І варіант
1.Математичний диктант.
а) записати числа цифрами та підкреслити десятки: тридцять, двадцять три, сорок п’ять, дев’яносто один.
б) записати числа та підкреслити одиниці, що містять:
2 дес. 4 од.; 2 дес. 5 од.; 2 дес.6 од.; 2 дес. 7 од.
в) записати наступне та попереднє число до чисел: 27, 99.
г) кожне з чисел 79, 54 записати у вигляді суми двох доданків.
2. Знайти невідомі компоненти.
** - 5 = 80
40 + * = 45
97 - ** = 50
** + 5 = 28
** - 6 = 32
3. Виконай короткий запис задачі. Розв’яжи задачу.
У саду росло 55 кущів малини і 30 кущів смородини. На скільки менше кущів смородини, ніж малини, росло в саду?
4. Подай величини у вигляді складного іменованого числа; простого іменованого числа:
54 см = * дм * см
5дм 8 см = * см
5. Порівняй математичні вирази.
6 + 3 8 + 2
* *
9 -7 5 +2
* *
6 -2 4 +0
* *
6. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 10 см, а другий - на 1 см довший.
ІІ варіант
1.Математичний диктант.
а) записати числа цифрами та підкреслити десятки: сорок, двадцять один, п’ятдесят дев’ять, дев’яносто дев’ять .
б) записати числа та підкреслити одиниці, що містять:
5 дес. 1 од.; 1 дес. 5 од.; 5 дес. 5 од.; 5 дес. 7 од.
в) записати наступне та попереднє число до чисел: 67, 39.
г) кожне з чисел 81, 74 записати у вигляді суми двох доданків.
2. Знайти невідомі компоненти.
** - 5 = 50
70 + * = 75
97 - ** = 50
** + 4 = 88
** - 6 =33
3. Виконай короткий запис задачі. Розв’яжи задачу.
У магазин привезли 40 кг яблук і 25 кг бананів. Скільки всього кілограмів фруктів привезли у магазин?
4. Подай величини у вигляді складного іменованого числа; простого іменованого числа:
96 см = * дм * см
4 дм 2 см = * см
5. Порівняй математичні вирази.
4 + 6 7 + 3
* *
10 -7 6 +2
* *
8 -2 5 + 0
* *
6. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 12 см, а другий - на 1 см коротший.
ІІІ варіант
1.Математичний диктант.
а) записати числа цифрами та підкреслити десятки: тридцять один, сімдесят два, п’ятдесят п’ять, сто .
б) записати числа та підкреслити одиниці, що містять:
8 дес. 9 од.; 9 дес. 9 од.; 8 дес. 5 од.; 9 дес. 2 од.
в) записати наступне та попереднє число до чисел: 54, 99.
г) кожне з чисел 43, 69 записати у вигляді суми двох доданків.
2. Знайти невідомі компоненти.
** - 5 = 90
50 + * = 55
84 - ** = 20
** + 2 = 49
** - 5 =73
3. Виконай короткий запис задачі. Розв’яжи задачу.
У вагоні електрички їхало 66 пасажирів. На зупинці вийшло 40 пасажирів. Скільки пасажирів залишилося їхати в електричці?
4. Подай величини у вигляді складного іменованого числа; простого іменованого числа:
53 см = * дм * см
9 дм 1 см = * см
5. Порівняй математичні вирази.
8 - 6 4 + 3
* *
2 + 5 10 - 4
* *
9 – 7 2 + 0
* *
6. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 12 см, а другий - на 2 см коротший.
ІV варіант
1.Математичний диктант.
а) записати числа цифрами та підкреслити десятки: сто, сімдесят шість, п’ятдесят дев’ять, двадцять чотири .
б) записати числа та підкреслити одиниці, що містять:
6 дес. 9 од.; 6 дес. 3 од.; 8 дес. 7 од.; 8 дес. 2 од.
в) записати наступне та попереднє число до чисел: 89, 95.
г) кожне з чисел 75, 49 записати у вигляді суми двох доданків.
2. Знайти невідомі компоненти.
** - 6 = 40
30 + * = 35
78 - ** = 30
** + 6 = 87
** - 2 =87
3. Виконай короткий запис задачі. Розв’яжи задачу.
У саду росло 40 дерев. Навесні посадили ще 12. Скільки дерев стало в саду?
4. Подай величини у вигляді складного іменованого числа; простого іменованого числа:
62 см = * дм * см
5 дм 7 см = * см
5. Порівняй математичні вирази.
2 + 3 9 - 6
* *
3 + 6 2 + 7
* *
7 – 7 2 + 0
* *
6. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 11 см, а другий - на 1 см довший.