Перевірка техніки читання учнів 4-Б класу за І семестр 2024 року
Вчитель:Урос М.І.
№ з/п |
Прізвище та ім’я учня |
Спосіб читання |
Темп читання |
Розуміння прочитаного |
Виразне читання |
|||||
|
||||||||||
1 |
Злотеску К. |
ц.с |
77 |
|
+ |
|
|
|
+ |
|
2 |
Івасютін Г. |
ц.с |
88 |
+ |
|
|
+ |
|
+ |
|
3 |
Кара Я. |
Ц.с |
101 |
+ |
|
|
+ |
+ |
+ |
|
4 |
Молдовану А. |
Скл+ц.с |
70 |
|
+ |
|
+ |
|
|
|
5 |
Павлов М. |
Скл |
33 |
|
|
+ |
|
|
|
|
6 |
Стан А. |
- |
- |
|
|
+ |
|
|
|
|
7 |
Прядко Д. |
Ц.с |
73 |
+ |
|
|
+ |
|
+ |
|
8 |
Романченко Р. |
Скл+ц.с |
53 |
|
+ |
|
|
|
|
|
9 |
Стан І. |
скл |
32 |
|
+ |
|
|
|
|
|
10 |
Станімак К. |
Скл+ц.с |
50 |
+ |
|
|
+ |
|
+ |
|
11 |
Чернишева А. |
Ц.с |
143 |
+ |
|
|
+ |
+ |
+ |
|
12 |
Шевчук А. |
Ц.с |
133 |
+ |
|
|
+ |
+ |
+ |
|
13 |
Чеботар Б. |
ц.с |
77 |
|
+ |
|
|
+ |
|
|
14 |
Богданова Т. |
Ц.с. |
146 |
+ |
|
|
+ |
+ |
+ |
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
К – сть учнів |
Перевірено |
Рівні навчальних досягнень |
|||||||
високий |
достатній |
середній |
початковий |
||||||
К-сть учнів |
% |
К-сть учнів |
% |
К-сть учнів |
% |
К-сть учнів |
% |
||
17 |
14 |
5 |
36% |
4 |
28,5% |
4 |
28,5% |
1
|
7% |
Читання вголос
У 4 б класі 36% дітей читає вище норми(81-146 слів). Відмінні результати показали Чернишева А.,Кара Я.,Шевчук А.,Івасютін Г.,Богданова Т . Учні самостійно усвідомлюють мету читання, основну думку твору. Самостійно добирають інтонаційні засоби мовленнєвої виразності. Під час читання учні, крім мовленнєвих, використовують позамовні (жести, міміку) засоби виразності.
4 дітей – 28,5% читають на достатньому рівні(70-80 слів). Читають правильно, свідомо, у відповідному темпі. Загалом самостійно правильно добирають усні мовленнєві засоби виразності і застосовують їх під час читання. Іноді припускаються неточностей в інтонуванні тих частин тексту, де є приховані почуття, підтекст, динаміка емоцій. Допускаються поодинокі орфоепічні помилки. Учні демонструють належний рівень розуміння фактичного змісту й основного смислу твору, іноді користуються незначною допомогою вчителя. В деяких випадках не можуть пояснити значення окремих слів у тексті. (Злотеску К.,Прядко Д.,Молдовану А.,Чеботар Б.)
На середньому рівні читають 4 учні – 28,5%(32-69слів). Це Станімак К.,Романченко Р.,Стан І.,Павлов М Вон припускалися 3-4 помилок на заміну, перестановку складів, а також у наголошуванні слів. Виразність читання потребує суттєвого поліпшення. Самостійно усвідомлюють фактичний зміст твору, основну думку – з допомогою вчителя.
1 учень на початковому рівні-це 7%.Це Стан Андрій.Хлопчик повернувся до навчання 2 місяці тому,але за цей час майже вивчив алфавіт та вже читає відкриті склади.
Якість знань з техніки читання складає-64,5%.