Презентація " Впровадження елементів системи Карла Орфа на музичних заняттях"

Про матеріал

Музично - педагогічна концепція німецького педагога Карла Орфа орієнтована на стимулювання розвитку природних музичних здібностей дітей, їхньої творчої фантазії, уміння імпровізувати, а також на активізацію музичної діяльності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ КАРЛА ОРФА НА МУЗИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ З досвіду роботи музичного керівника Перешивайло Ірини Володимирівни

Номер слайду 2

МЕТОДИКА КАРЛА ОРФА Карл Орф, німецький композитор, педагог та театральний діяч. Його ідея заснувалась на усвідомленні важливості ритму і руху. Свої ідеї він виклав у книзі Orff – Schulwerk. Орф – педагогіка – це особливий тип креативної музичної педагогіки. Вона заснована на розумінні музики, руху, слова. Ця система дає змогу дітям виражати себе через гру на музичних інструментах, створювати власні танцювальні композиції, співати і самостійно собі акомпанувати.

Номер слайду 3

ПЕДАГОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ «ЕЛЕМЕНТАРНОГО МУЗИКУВАННЯ» К. ОРФА ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ:* творчий процес за принципом «від простого до складного»;* види досліджень, що ведуть до імпровізації;* поєднання музики, руху, слова;* пріоритетне виховання чуття ритму;* використання музичного фольклору;* музичне виховання, що сприяє розв`язанню низки комунікативних і соціальних завдань.

Номер слайду 4

ВИКОРИСТОВУЮЧИ ЕЛЕМЕНТИ СИСТЕМИ КАРЛА ОРФА , СТАВЛЮ ЗА МЕТУ:* збагачувати словниковий запас дітей, використовуючи мовленнєві вправи;* відтворювати різними звуками (оплесками, притупами, виляскуваннями) ритм музики;* імпровізувати;* створювати елементарний музичний супровід казок, віршів;* розвивати відчуття краси авторських музичних творів, народної пісні.

Номер слайду 5

ПРИНЦИПИ ТЕОРІЇ « ШУЛЬВЕРК»Самостійне створення дітьми музики. Навчання гри дітей на простих музичних інструментах. Групові заняття ( необмежена кількість учасників). Свобода дії на заняттях. Керування виконанням. Римування тексту. Значення інтонації.

Номер слайду 6

СПОСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ЗА СИСТЕМОЮ «ЕЛЕМЕНТАРНОГО МУЗИКУВАННЯ»Гра – основний вид діяльності для здобуття знань.Імпровізація – організована спонтанність. Вивчення – процес, який відбувається після імпровізації. Демонстрація – презентація вивченого.

Номер слайду 7

Весело малятам вірші із жестами розповідати

Номер слайду 8

Чарівні стаканчики малята в руки взяли та на них заграли

Номер слайду 9

Весело з різнокольоровими кульками розважатись і ритм вибивати

Номер слайду 10

В ритмічну вправу грали - кубики передавали

Номер слайду 11

Тук – тук – тук, від каштанів чути звук. Оркестр кришталевий грає, всіх розважає

Номер слайду 12

Навіть найменші дошкільнята можуть чітко ритм вибивати. Шумові казки ми граєм, в гармонії з музикою зростаєм

Номер слайду 13

З повітряних кульок малята можуть звук видобувати. Діти в руки ложки, бубни, дзвіночки взяли, музикувати почали

Номер слайду 14

Веселий барабан грає, діток імпровізувати спонукає

Номер слайду 15

Аркуші паперу шелестіли і дітки раділи

Номер слайду 16

В ритмо – гру ми грали, танцювали, крокували

Номер слайду 17

Стрічки, наче пензлики, допомагають малятам музику сприймати. Ритмічно граємо, настрій підіймаємо

Номер слайду 18

Ритмо – вправою займались, весело погрались

Номер слайду 19

Дарує радісні моменти малятам гра на інструментах

Номер слайду 20

Будь – яка дитина любить грати, наспівувати, пританцьовувати. Це закладено в ній генетично. Головний принцип методики « елементарного музикування» - « невимушена гра в музику». Тож необхідно надавати дітям таку можливість і розвивати в них творчі здібності. ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Витовщик Лилия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 січня 2021
Переглядів
6184
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку