Щотижневий виховний план для 7 класу

Про матеріал
Щотижневий виховний план для 7 класу на І семест 2019-2020 н.р.( тематика годин спілкування відповідає основним орієнтирам національно- патріотичного виховання)
Перегляд файлу

 

 

"Погоджено"

Заступник директора

з виховної роботи

Бондарчук О.О.

31.08.2018р.____________

03.01.2019 р.____________

 

 

 

 

 

План

виховної роботи

класного керівника

7 класу

на 2018 – 2019 н.р.

 

Ященко Людмили Петрівни

 

 

 

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmpQdwkg_lbKIB7f0RkNnX1jBC89AO_XfH2ZQocTo_xoOGc5Zh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проблемна тема виховної роботи школи:

 

  "Забезпечення системного підходу до виховання школярів як умова формування життєвокомпетентної особистості, яка успішно самореалізується у соціумі".

 

 

 

 

 

 

 

Проблемна тема виховної роботи класу:

"Створення умов  для розвитку життєвокомпетентної особистості, яка успішно і гармонійно самореалізується у соціумі ".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                          Розділ І

Аналіз виховної роботи за 2018-2019 н.р.

  У 2017- 2018 н.р. виховна робота з учнями 7 класу здійснювалася відповідно до  Конституції України, Конвенції ООН про права дитини, закону України про освіту, програми "Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів", Концепції та Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді, програми з виховної роботи Кам'янобрідської ЗОШ І-ІІІ ст. -  "З невичерпного джерела".

Також свою діяльність здійснювали  відповідно до основних завдань загальноосвітньої середньої школи, спрямованих на:

- різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб;

-  збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров'я вихованців;

- виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір, приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях;

- формування у школярів бажання і уміння вчитися, виховання потреби і здатності до навчання;

- продовж усього життя, вироблення умінь практичного і творчого застосування здобутих знань;

- виховання працьовитого, дбайливого господаря своєї школи, бережливого ставлення до шкільного і класного майна;

-  виховання поваги до вчителів, старших та батьків;

- виховання школяра як людини моральної, відповідальної, людини культурної, з розвиненим естетичним і етичним ставленням до навколишнього світу і самої себе.

  У виховній роботі використовували традиційні й нетрадиційні форми і методи: години спілкування, класні збори, анкети думок, відверті розмови, конкурси, рольові ігри, трудові десанти, усні журнали, вікторини, ігрові програми тощо.

  Виховна робота у класі проводилась за основними орієнтирами виховання:

- ціннісне ставлення до себе;
- ціннісне ставлення особистості до  сімї , родини, людей;

- ціннісне ставлення особистості до праці;

- ціннісне ставлення особистості до природи;

- ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва;

- ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

  Усі заходи були спрямовані на формування в  учнів їхніх морально-естетичних поглядів, наукових здібностей, громадянської освіти і національного та патріотичного виховання, на формування згуртованого та працездатного колективу. Всі учні класу  брали активну участь у загальношкільних заходах, концертах, ярмарках, лінійках, стали активними учасниками художньої самодіяльності сільського Будинку культури.

  Батьківський комітет працював разом з класним колективом.

  Але у виховній роботі є ще недоліки, над якими необхідно працювати у 2018-2019 н.р., а саме:

  1. Зміцнювати трудову дисципліну на уроках, поведінку під час перерв.
  2. Добиватись сумлінного виконання учнями своїх доручень.
  3. Створювати умови для виховання школяра як громадянина України – національно свідому, вільну, демократичну, життєво та соціально компетентну особистість.

 

 

 

 

 

Розділ ІІ

 

Цілі і завдання виховної роботи на 2018-2019 н.р.

 

  Основною метою виховання є формування морально-духовної життєвокомпетентної особистості, яка успішно самореалізується у соціумі як громадянин, сім'янин та  професіонал.

 Саме тому у 2018-2019 н. р. необхідно працювати над вирішенням таких проблем:

  • формування в молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття вірності рідній країні, турботи про добробут свого народу;
  • виховання любові до рідної землі, українського народу, шанобливе ставлення до рідної мови тв української культури;
  • формування морально-активної особистості, чуйної, чесної, працелюбної, справедливої, милосердяної толерантної, терпимої до іншого, миролюбної, готової допомогти іншим;
  • формування особистості ввічливої, делікатної, тактовної; з високим почуттям обов'язку; особистості, яка вміє працювати з іншими; здатної прощати і просити пробачення; особистості, яка може протистояти виявам несправедливості, жорстокості;
  • формування усвідомлення місця природи в житті людини, почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них, здатності гармонійно співіснувати з природою;
  • виховання особистості, яка володіє системою елементарних мистецьких знань;
  • виховання усвідомлення  соціальної значущості праці, розвиненої потреби в трудовій активності, формування навичок здорового способу життя;
  • формування вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоров’я.

 

 

 

 

 

 

 

                                Розділ ІІІ

 

Психолого-педагогічна характеристика учнів 7 класу

 

У 7 класі навчається 8 учнів. З них 3 дівчинки і 5 хлопчиків. Четверо п’ятикласників проживають у с. Кам'яний Брід, двоє - у селі Слобідка, одна дитина – у селі Кашперівка і ще одна – у Теснівці.  Та, незважаючи на це, учні спілкуються і в позаурочний час.

   Організаційним ядром класу є староста класу (Риндич Владислав) та завідуючі різними секторами (заступник старости – Круглецька Анастасія, скарбник – Вискушенко Дарина, фізорг – Кириченко Антоніна, відповідальні за трудові справи – Мошківський Петро та Коломіець Іван, квітникарі - Нестерчук Дмитро та Юзефович Олександр, редколегія - Круглецька Анастасія, санітарна двійка – Мошківський Петро та Коломіець Іван, органайзери - Круглецька Анастасія та Вискушенко Дарина, які обрані на основі таємного голосування. Староста класу та зав. сектором редколегії користуються авторитетом серед однокласників. Учні класу завжди прислухаються до думки класного керівника. Вчасно виконують розпорядження  та вказівки.

  Крім офіційних лідерів є неофіційні, які намагаються завоювати авторитет силою (бійками) або якимись витівками, які не завжди йдуть на користь формування міжособистісних стосунків у класі.

  Взаємини між учнями класного колективу ґрунтуються на конкуренції, частково на егоїстичних мотивах. При виконанні спільної справи більшість членів  учнівського колективу виявляють щиру зацікавленість. У будь-яких заходах більш активні дівчата.

  У класі двоє дітей мають високий рівень навчальних досягнень, за що і отримали Похвальні листи. Двоє учнів навчаються на достатньому рівні, а четверо – на середньому.

   Найвищих результатів досягли у вивчені предметів гуманітарного (історія, зарубіжна та українська літератури), а також природничого циклів. Трудове навчання, фізична культура, музика, малювання -  предмети, якими учні захоплюються.  Найважче дітям даються такі предмети як українська мова та математика. Потрібно звернути більшу увагу на ці предмети як дітям, так і батькам, вчителям.

  Допомогу в роботі надають батьки, співпрацюючи з класним керівником і приділяючи велику увагу позакласній діяльності дітей.

 

 

 

 

 

 

                Список учнів 7 класу

 

 

 

 

№ п/п

 

Прізвище, ім’я учня

 

№ особової справи

Дата
народження

1.

Вискушенко Дарина Русланівна
 

В-58

24.02.2006р.

2.

Кириченко Антоніна Олександрівна

К-202

23.06.2006р.

3.

Коломіець Іван Евгенович
 

К-217

06.10.2006р.

4.

Круглецька Анастасія Іллівна
 

К-203

07.03.2006р.

5.

Мошківський Петро Миколайович

М-56

10.09.2005р.

6.

Нестерчук Дмитро Михайлович

Н-40

09.03.2006р.

7.

Риндич Владислав Сергійович

Р-18

27.10.2005р.

8.

Юзефович Олександр Павлович

Ю-6

08.02.2006р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціальний паспорт класу

Соціальні дані

Кількість

ПІБ

Багатодітні сім'ї

1

 

 

 

 

 

Склад батьківського комітету

Голова комітету

 

Члени

Вискушенко Надія Вікторівна

 

 

Нестерчук Надія Андріївна

Мошківська Любов Йосипівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  "Золоті правила" класного керівника

  • Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей.
  • Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.
  • Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
  • Учитель має бути веселим, жартівливим.
  • Учитель повинен раціонально використовувати свій час.
  • Учитель має бути доброзичливим.
  • Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
  • Гасло вчителя: "Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням".
  • Учитель повинен реалізовувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги.
  • Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.
  • Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.
  • Учителю слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.
  • Учителю необхідно виховувати в дітей самодисципліну.
  • Учитель - це та людина, яка любить дітей, володіє педагогічною майстерністю, постійно пробуджує в юному серці бажання бути сьогодні кращим, ніж учора, почуття поваги до самого себе.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Циклограма діяльності класного керівника

 

Щоденно:

  • з’ясування причин відсутності учнів на заняттях;
  • фіксація пропусків у класному журналі;
  • бесіди з учнями, що запізнюються;
  • організація чергування по класу;
  • індивідуальна робота з учнями;
  • контроль зовнішнього вигляду учнів;
  • організація харчування.

 

Щотижня:

  • проведення виховних годин;
  • перевірка щоденників;
  • проведення заходів у класі за планом роботи;
  • робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування;
  • контроль за виконанням доручень;
  • організація прибирання закріпленого кабінету, території, пришкільної ділянки;
  • робота з батьками;
  • робота з вчителями, які працюють у класі;
  • організація контролю за довідками про хворобу учнів класу.

 

Щомісяця:

  • проведення класних зборів;
  • відвідування уроків вчителів - предметників у своєму класі;
  • координація виховної роботи з класом

 

Щосеместрово:

  • оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту;
  • заповнення табелів успішності;
  • проведення батьківських зборів (за планом);
  • аналіз виконання плану роботи,  корекція плану виховної роботи;
  • складання плану роботи на канікули;
  • аналіз зайнятості учнів класу у позаурочних заходах, гуртках, секціях;
  • аналіз роботи щодо профілактики травматизму серед учнів класу.

 

Щорічно:

  • складання плану виховної роботи;
  • оформлення особових справ;
  • оформлення соціального паспорту класу;
  • робота з підручниками;
  • написання характеристики ( за необхідністю);
  • аналіз літнього оздоровлення учнів;
  • підготовка інформації для нагородження учнів за підсумками навчального року.

 

За необхідністю:

  • зустріч з батьками;
  • консультації у психолога;
  • відвідування вдома;
  • складання актів обстеження матеріально – побутових умов учня.

 

 

 

Облік проведення виховних годин

 

docx
Додано
26 серпня 2019
Переглядів
1405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку