Перевіряємо додавання і віднімання. Взаємооберненість цих дій.

Про матеріал
Урок математики. 2 клас. Перевіряємо додавання і віднімання. Взаємооберненість цих дій
Перегляд файлу

Тема. Перевіряємо додавання і віднімання. Взаємооберненість цих дій.

Мета: актуалізувати розуміння взаємозв’язку додавання й віднімання,ознайомити із способом перевірки правильності виконання віднімання; формувати вміння виконувати перевірку додавання і віднімання; перевіряти правильність розв’язування простих задач; навчати розв’язувати задачі різними способами; розвивати логічне мислення., математичне мовлення; виховувати старанність.

  1. Організація класу.

Щоб урок наш розпочати

Треба в голос проказати

Я уважний і серйозний,

Впевнений, кмітливий я,

Прагну здобувать знання.

 

  1. Каліграфічна хвилинка.

Запис круглих чисел у порядку зорстання.

10, 20….

  1. Удосконалення  обчислювальних навичок.

 

  1. Гра « Математичний м’яч»

Додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.

  1. Гра « Хто швидше» (завдання на картках)

Робота в групах.

20+30          70-20      40+15      14+60        7+12

50-40           85-40       10-5         13-8           50-30

  1. Гра «Мікрофон»

- Як називаються числа при додаванні?

- Як називаються числа при відніманні?

- Як одержати перший доданок?

- Що означає від 24-6?

 Основна частина

  1. Робота з підручником. С.56 №1

Уточнення   знань учнями правил взаємозв’язку додавання і віднімання.

 

2. Вправа «Повтори»

Складання з прикладів на додавання два приклади на віднімання.

 

  1. Самостійна  робота,  №2

Пам’ятка:

Дію додавання  перевіряють дією віднімання.

Щоб перевірити, чи правильно виконане додавання, необхідно:

- Від суми відняти один доданок.

- Порівняти одержаний результат з іншим доданком.

    3. Первинне закріплення.

Робота в парах. Учні працюють на картках, взаємоперевірка.

    4 Фізкультхвилинка.

Всі піднесли руки - раз,

І навшпиньки став весь клас.

Два – присіли, руки вниз.

На сусіда не дивись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Хто старався присідати –

Може вже відпочивати.

  1. Первинне закріплення способу перевірки дії віднімання.
  1. Алгоритм

Дію віднімання перевіряють дієювіднімання.

Щоб перевірити, чи правильно виконано віднімання , можна:

- До різниці додати від’ємник.

-Порівняти одержаний результат із зменшуваним.

6. Обчислення прикладів з перевіркою №4

Фронтальна робота зкоментуванням.

  1. Розв’язування задач.
  1. Задача 5(1)

Перекажіть задачу. Назвіть умову. Повторіть запитання. Розбийте задачу на прості. Розв’яжіть задачу.

  1. Задача5(3)

Робота в парах.

-Переказати задачу. Повторити запитання. Записати задачу коротко.

Розв’язати задачу. Взаємоперевірка.

  1. Підсумок уроку.

Вправа «Незакінчене речення»

«Я хочу досягти…»   « Я навчився…»    «Я знаю…»   « Я задоволений,бо…»

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 грудня 2021
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку