Перезентація "Внутрішньополітична ситуація в УРСР. Репресивні кампанії радянської влади. Економічна ситуація в УРСР"

Про матеріал
Мультимедійна презентація до уроків профільного рівня за темою Внутрішньополітична ситуація в УРСР. Репресивні кампанії радянської влади. Економічна ситуація в УРСР. Відбудова промисловості та становище сільського господарства. Масовий штучний голод 1946-47 рр.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Внутрішньополітична ситуація в УРСР. Репресивні кампанії радянської влади

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Очеретом хата вкрита. Зірка до дверей прибита,І ні курки, ні свині –Лише Сталін на стіні. Як ці рядки висвітлює ставлення населення до політичної ситуації в країні?Як ви гадаєте, чи проявлялися ці настрої за межами фольклору? Чому?Як іще можна охарактеризувати внутрішньополітичне та економічне становище в УРСР повоєнного періоду?Сьогодні ми довідаємося, як змінилося внутрішньополітичне життя республіки після смерті Й. Сталіна.

Номер слайду 6

Особливості внутрішньополітичного життя Кероване читання (с. 40 – 41). Опрацюйте матеріал. Складіть план до прочитаного. Орієнтовний план. ХІХ з’їзд ВКП(б)«Культ особи» Сталіна. Смерть Сталіна. «Колективне керівництво». О. Кириченко – перший секретар ЦК КП(б)У. Арешт Л. Берії.

Номер слайду 7

Економічна ситуація в УРСР. Відбудова промисловості та становище сільського господарства. Масовий штучний голод 1946-47 рр.

Номер слайду 8

Робота в малих групах. Опрацюйте додаткову інформацію. Сформуйте стислий конспект прочитаного (7 – 10 речень)«Відбудова промисловості та стан сільського господарства»{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}Промисловість. Сільське господарство

Номер слайду 9

Розгляньте карикатуру. Про які зміни в побуті вона свідчить?З якими явищами соціально-економічного життя пов’язані ці зміни?Обґрунтуйте пропагандистський характер малюнка. За допомогою яких художніх засобів його досягнуто?Текст до карикатури:«До зустрічі нового квартиранта.– Добро пожалувати, товаришу ГАЗ!»

Номер слайду 10

Вибіркове читання (с. 41 – 43 підручника). Зачитайте речення за його початком. Об’єкти, потрібні…У республіці…Були введені…Розгорнуто будівництво…Стали до ладу…Зачитайте речення за його закінченням.…паливно-енергетичної промисловості.…в Сталінській області.…з багатьох міст країни.…і новаторів виробництва.…й соціального прогресу. Зачитайте всі речення, які містять дати.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}На уроці я працював. Своєю працею на уроці я. Урок для мене видався. За урок я. Мій настрій. Матеріал уроку для мене був. Активно/пасивно. Задоволений/незадоволений. Коротким/довгим. Стомився/не стомився. Зрозумілий/незрозумілий. Корисний/некорисний. Цікавий/нудний. Легкий/важкий

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Каліщук Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
2053
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку