Перевірка техніки читання

Про матеріал
Читання вголос У 4 б класі 36% дітей читає вище норми(81-146 слів). . Учні самостійно усвідомлюють мету читання, основну думку твору. Самостійно добирають інтонаційні засоби мовленнєвої виразності. Під час читання учні, крім мовленнєвих, використовують позамовні (жести, міміку) засоби виразності.
Перегляд файлу

Перевірка техніки читання учнів 4-Б класу за І семестр 2024 року

Вчитель:Урос М.І.

з/п

Прізвище та ім’я учня

Спосіб читання

Темп читання

Розуміння прочитаного

Виразне читання

 

розуміє

Частково розуміє

Не розуміє

паузи

Логічний наголос

інтонація

1

Злотеску К.

ц.с

77

 

+

 

 

 

+

2

Івасютін Г.

ц.с

88

+

 

 

+

 

+

3

Кара Я.

Ц.с

101

+

 

 

+

+

+

4

Молдовану А.

Скл+ц.с

70

 

+

 

+

 

 

5

Павлов М.

Скл

33

 

 

+

 

 

 

6

Стан А.

-

-

 

 

+

 

 

 

7

Прядко Д.

Ц.с

73

+

 

 

+

 

+

8

Романченко Р.

Скл+ц.с

53

 

+

 

 

 

 

9

Стан І.

скл

32

 

+

 

 

 

 

10

Станімак К.

Скл+ц.с

50

+

 

 

+

 

+

11

Чернишева А.

Ц.с

143

+

 

 

+

+

+

12

Шевчук А.

Ц.с

133

+

 

 

+

+

+

13

Чеботар Б.

ц.с

77

 

+

 

 

+

 

14

Богданова Т.

Ц.с.

146

+

 

 

+

+

+

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К – сть

учнів

Перевірено

Рівні навчальних досягнень

високий

достатній

середній

початковий

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

17

14

5

36%

4

28,5%

4

28,5%

1

 

7%

 

 

Читання вголос
У 4 б класі 36% дітей читає вище норми(81-146 слів). Відмінні  результати показали Чернишева А.,Кара Я.,Шевчук А.,Івасютін Г.,Богданова Т . Учні самостійно усвідомлюють мету читання, основну думку твору. Самостійно добирають інтонаційні засоби мовленнєвої виразності. Під час читання учні, крім мовленнєвих, використовують позамовні (жести, міміку) засоби виразності. 

4 дітей – 28,5% читають на достатньому рівні(70-80 слів). Читають правильно, свідомо, у відповідному темпі. Загалом самостійно правильно добирають усні мовленнєві засоби виразності і застосовують їх під час читання. Іноді припускаються неточностей в інтонуванні тих частин тексту, де є приховані почуття, підтекст, динаміка емоцій. Допускаються поодинокі орфоепічні помилки. Учні демонструють належний рівень розуміння фактичного змісту й основного смислу твору, іноді користуються незначною допомогою вчителя. В деяких випадках не можуть пояснити значення окремих слів у тексті. (Злотеску К.,Прядко Д.,Молдовану А.,Чеботар Б.)

На середньому рівні читають 4 учні – 28,5%(32-69слів). Це Станімак К.,Романченко Р.,Стан І.,Павлов М Вон припускалися 3-4 помилок на заміну, перестановку складів, а також у наголошуванні слів. Виразність читання потребує суттєвого поліпшення. Самостійно усвідомлюють фактичний зміст твору, основну думку – з допомогою вчителя.

 1 учень на початковому рівні-це 7%.Це Стан Андрій.Хлопчик повернувся до навчання 2 місяці тому,але за цей час майже вивчив алфавіт та вже читає відкриті склади.

Якість знань з техніки читання складає-64,5%.

 

docx
Додано
3 січня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку