оберіть цеглинку, яка вам сподобалась найбільше, та дізнайтесь, яке у вас налаштування на сьогоднішній урок.

Упевненість

Рішучість

Гармонійність

Інтелектуальність

Творчість

         Енергійність

 

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми з вами проводимо наступний «Аукціон знань». І знову на аукціоні виставляються речі -  знання. А здобувати їх будуть команди «Міцний горішок», «Всезнайка», «Ерудити», «Розумники й розумниці», «Супер діти»

Який розділ ми закінчили вивчати?

Сьогодні ми пригадаємо всіх цих письменників їх біографію та твори. За гарно виконані завдання команди будуть отримувати «Смайлики», а наприкінці уроку дізнаємось яка команда найкраще знає українських письменників.

 ІІІ. Закріплення та систематизація знань.

  • І ось першим лотом нашого аукціону буде «Найкращій знавець біографії» (за методом «Фішбоун») – всі команди отримують свого письменника і, а потім команди за данними біографії повинні здогадатися про кого йдеться мова.

Вам необхідно за твором пригадати автора та скласти його стислу біографію.

  • Другий лот «Кросворд»

Вам буде необхідно розгадати кросворд:

  1. Найвідоміша книга Т.Г.Шевченка (Кобзар)
  2. Де народився Іван Франко ? (Нагуєвичі)
  3. Як звуть лиса із твора І.Франка? (Микита)
  4. Ким у дитинстві був Шевченко? (Кріпак)
  5. Справжнє ім'я Лесі Українки?(Лариса)
  6. Яку назву має перший вірш Лесі Українки? (Надія)
  7. В родині кого народився Павло Тичина? (Дяка)
  8. У сім'ї якого композитора певний час жив Максим Рильський? (Лисенко)

( команди працюють одночасно та за правильні відповіді отримують смайлики)

Вправи для очей ( відео)

 

  • Третій лот «Чиї це слова»

Вам необхідно назвати того хто говорить ці слова, автора твору та його назву.

1.Пані! Чи ви спите? Пані! Пані! (Горобець. Леся Українка «Біда навчить»)

2.Прощай, гаю милий! І ти, дубе мій високий, друже мій єдиний.(Конвалія. Л.Українка «Конвалія»)

3.Ото дурний! Зачепив за дубовий корінь та й тягне! Думає, що мене за ногу вхопив. Тягни ,дурню, тягни! (Лисичка. І.Франко «Лисичка -кума»)

4. Я не в Моренці, а в Кирилівку йду. (Малий Тарас. Т.Шевченко «Тарас Шевченко про себе»)

5. А в книжках хіба неправду пишуть? Ти сама казала, що Кобзар - то свята правда. (Леся. Микола Олійник «Леся»)

( команди працюють одночасно та за правильні відповіді отримують смайлики)

 

  • Четвертий лот «Впізнай автора» ( по 1 представнику від кожної команди)

Вам необхідно з'єднати назву твору з його автором:

«Дитинство»    Тарас Шевченко

«Дивувалась зима»   Павло Тичина

«Хор лісових дзвіночків»  Максим Рильський

«Вітер віє повіває»   Леся Українка

«Давня весна»    Іван Франко

 

ІV. Фізкультхвилинка

 

  • П'ятий лот «Знавці поезії»

Ми з вами пограємо  в гру «Доповни рядочок»

  • Вітер з гаєм розмовляє

Шепоче з осокою

Пливе човен по Дунаю… один за водою

  • Франко – то гордість і окраса

Свого народу і землі.

Він , мов молодший брат Тараса… обидва волі ковалі

  • Моя душа ніколи не забуде

Того дарунка, що весна дала;

Весни такої не було й не буде… як та була, що за вікном цвіла.

 

  • Шостий лот «Конкурс читців»

(По одному представнику від кожної команди)

  • Сьомий лот  «Чи уважний ти читач»

(тестування : робочий зошит «Читайко» с.31)

  • Восьмий лот «Цікаві факти» Вправа «Мікрофон»

(ваше домашнє завдання було підготувати цікаві та маловідомі факти про наших письменників)

 

 

V. Підсумок уроку

Підведення підсумків Аукціону знань

 

VI. Самооцінювання учнів. Вправа «На шляху до успіху» (використання шести цеглинок LEGO)

 

Червоний – я був уважним учасником уроку

Жовтий – я був активним учасником багатьох завдань

Зелений – іноді брав участь у виконанні завдань

Синій – не брав участі в уроці

VІI.Домашнє завдання

Підготувати відповіді на запитання  (с. 115)

docx
Додано
5 червня 2023
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку