14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Перший урок 2019-2020 н.р. "Відкрий для себе Україну"

Про матеріал

Гра-квест "Відкрий для себе Україну" для учнів 6-7 класів. В ході виконання завдань квесту формується толерантне ставлення один до одного, набуваються навички колективної співпраці, закріплюються знання про рідну Україну. Сценарій підготували класні керівники КриворізькоїЗШ № 130 Дейнега С.М. і Кисельова З.О.

Перегляд файлу

“Відкрий для себе Україну”

(Гра-квест)

 

 

Мета: виховувати повагу і любов  до своєї країни; розуміння своєї причетності до всіх подій, які відбуваються в Україні; формувати ціннісне ставлення до держави, суспільства, мови, сім’ї, самого себе, національну свідомість майбутніх будівників суверенної Української держави.

 

Місце проведення: шкільне футбольне поле, горіховий гай, дитячий майданчик, спортивний майданчик мікрорайону «Східний -2».

Розробка виховного заходу для учнів: 7-А та 7-Б класів.

Обладнання: карта України, мапа мікрорайону де проходить гра-квест, різнокольорові стікери, маршрутні листи, картки із завданнями, ножиці та клей, повітряні кульки, кольорові олівці, цукерки з папірцями, крейда, чисті аркуші А4, дипломи учасників.

Завдання квесту: пройти станції за маршрутним листом і виконати завдання.

Правила:

1.        Учні об'єднуються в команди, вибирають капітана та назву команди.

2.        Команди отримують маршрутний лист та буклет правил участі у квесті, завдання.

3.        Учитель контролює хід гри, батьки на станціях заповнюють маршрутні листи, записують зароблені бали команд.

 

Хід гри І.Організаційний момент.

Проведення інструктажу з БЖД, правил дорожнього руху, правил поведінки під час проведення квест-гри.

II. Вступне слово вчителя.

Квест – це пригоди. Під час гри кожна команда проходить станціїетапи, де відповідальні дають творче завдання. Вони також оцінюють виконання завдань і виставляють бали у маршрутному листі.

Квест починається із формування команд, їх представлення та оголошення правил гри.

Ведучий: Доброго дня всім. Раді вітати вас на сьогоднішній грі-квесті. Сьогодні у нашій країні свято науки і знань. Свято веселе й чудове, бо ми живемо у вільній і незалежній Україні, де всі діти й дорослі мають право на навчання, на одержання потрібних знань. 

Дозвольте пояснити: квест – це спортивно-розважальна та інтелектуальнокомандна гра. Під час неї команди змагаються один з одним за перемогу та головний приз.   Команди переміщаються від станції до станції та виконують різноманітні завдання.

IIІ. Проведення квесту.

Ведучий:

Квест  – це командна гра, тому ми з вами повинні об’єднатися в команди (два класи – чотири команди). Мета команд – виконати всі завдання першими!

-   запрошуємо всіх учасників підійти і витягнути листочок з номером команди, 

-   об’єднайтеся за номерами  в команди.

-   оберіть капітана своєї команди. Ведучий:

 Цей квест присвячений нашій неньці-Україні, та її неосяжним просторам. І перше завдання, до початку проходження квесту: обрати назву своєї команди, її девіз та емблему. Час виконання – 10 хвилин.

Запрошуємо капітанів команд отримати реквізит для виконання цього завдання.  (командам роздаються аркуші паперу, олівці. Після закінчення роботи підводяться підсумки) Ведучий:

Для успішного просування команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил. (Капітани команд отримують маршрутні листи, карту мікрорайону та буклет з правилами проведення квест-гри. (Додаток 1,2,3)). 

Правило 1.

Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте! 

Правило 2.

        Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі На виконання кожного із завдань дається до 10 – 15  хвилин. Правило 3.

З членами команди, як із суддями, НЕ СПЕРЕЧАЮТЬСЯ, апеляції не приймаються! 

Правило 4

Не консультуйтесь з членами інших команд, не заважайте та не допомагайте іншим командам. Це змагання, тому завдання кожної команди –  перемогти! За порушення цього правила команду можуть відправити на перший етап змагань чи дискваліфікувати.

 Прошу всіх членів команд ознайомитись з правилами поведінки  під час гри. (Члени команд знайомляться зі змістом буклетів, вивчають правила поведінки) Ведучий:

 Перед тим, як ви вирушите на станції, пропоную членам команд по черзі озвучити правила. Та з команд, яка це зробить швидше та повно – отримує додатковий бал.

 

Ведучий:

Ви отримали маршрутні листи, керуючись підказками знайдіть відповідні станції в порядку їх слідування, згідно вашого маршруту. Бажаємо успіхів!

Станція 1 «Моя Україна». (Додаток 4)

Дати чітку відповідь на запитання з першої спроби, після попереднього обговорення в групі.

Станція 2 «Географічне лото» (Додаток 5)

Визначити впорядковану за алфавітом  назву області України за її гербом.

Станція 3 «Вірю – не вірю».  (Додаток 6)

Дати однозначну відповідь, так або ні, чи є істинним  історичне твердження.

Станція 4 «Народна мудрість» 

Доповнити прислів’я  (Додаток 7)

Станція 5 «Веселкова Україна» (Додаток 8)

Зафарбувати суміжні області України різними кольорами. 

 

IV. Підведення підсумків.

Нагородження команд

           

Додаток 1

 

 

 

 

             


 

Додаток 2

“Відкрий для себе Україну”

 Гра-квест Маршрутний лист  

Команда__________________________________________

Капітан___________________________________________

 

 

 

станції

Назва станції

Час виконання завдання

Кількість балів

1

«Моя Україна».

 

 

 

2

«Географічне лото»

 

 

 

3

«Вірю – не вірю»

 

 

 

4

«Народна мудрість»

 

 

 

5

«Веселкова Україна»

 

 

 

 

             


 

Додаток 4

Станція 1 «Моя Україна».

Бліц-турнір

 

Команда_______________________________________

Капітан_______________________________________

 

 

з/п

Запитання

Відповідь

1.

Що ми відзначаємо 23 серпня?

 

2.

Коли ми святкуємо День незалежності України?

 

3.

У якому році була прийнята

Конституція незалежної української держави?

 

4.

Із скількох областей складається Україна?

 

5.

Хто є автором слів Гімну України?

 

6.

Хто написав музику до нього?

 

7.

Назвіть прізвище першого космонавта України

 

8.

Який найбільший звір України?

 

9.

Яка найбільша морська тварина живе в Україні

 

10.

Назвіть державні символи України?

 

 

11.

Назвіть народні символи України?

 

 

 


 

14.

                   

 

15.

                   

 

16.

 

 

17.

 

 

18.

 

 

19.

                   

 

20.

 

 

21.

 

 

22.

 

 

23.

                   

 

24.

 

 

25.

                   

 

1.  

 

 

2.  

                   

 

3.  

 

 

4.  

 

 

5.  

 

 

6.  

 

 

7.  

 

 

8.  

                   

 

9.  

                   

 

10.

 

 

11.

 

 

12.

 

 

13.

                   

 

Станція 2. Географічне лото                  Додаток 5

Команда ___________________

Капітан_____________________


 

Додаток 6

Станція 3 «Вірю – не вірю». 

 

Команда_______________________________________

Капітан_______________________________________

 

 

 

№з/п

Запитання

Відповідь

1.

 Чи вірите Ви, що Київ – найстаріше місто в Україні?

 

2.

 Чи вірите Ви, що географічний центр Європи знаходиться в Україні

 

3.

 Чи вірите Ви, що символом найвищої влади на Січі був меч?

 

4.

 Чи вірите Ви, що штани хлопцям до ХІХ століття дозволяли носити тільки після 15ти років?

 

5.

 Чи вірите Ви, що слово «кобзар» може писатися як з великої букви, так і з маленької?

 

6.

 Чи вірите Ви, що князь Володимир запровадив християнство і охрестив народ Київської Русі?

 

7.

 Чи вірите Ви, що княгиня Ольга створила першу бібліотеку, дбала про поширення освіти.

 

 


 


Додаток 7 

Станція 5 «Веселкова Україна»  

Зафарбувати суміжні області різними кольорами.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Денисюк Олександр Петрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
23 серпня 2019
Переглядів
1163
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку