Перший урок 2019 "День народження нашого класу"

Про матеріал
Вже скоро... Ще трішки... І вчителі першого класу святкуватимуть день народження свого класу. Ось вам розробка уроку. Дарую сюрприз )) Шукайте на сторінках конспекту...
Перегляд файлу

Перший урок 2019

Тема: День народження класу з друзями.

ОР: Ознайомити дітей із класним кабінетом, активізувати  знання, навики та життєвий досвід дітей; сприяння адаптації першокласників до шкільного навчання; зменшити тривожність дітей у перші дні навчання в школі; допомогти дітям познайомитись один з одним;  сприяти встановленню дружніх стосунків.

 

Хід року:

І. Ранкове коло

1. Привітання

Формування кола

- Діти, давайте з вами утворимо коло. Спочатку у коло сядуть дівчатка, а потім хлопчики. Слідкуйте за тим, щоб усім було зручно і комфортно.

- Які ж ви молодці! Всі були чемні, не штовхалися і сіли швиденько!

 

            Привітання «Підморгування»

- Сьогодні  ми з вами привітаємось підморгуванням. Я підморгую _______,  а _____ підморгує  своєму сусіду. І так, доки ми всі не привітаємося таким чином.

- Чудово! Я бачу – вам сподобалося.

 

2. Визначення настрою

По ваших обличчях бачу, що у вас все класно, ви посміхаєтеся, ви задоволенні. У нас у всіх хороший настрій. Як же нам показати всім наш настрій? (Припущення дітей.)

Розповідь про гусениць Абрикоску, Аґрус, Лимон.

Потім діти визначають свій настрій

 

3. Знайомство

По колу називають своє імя, починаючи з вчителя.

 

4. Щоденні новини.

Діти, яке у нас сьогодні свято? (День знань, день народження нашого 1 класу.)

Який сьогодні день? (Понеділок.) Число? (2.) Місяць? (Вересень.) Рік? (2019) Пора року? (Осінь.)

Отже, сьогодні 2 вересня 2019

Запамятайте цю дату, цей день, бо ви вперше переступили поріг школи, сьогодні народився наш 1 клас.

Ви найрозумніші…

 

5. Групове заняття

Вправа «Що я бачив влітку»

А яка пора року закінчилась? (Літо.)

Літо багате на сонячні промені, подорожі, відпочинок, морські хвилі, солодкі яблука, соковиті груші, емоції…

Я запрошую дітей до плакату з моїм фото «Що я бачила влітку?» Розповідаю… чим було багате моє літо…

Потім пропоную учням створити свої плакати (на партах є заготовки). 

У процесі можуть брати участь і батьки.

Обговорення плакатів.

 

6. Обмін інформацією

Діти! Зараз я пропоную вам трохи краще пізнати один одного. Ми по – черзі розказуватимемо про себе. Мене звати Тетяна Миколаївна. У мене є синочок. Він другокласник.  Я його дуже люблю. Мені подобається моя робота. А ще я люблю фотографувати. ( Далі розповіді дітей).

 

Рефлексія

 

Діти, а нагадайте мені та батькам, яке у нас сьогодні свято? Так, це день народження нашого класу.

Святкування сьогодні буде незвичним.

Я підготувала скретч – карти

Якщо буде потрібна допомога батьків, то ви можете звернутися до них. Роздаю дітям скретч-карти, вони стирають покриття…

А що у вас там заховалося? (Печиво.)

Це  один з сюрпризів від мене на день народження.

Ми будемо сьогодні пекти печиво, але не просте, а печиво ДРУЖБИ.

Спробуємо себе в ролі кулінарів? (Так…)

Тоді вперед.

 

Але перш ніж, розпочинати роботу, нам потрібно помити руки.

Заплющіть очі і уявіть, що тече тепла водичка і робить ваші руки чарівними….

Розплющіть очі. Наші руки чисті й вмілі після такої води… Але ще чогось не вистачає для справжніх кухарів. А що саме не вистачає? (Припущення дітей.)

Так, давайте подумки одягнемо фартухи щастя, косинки мудрості й приступимо до роботи.

Печиво потрібно готувати з добрим серцем.

Покладіть руку на серце, послухайте, як б’ється ваше серце… Воно повне життя, добра, любові… Подивіться, що я вам принесла (показую велике серце з цупкого паперу ).

Ой, яке ж воно велике! Ми всі, мабуть, помістимося в ньому. Ви та я  – тепер одне ціле, один клас. Одне ось таке велике серце (серце розміщається у центрі дошки). Кожному з вас в ньому є місце. Зараз ви це побачите. Підійдіть, будь ласка, до своїх парт, приготуйте кольорові олівці. Зараз я кожному з вас дам маленьке серце.

Намалюйте на ньому подарунок для учнів класу. Це можуть бути квіти, іграшки, красива природа, візерунки… Можна просто намалювати веселе обличчя… (Діти малюють подарунки.)

Хто намалював, підійміть руку, я підійду до вас. (Я збираю у дітей та наклеюю маленькі серця на велике серце. Вчитель також виконує це завдання.)

Діти, подивіться, що у вас вийшло. У великому серці знайшлося місце для кожного з вас. Знайдіть очима своє серденько, подивіться, скільки тут іграшок, квітів… Всі ці подарунки – для вас. А ось сонечко, посмішки…

Колись, коли вам стане самотньо та сумно, пригадайте, що десь є велике серце, в якому є місце й для вас.

 

А ще день народження – це  подарунки,  солодощі,  ігри, сюрпризи, друзі…

І саме час для ігор…

Для цього поверніться один до одного обличчям. І повторюйте за мною.

 

У мене є носик-у тебе є носик.

У мене є вушка-у тебе є вушка.

У мене є губки-у тебе є губки.

У мене є щічки- і в тебе є щічки.

Обіймімося-подружімося.

 

Ну що ж, почнемо готувати…

Станьмо в коло.

 Візьміться за руки й додайте борошна чистих сподівань (піднімають руки догори й опускають декілька разів)

Додамо родзинок мрій (хвиля руками)

А ще бажань зі смаком шоколаду (змикають коло)

І молочних посмішок (посміхаються)

А вимішувати тісто будемо обіймами (обіймаються всі, бажано з кожним)

А тепер до печі…

Давайте знімемо наші фартухи й косинки.

Поки печиво печеться, можна й пограти….

ЛЕГО

Раз, два, три – почали.

Діти складають печиво

Раз, два, три – цеглинку поклади.

Рефлексія

 

А який же день народження без подарунків? Ви любите подарунки?

Я  дарую вам цей годинник, який буде рахувати секунди перламутрових мрій, хвилини впевнених перемог, години малинової любові, дні справжньої дружби, тижні з ароматом ванілі, місяці лавандових ідей…

Це все для вас, мої першокласники!

 

І знову ігри ( з батьками)

Холодно-гаряче"

Вибирають ведучого (хтось з батьків) і відправляють його за двері. Тим часом діти ховають де-небудь у класі якийсь невеликий за розмірами предмет. Далі ведучого звуть назад у клас − він повинен знайти цей предмет. Усі гравці допомагають ведучому: якщо він знаходиться далеко від захованого предмету, діти кричать "холодно!", а якщо він зробив в рух у напрямі того місця, де лежить заховане - йому кажуть "тепло, ще тепліше, гаряче!". Як тільки ведучий зробить крок не туди, зійде з правильного напряму, як усі відразу дають йому це зрозуміти.

 

Знайди м'яч"

Учні стають у коло, близько один до одного, обличчям у центр кола. Ведучий (хтось з батьків) виходить на середину кола. Усі діти тримають руки за спиною. Одному з них дають м'яч середнього розміру. Діти починають передавати м'яч один одному за спиною. Ведучий прагне відгадати, у кого знаходиться м'яч. Звертаючись то до одного, то до іншого учасника, він говорить: "Руки вгору!". Після цих слів гравець повинен відразу підняти руки вгору. Той, у кого виявляється м'яч, або хто впустить його, стає ведучим.

 

Намалюй іменний торт

Двоє дітей , які гарно малюють, і даю їм по фломастеру. Потім зву батьків , яким даю у руки по аркушу паперу (або картону — так буде зручніше). Завдання полягає ось у чому: художники із фломастерами повинні стояти нерухомо, простягнувши руку так, наче збираються малювати. А ось учасники, які тримають папір, мають водити ним по кінчику фломастера так, щоб вийшов зрозумілий малюнок!

Мухи

Поділи усіх гостей на дві команди. Між ними намалюй лінію. На підлозі в обох команд має лежати однакова кількість кульок. Кульки певного кольору (наприклад, червоного) назви «шкідливими мухами», яких кожній команді треба позбутися. Але перекинути їх можна тільки на територію своїх суперників! За сигналом гравці починають боротися з «мухами». Постав таймер, а коли час вийде, переможе та команда, на чиєму боці буде менше «мух»!

 

 

Ой, а ви відчуваєте, як смачно вже пахне наше печиво…

Я дістаю, раніше заготовлене печиво, і пригощаю дітей.

 

Але це ще не всі сюрпризи.

Олівець завжди залишає слід. Так само і ти пам’ятай: усе, що робиш у цьому житті, залишить якийсь слід. Тож старайся, щоб кожний твій вчинок був гарним. А якщо ти помилишся, написане олівцем можна стерти. Це нагадування нам, що завжди можна виправитись, було б лише бажання.

В знак дружби я дарую вам ось ці олівці.

 

Як кожне свято, наше добігло до завершення, але це не завершення наших класних днів,  нашої дружби, це лише початок. Люблю вас.

 Рефлексія.

Вчитель початкових класів Тетяна Миколаївна

Додатки

Вправа «Що я бачив влітку?»

 

 

 

 

 

 

Вправа з сердечком

 

 

 

 

 

 

 

 

Тут ще більше моїх ідей

docx
Додано
26 серпня 2019
Переглядів
5393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку