Перший раз у перший клас.

Про матеріал
Ознайомити дітей із класною кімнатою,активізувати знання, навики та життєвий досвід дітей; визначити разом з дітьми нову «навчальну» задачу; виявити рівень знань про школу та «навчання» як новий вид діяльності досі невідомий; організувати навчальні дії з аналізу проблемної ситуації, що виникла на уроці; розвивати пізнавальні інтереси; виховувати любов до батьків, до рідної школи, шкільної сім'ї, бажання постійно здобувати знання.
Перегляд файлу

Клас 1

Дата.02.09

Тема. Перший раз  у  перший  клас.

Мета. Ознайомити дітей із класною  кімнатою,активізувати  знання,  навики та життєвий досвід   дітей; визначити разом з дітьми нову «навчальну» задачу; виявити рівень   знань про школу та «навчання» як новий вид діяльності досі невідомий; організувати навчальні дії  з аналізу проблемної ситуації, що виникла на уроці; розвивати пізнавальні інтереси;

 виховувати любов до батьків, до рідної школи, шкільної сім'ї, бажання постійно здобувати знання.

Хід  уроку

 

 

І. Організація  класу.

  Гра « Я – не я».  Треба вам відповідати Я - не я!

 

Рано вранці хто піднявся?

А хто сонечку посміхався?

Не хотів хто одягатись?

А зарядку хто робив?

Свої ручки хто не мив?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

 

2.Представлення у ігровій формі

 

Я ваша перша вчителька. Більшість з вас знає, що мене звуть Руслана  Іванівна. Я знаю, як звуть кожного з вас. А от сонечко, яке завітало до нас на урок  не знає. Давайте За командою скажіть хором кожен своє ім’я. Увага, приготувалися. Як вас звуть? Нічого не розібрати . Може ми голосно говорили . Давайте скажемо пошепки. Знову не зрозуміло. Це тому, що разом гарно співати пісні, грати, а відповідати краще по одному, тоді тебе зрозуміють. Це перше шкільне правило. Так приємно, коли тебе уважно слухають. Якщо ми навчимося один одного слухати, усім нам стане тепло і затишно. Тож давайте зробимо так. На партах у вас лежать сонячні промінчики. Напишіть на промінчиках своє ім’я. Хто не може написати, напишіть букву, яку знаєте або намалюйте квіточку. Потім по черзі виходьте до дошки , голосно називайте своє ім’я і даруйте сонечку промінчик.

 

- Подивіться, як гарно посміхається сонечко – у нього з’явилися промінці, а у нас класна родина, колектив.  Дата – 2, місяць - вересень

Саме в цю хвилину народилася наша шкільна сім׳я. Від сьогодні ми з вами стали справжніми друзями.

 

А , щоб закріпити нашу дружбу.

 

2.1.Гра «Будьмо знайомі».

 

Зараз ми з вами зіграємо в гру . для цього поверніться один до одного обличчям. І повторюйте за мною.

 

У мене є носик-у тебе є носик.

У мене є вушка-у тебе є вушка.

У мене є губки-у тебе є губки.

У мене є щічки- і в тебе є щічки.

Обіймімося-подружімося.

 

 

 

Вчитель  говорить, а  учні  повторюють.

У нас немає ТИ.

У нас немає Я.

Ми - єдиний клас.

Ми - одна сім'я.

 

2.2.Зупинка «Смішинка».

 

А тепер послухаєте смішну історію про хлопчика який збирався до 1 класу.

 

Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,

Книги,ручку,зошит, гумку.

М’яч, граблі. перо,подушку,

На обід м’яку пампушку,

Два ведмедики, лопату,

Білочку руду хвостату,

Лук і стріли і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,

Ще стільця, стола і парту,

Ще й географічну карту,

Трактора, машину, мило.

Вже й надворі звечоріло.

 

Чи все потрібно Миколі у школі?

 

-А зараз перевіримо вашу увагу.

 

2.3 Пограємо в гру «Так або ні».

 

Я називатиму предмети різні-різні. Ваше завдання плескати, коли почуєте шкільні предмети ті речі які потрібні до школи.

Готові?

 

Ручка, парта, мама, вікно, ведмедик, цукерки, тортик, граблі, портфель…….

 

МОЛОДЦІ!

 

2.4. «Капсула» часу

Матеріали та інструменти:а ркуші білого паперу формату , фломастери.

— Чи знаєте ви, що таке «капсула часу»?

— Як ви думаєте, для чого її виготовляли?

— Ви б хотіли, щоб ми з вами теж виготовили капсулу часу, а через чотири роки, коли ви закінчите 4-й клас , ми з вами її відкриємо і нам точно буде дуже цікаво поглянути на себе з майбутнього. Вам така ідея до вподоби?

 

— Тоді пропоную вам ось що. У кожного з вас на парті лежить аркуш білого паперу, а в контейнерах є фломастери. Попрошу кожного з вас намалювати свій портрет. Якщо ви вже знаєте, як пишеться ваше ім'я – підпишіть ваш портрет. Усі портрети ми покладемо до нашої капсули часу. Коли завершите свій портрет, поруч, або на звороті аркуша обведіть фломастером свою долоньку. Я впевнена, що через чотири  роки, коли ми відкриємо капсулу, вас здивує ваша долонька.

— Капсулу часу ми міцно запакуємо та надійно заховаємо, допоки не прийде час її відкрити. Дякую вам за спільну роботу.

 

 2.5. Частування.

 

Урок у нас закінчується, але свято продовжується. Ви знаєте дуже багато свят і знаєте, як  їх святкують.  Гадаю, що не помилюся, якщо скажу, що найулюбленішим святом для кожного з вас є ваш день народження. Дійсно?  У нас сьогодні теж свято – День народження. А як ви гадаєте, на чий день народження ми сьогодні зібралися?

 

Діти. На День народження нашого класу. Сьогодні народилася нова  шкільна родина 1 клас.

А без чого не буває дня народження?

 

Звичайно, без іменинного торта. (Вчитель дістає торт).

 

З днем народження, наш клас!

З днем народження, наш клас!

З днем народження, вітаєм!

З днем народження, наш клас!

 

1 вересня — день народження нашого 1-го класу. У школі з'яви новий клас — нова шкільна родина.

 

3. Підсумок  уроку.

До  зустрічі.

docx
Додано
2 лютого
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку