29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Перевірна робота з математики

Про матеріал
Перевірити набуті знання першокласників за рік. Завдяки різним видам роботи можна перевірити знання та вміння учнів з математики.
Перегляд файлу

І  варіант

1.Математичний диктант.

а) записати числа цифрами та підкреслити десятки: тридцять, двадцять три, сорок п’ять, дев’яносто один.

б) записати числа та підкреслити  одиниці, що містять:

2 дес. 4 од.; 2 дес. 5 од.; 2 дес.6 од.; 2 дес. 7 од.

в) записати наступне та попереднє число до чисел: 27, 99.

г) кожне з чисел 79, 54 записати  у вигляді суми двох доданків.

2. Знайти невідомі компоненти.

**  - 5 = 80

40 + * = 45

97 - ** = 50

** + 5 = 28

** - 6 = 32

3. Виконай короткий запис задачі. Розвяжи задачу.

У саду росло 55 кущів малини і 30 кущів смородини. На скільки менше кущів смородини, ніж малини, росло в саду?

4. Подай величини у вигляді складного іменованого числа; простого іменованого числа:

54 см = * дм * см

5дм 8 см = * см

5. Порівняй математичні вирази.

6 + 3       8 + 2

      * *

 9 -7        5 +2

      * *

 6 -2       4 +0

      * *

6. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 10 см, а другий  - на 1 см довший.

 

 

 

ІІ  варіант

1.Математичний диктант.

а) записати числа цифрами та підкреслити десятки: сорок, двадцять один, п’ятдесят девять, дев’яносто девять .

б) записати числа та підкреслити  одиниці, що містять:

5 дес. 1 од.; 1 дес. 5 од.; 5 дес. 5 од.; 5 дес. 7 од.

в) записати наступне та попереднє число до чисел: 67, 39.

г) кожне з чисел 81, 74 записати  у вигляді суми двох доданків.

2. Знайти невідомі компоненти.

**  - 5 = 50

70 + * = 75

97 - ** = 50

** + 4 = 88

** - 6 =33

3. Виконай короткий запис задачі. Розвяжи задачу.

У магазин привезли 40 кг яблук і 25 кг бананів. Скільки всього кілограмів фруктів привезли у магазин?

4. Подай величини у вигляді складного іменованого числа; простого іменованого числа:

96 см = * дм * см

4 дм 2 см = * см

5. Порівняй математичні вирази.

4 + 6       7 + 3

      *   *

 10 -7      6 +2

       *   *

 8 -2        5 + 0

      *       *

6. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 12 см, а другий  - на 1 см коротший.

 

 

 

ІІІ  варіант

1.Математичний диктант.

а) записати числа цифрами та підкреслити десятки: тридцять один, сімдесят два, п’ятдесят пять, сто .

б) записати числа та підкреслити  одиниці, що містять:

8 дес. 9 од.; 9 дес. 9 од.; 8 дес. 5 од.; 9 дес. 2 од.

в) записати наступне та попереднє число до чисел: 54, 99.

г) кожне з чисел 43, 69 записати  у вигляді суми двох доданків.

2. Знайти невідомі компоненти.

**  - 5 = 90

50 + * = 55

84 - ** = 20

** + 2 = 49

** - 5 =73

3. Виконай короткий запис задачі. Розвяжи задачу.

У вагоні електрички їхало 66 пасажирів. На зупинці вийшло 40 пасажирів. Скільки пасажирів залишилося їхати  в електричці?

4. Подай величини у вигляді складного іменованого числа; простого іменованого числа:

53 см = * дм * см

9 дм 1 см = * см

5. Порівняй математичні вирази.

8 -  6       4 + 3

      *   *

 2 + 5      10 - 4

       *   *

 9 – 7        2 + 0

      *       *

6. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 12 см, а другий  - на 2 см коротший.

 

 

 

ІV варіант

1.Математичний диктант.

а) записати числа цифрами та підкреслити десятки: сто, сімдесят шість, п’ятдесят девять, двадцять чотири .

б) записати числа та підкреслити  одиниці, що містять:

6 дес. 9 од.; 6 дес. 3 од.; 8 дес. 7 од.; 8 дес. 2 од.

в) записати наступне та попереднє число до чисел: 89, 95.

г) кожне з чисел 75, 49 записати  у вигляді суми двох доданків.

2. Знайти невідомі компоненти.

**  - 6 = 40

30 + * = 35

78 - ** = 30

** + 6 = 87

** - 2 =87

3. Виконай короткий запис задачі. Розвяжи задачу.

У саду росло 40 дерев. Навесні посадили ще 12. Скільки дерев стало в саду?

4. Подай величини у вигляді складного іменованого числа; простого іменованого числа:

62 см = * дм * см

5 дм 7 см = * см

5. Порівняй математичні вирази.

2 +  3       9 - 6

      *   *

 3 + 6      2 + 7

       *   *

 7 – 7        2 + 0

      *       *

6. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 11 см, а другий  - на 1 см довший.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
22 травня
Переглядів
978
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку