Перший раз у 5 клас. Батьківські збори

Про матеріал
Конспект, презентація та ознайомча анкета для батьків, діти яких ідуть у 5 клас. Допоміжні матеріали для класного керівника на перші батьківські збори у 5 класі.
Перегляд файлу

Тема: «Перший раз у 5 клас!»

Дата проведения: 31.08.2022

Мета:

1. Познайомитися з батьками учнів та послухати короткі характеристики, які вони дадуть своїм дітям.

2. Пояснити батькам роль сім’ї та її значення в адаптації школяра у зв’язку з новими якостями навчанні та віковими особливостями дітей.

3. Дати рекомендації батькам щодо рішення можливих проблем, пов’язаних з успішністю та моральним станом дітей.

4.Створити   комфортні  умови навчання.

 

Завдання:

1. створити емоційний настрій на спільну роботу, атмосферу взаємної довіри між батьками і класним керівником;

2. вивчити очікування батьків;

3. ознайомити батьків з основними напрямками виховної діяльності в середній ланці школи;

4. провести вибір батьківського комітету.

 

Форма проведения: батьківські збори з елементами тренінгу.

Оборудование: презентація, бланки анкет, ручки, листки а4, скотч, стікери

 

Хід зборів

1.Знайомство (слайд 1)

Добрий вечір, дорогі батьки! Я рада бачити вас на нашій зустрічі. Початок навчання в п'ятому класі - особливий етап в шкільному житті. Закінчена початкова школа, ваші діти подорослішали, у них починається нове, цікаве доросле життя. Яким воно буде - багато в чому залежить не тільки від школи, але і від мам, тат і рідні. Багато буде труднощів у ваших дітей, але не менше буде радощів і перемог!

(слайд 2)Ми, педагоги, відкриті для спілкування, наші шкільні фахівці дадуть вам кваліфіковану консультацію. В першу чергу, для вас завжди відкриті двері кабінету директора школи, його заступників, всіх тих, кому доручено допомагати родині у вихованні дітей. Всі ми зацікавлені в тому, щоб вашим дітям було комфортно і цікаво в школі. І перш за все нам треба з вами познайомитись.

(слайд 3) Представлення вчителя, його досвід, освіта та інше.

(слайд 4)А тепер я хотів би попросити вас представитися і назвати ім'я дитини, яку ви представляєте.

План знайомства: ПІБ батьків, день народження сім’ї, інтереси захоплення чи традиції сім’ї.

АНКЕТА Також, перед вами лежать чисті анкети. Для того, щоб я могла з вами краще познайомитися і при необхідності у мене були ваші контакти, прошу вас заповнити дані анкети. (додаток 1)

Дякую!

(слайд 5) (робота в групах на листках) Ось ми і познайомилися. Тепер я думаю, що багато хто з вас готовий поділитися своїми очікуваннями від п'ятого класу. Це може бути очікування успіху або тривоги через майбутніх труднощів.

Очікування успіху

Майбутні страхи і труднощі

 

 

З чим же пов’язані труднощі? Давайте спробуємо з вами розібратися

(слайд 6) 2. «Труднощі адаптації дитини до навчання у 5-му класі»

Учні 5-х класів - це діти молодшого підліткового віку. В цей час відбувається інтенсивне формування особистості, розпочинається перехід від дитинства до юності у фізичному, психічному і соціальному відношенні.

Труднощі у вихованні зникають, коли батьки, вчителі враховують нові потреби і запити дитини.

Молодший підліток - допитлива, активна, різка, діяльна, галаслива й емоційна дитина, яка прагне до всього нового й незвичного.

Під впливом складнішого змісту навчання, в 5-му класі відбуваються зміни в навчальній діяльності підлітків. Вони частіше висловлюють сумніви, ставлять запитання, висувають гіпотези, вступають у суперечки, вимагають додаткових доказів, їхній інтелектуальний (розумовий) розвиток значно випереджає їхній досвід.

 

Труднощі адаптації дитини до навчання у 5-му класі

Кожна людина в певні періоди свого життя зазнає труднощів у зв'язку із засвоєнням нового виду діяльності, переходом до нової ситуації, нових умов життя. Зважаючи на складну ситуацію в державі, ковідні локдауни адаптація дітей проходить набагато важче. За складністю адаптації 5-класників можна прирівняти до першокласників, які з дитячого садка поринули в шкільне життя.

(слайд 7) І ви батьки, і ми педагоги маємо як найкраще допомогти дитині в цей важкий період.

Згадайте, як часто ви самі чи ваші знайомі у свої сімейних стосунках вживали подібні висловлювання.

Родина - це те місце, де дитина повинна відчувати себе затишно і впевнено. Головний мотив у стосунках в родині – це безумовна любов батьків до своїх дітей.

 

3. Обговорення плану виховної діяльності, вирішення організаційних питань

Ми ознайомилися з особливостями розвитку п'ятикласника, розібрали можливі проблеми і завдання розвитку. Для успішного подолання труднощів необхідна спільна виховна діяльність.

  1.               Знайомство з гімназією (традиції – Перший дзвоник + перший урок , День здоров’я, День України, День Святого Миколая, Новий рік(Ялинка в Херсоні), День Святого Валентина – предметні тижні, 8 Березня та День хлопчиків, День Європи, Осінній ярмарок, День іменинника, Останній дзвоник, Макулатура)
  2.               Режим роботи гімназії
  •      Початок навчання в дистанційній формі, classroom та googlemeet.(слайд 8)
  •                   Розклад уроків та дзвінків.
  •                   Позакласні заняття
  1.               Зошити, щоденники, книги – охайні, обгорнуті + контроль з боку батьків. (перевірка адміністрацією школи)
  2.               Медогляд  до 1 вересня!
  3.               Підручники (електронні? Посилання).
  4.               Адаптаційний період учнів 5-го класу у старшій школі (вересень – оцінки не виставляються, лише високі бали у вербальній формі)
  5.               Повідомлення про форми роботи з батьками:
  •                   Батьківські збори;
  •                   Відвідування вдома за необхідності;
  •                   Запрошення до гімназії
  •                   Телефонні дзвінки, спілкування через щоденник, тощо (телефон мій записати)

(все це з метою вивчення особистості дитини, підбору ефективних засобів взаємодії – тоді у батьків не буде напруженого стану від відвідування)

  1.               Інформація про участь дітей у районних та міських конкурсах протягом літа,  а також про нагороди.
  2.               Вибори Батьківського комітету (3 члени Б.К.- голова, касир та культмасовий сектор)(слайд 9)
  3.          Дні народження дітей (Як вітати)
  4.          Активна участь батьків у загально гімназійних заходах «Осінній ярмарок» та «макулатура»
  5.          Питання ремонтних робіт в класі
  6.          Виконавча дисципліна !
  7.          Відвідування та пропуски : 1 день без довідки, а далі лише з довідкою від лікаря!
  8.          Ораганізація харчування;
  9.          Заходи безпеки під час повітряної тривоги;
  10.          Екскурсія в укриття.

4.Підведення підсумків зборів

Також, якщо у вас залишились якісь запитання, побажання можете сказати або ж особисто, або скористатись скринькою.

Активна батьківська допомога школі – обов’язкова умова підвищення ефективності навчальної і виховної роботи педагогічного колективу.

Наші збори добігли кінця. Дякую вам за спільну та активну діяльність, сподіваюся на подальшу співпрацю!

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПЕРШІБАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИперший раз в 5 клас

Номер слайду 2

Одним із цих етапів є перехід учнів початкової школи у середню. П’ятий клас – кінець дитинства, період, що безпосередньо передує підлітковому. У цей час діти відкриті і довірливо ставляться до дорослих, визнають їх авторитет, чекають від учителів, батьків та інших дорослих допомоги і підтримки. Це відкриває великі можливості для виховних впливів.

Номер слайду 3

Ваше фото

Номер слайду 4

ЗНАЙОМСТВО

Номер слайду 5

МОЇ ОЧІКУВАННЯОЧІКУВАННЯ УСПІХІВСТРАХИ ТА ТРИВОГИОчікування від 5 класу. Робота в групах

Номер слайду 6

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МОЛОДШОГО ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ. Набуття почуття дорослості, прагнення відмежуватися від усього підкреслено дитячого - основна характеристика молодшого підлітка. Пошук власної унікальності, пізнання власного «Я». Заміна провідного виду діяльності - навчальної на спілкування - «Пізнання іншої, схожого на мене, дає можливість як у дзеркалі побачити і зрозуміти власне Я». Висока розумова активність здатна розвиватися тільки в діяльності, що викликає позитивні емоції, відсутність адаптації до невдач, статусу «гіршого». Успіх (неуспіх) суттєво впливає на мотивацію навчання. Фізіологічні особливості пубертатного віку визначають крайню емоційну нестабільність підлітка. Поява потреби у гідному становищі в колективі однолітків, в сім'ї; підвищений інтерес до питання про «співвідношенні сил» у класі; прагнення уникнути ізоляції, обзавестися вірним другом. Підвищена стомлюваність. Відсутність авторитету віку; переоцінка своїх можливостей, реалізація яких передбачається у віддаленому майбутньому. Відраза до необґрунтованих заборон; сприйнятливість до промахів старших. Вимогливість до відповідності слова і діла; підвищений інтерес до спорту.

Номер слайду 7

ТИ В МЕНЕНАЙРОЗУМНІШИЙ. ТИ В МЕНЕ НАЙКРАЩА. ТИ МЕНЕ ЗАВЖДИПРАВИЛЬНО РОЗУМІЄШ. Я НІКОМУ ТАК НЕ ВІРЮ,ЯК ТОБІ. Я ВІДЧУВАЮ ЩО ТОБІВАЖКО, АЛЕ ВІРЮ ЩО …Я БАЧУ, ЩО У НАС ЄПРОБЛЕМА, АЛЕСПОДІВАЮСЬ ЩО …БАЖАНІВИСЛОВЛЮВАННЯ: Я ТИСЯЧУ РАЗІВГОВОРИВ ТОБІ, ЩО... СКІЛЬКИ РАЗІВ ТРЕБАПОВТОРЮВАТИ... ПРО ЩО ТИ ТІЛЬКИДУМАЄШ... НЕВЖЕ ТОБІ ВАЖКОЗАПАМ'ЯТАТИ ЦЕ... НЕВЖЕ ТОБІНЕЗРОЗУМІЛЕ, ЩО... ТИ ТАКИЙ САМИЙ(ТАКА САМА), ЯК І... ЗАБОРОНЕНІВИСЛОВЛЮВАННЯ:

Номер слайду 8

КОДИ CLASSROOM{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Предмет. Код. ПІБ вчителя

Номер слайду 9

ВИБОРИ БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ3 ЧЛЕНИ Б. К.- ГОЛОВА, КАСИР ТА КУЛЬТМАСОВИЙ СЕКТОР)

Номер слайду 10

СКРИНЬКА ЗАПИТАНЬ

Номер слайду 11

ДЯКУЮ І ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

Перегляд файлу

 

ОЗНАЙОМЧА АНКЕТА

ПІБ вашої дитини

 

1.

Відомості про учня

 

Дата народження

 

 

Домашня адреса (за пропискою)

 

 

Домашня адреса (фактичний)

 

 

Телефон дитини

 

 

Гуртки, секції за межами школи

 

 

Особливі риси характеру вашої дитини, які потребують особливої ​​уваги

 

 

Хронічне захворювання

 

 

2.

Відомості про батьків

 

П.І.Б матері

 

 

Місце роботи, посада

 

 

телефон

 

3.

П.І.Б батька

 

 

Місце роботи, посада

 

 

телефон

 

4.

Загальні відомості про сім'ю:

 

Демографічна характеристика сім'ї: 

повна, неповна сім'я; хто з батьків відсутній, з якої причини, число дорослих членів сім'ї (подружжя, яке проживає), багатодітна, малозабезпечена, статус переселенців, батьки учасники АТО/ЗСУ, діти-сироти, мати одиначка (наявність документів),ВПО.

 

 

 

Кількість дітей в сім'ї до 18 років. ПІБ, дата народження, місце

Навчання (№ дитячого садка, № школи, клас,)

1.

2.

3.

  1.  
  1. Житлово-побутові умови сім'ї:

Вид житла: квартира, власний будинок.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Скачко Світлана Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Омельченко Олена Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Назарова Надія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Приймаченко Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
zip
Додано
23 вересня 2022
Переглядів
9946
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку