Музично - педагогічна концепція німецького педагога Карла Орфа орієнтована на стимулювання розвитку природних музичних здібностей дітей, їхньої творчої фантазії, уміння імпровізувати, а також на активізацію музичної діяльності.
МЕТОДИКА КАРЛА ОРФА Карл Орф, німецький композитор, педагог та театральний діяч. Його ідея заснувалась на усвідомленні важливості ритму і руху. Свої ідеї він виклав у книзі Orff – Schulwerk. Орф – педагогіка – це особливий тип креативної музичної педагогіки. Вона заснована на розумінні музики, руху, слова. Ця система дає змогу дітям виражати себе через гру на музичних інструментах, створювати власні танцювальні композиції, співати і самостійно собі акомпанувати.
ПЕДАГОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ «ЕЛЕМЕНТАРНОГО МУЗИКУВАННЯ» К. ОРФА ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ:* творчий процес за принципом «від простого до складного»;* види досліджень, що ведуть до імпровізації;* поєднання музики, руху, слова;* пріоритетне виховання чуття ритму;* використання музичного фольклору;* музичне виховання, що сприяє розв`язанню низки комунікативних і соціальних завдань.
ВИКОРИСТОВУЮЧИ ЕЛЕМЕНТИ СИСТЕМИ КАРЛА ОРФА , СТАВЛЮ ЗА МЕТУ:* збагачувати словниковий запас дітей, використовуючи мовленнєві вправи;* відтворювати різними звуками (оплесками, притупами, виляскуваннями) ритм музики;* імпровізувати;* створювати елементарний музичний супровід казок, віршів;* розвивати відчуття краси авторських музичних творів, народної пісні.