Урок " Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд"

Про матеріал
Дослідити спосіб додавання двоцифрових чисел з переходом до наступного розряду
Перегляд файлу

Урок математики в 2 класі

 

Тема: Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд.

Мета:

Формування предметних компетентностей: дослідити спосіб додавання  двоцифрових чисел з переходом до наступного розряду; удосконалювати навички розв’язування задач; розвивати критичне мислення , уміння виділяти головне.

Формування ключових компетентностей: 

уміння вчитися: розвивати вміння організувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників;

комунікативної: розвивати математичне мислення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;

соціальної:  докладати зусиль, щоб досягти спільного результату;

інформаційної: розширити знання про значення математики для кожного з нас.

Тип уроку: формування компетентностей.

Обладнання: підручник, зошити, мультимедійне обладнання, конструктор LEGO/

Хід уроку

І. Організаційна частина

  1. Давайте посміхнемося один одному, подаруємо  веселий настрій.
  2. Ланцюжок висловлювань, пов’язаних з математикою (діти стоять в колі і по черзі промовляють придумані вислови)

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1. Бесіда- роздум

Ми щойно слухали ваші висловлювання, щодо математики, а тепер я вам пропоную вислів вченого, як ви його розумієте?

«Математику вже треба  за те любити, що вона розум до ладу приводить»

М.В. Ломоносов

  1. Олівець-очікувань.

(Діти роблять записи про те, що хочуть отримати від уроку)

  1. Аукціон знань.

 Два учні задають  запитання, інші – відповідають.

  • назвати найбільше двоцифрове число;
  • яку дію потрібно виконати, щоб збільшити число на;
  • назви попереднє число до 60;
  • яке число  наступне після 69;
  • які сусіди числа 52;
  • сиділо дві синиці, порахуй крила у птахів;
  • як називається прямокутник у якого всі сторони рівні;
  • якщо з крана постійно капає вода, то за день марно витікає 6 літрів води. Скільки літрів води витікає за 2 дні?
  1.  Перевіримо деякі твердження

 

Щоб швидко рахувати, потрібно математику знати!

Усний рахунок. Гра «Хто швидше».

Діти грають в парі, використовуючи №240 та 241 з підручника.

ІІІ. Підготовка до сприйняття нового матеріалу

Завдання №245 з підручника

(Учні усно розвязують задачу  з використанням відомого способу додавання  двоцифрових чисел без переходу через десяток)

IV. Створення проблемної ситуації

  1. Завдання №245

(Виникає проблема при додаванні чисел, адже потрібно додавати з переходом через десяток )

  1. Перевірка виконання.

- Який результат ви отримали?

- Подивимось на роботу. Чи важко обчислювати?

V. Вирішення проблеми

 1.Групова робота.

2.Перевірка виконаної роботи.

Руханка  ( під музичний супровід )

Діти виконують вправи з LEGO

 

. Систематизація і закріплення отриманих знань

  1. Виконання обчислень з поясненням біля дошки

27 + 25

53+ 28

35 + 17

  1. Робота в парах

Завдання №246

Знаючи математику ніхто нас не ошукає

Гра «Так», «Ні» (з використанням LEGO)

  • урок починається о 9 00 і закінчується о 10 00
  • ви маєте 12 грн, а булочка коштує 7 грн, вам дали здачу 1 грн
  • 2 грн – це чотири монети по 50 к.;
  • урок триває 40 хв, а перерва – 20 хв. Це 1 год

 

VІІ. Контрольно-коригуючий етап

Розв’язування прикладів на додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд.

 46+28            45+27          67+17       44+29

 

VІІІ. Звіт та теоретичне обґрунтування знань

Олівець- очікувань

( Учні  зачитують відповіді)

ІХ. Підсумок уроку. Рефлексія

  1. «Мікрофон»
  • Що дізналися нового?
  • Що було незрозумілим, важким?

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 грудня 2021
Переглядів
431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку