Перший урок Діти об'єднують Україну

Про матеріал

Перший урок 2018-2019 н. р.

Завдання уроку. Ознайомити з легендою про Україну, традиціями та звичаями українського народу, формувати патріотичну свідомість, навчати висловлювати свою думку, будувати речення; виховувати відповідальність, працьовитість, старанність і шанобливе ставлення до України.

Очікувані результати: На кінець уроку знатимуть: легенду про Україну; риси характеру притаманні українцям; вмітимуть: пояснити, хто такий українець; фантазувати про майбутнє України;

Перегляд файлу



 

Тема. Діти об’єднують Україну

Завдання уроку. Ознайомити з легендою про Україну, традиціями та звичаями українського народу, формувати патріотичну свідомість, навчати висловлювати свою думку, будувати речення; виховувати відповідальність, працьовитість, старанність і шанобливе ставлення до України.

Очікувані результати: На кінець уроку знатимуть:

легенду про Україну;

риси характеру притаманні українцям; вмітимуть:

пояснити, хто такий українець;

фантазувати про майбутнє України;

Обладнання:  таблиці “Народи світу”, картки для асоціативного куща, відео «Діти України», віночок.

Хід уроку

 

І.Мотиваційний етап.

Діти стоять у колі, тримаючись за руки. Вчитель зачитує вірш. Після прослухання учні вітаються один з одним. Сонечко нам шле вітання, І найкращі побажання. Рік навчальний починаєм, Друзів в колі всіх вітаєм. Вже на рік ви підросли  І у … клас прийшли. Хай цей рік успішним буде, Смуток хай про нас забуде! Один одному вітайте, Щось хороше побажайте.

Ірина Вінніцка

 

ІІ.Етап цілевизначення і планування.

 

Робота з таблицями “Народи світу”

 

-Розгляньте малюнки і скажіть на якому із них зображені українці?

-Що допомогло вам розпізнати?

-Чим на вашу думку українці відрізняються від інших народів?

 

ІІІ.Етап формування навчального матеріалу.

 

Робота з легендою.

 

Послухайте легенду.

Легенда про дівчину-Україну

 Якось Господь Бог вирішив наділити дітей світу талантами. Французи вибрали елегантність i красу, угорці - любов до господарювання, німці - дисципліну i порядок, росіяни - владність, поляки - здатність до торгівлі, італійці одержали хист до музики... Обдарувавши всіх, підвівся Господь Бог зі святого трону i раптом побачив у куточку дівчину. Вона була боса, одягнута у вишиванку, руса коса переплетена синьою стрічкою, на голові мала вінок із червоної калини.

-   Хто ти? Чого плачеш? - запитав Господь.

-   Я - Україна, а плачу, бо стогне моя земля від пролитої крові й пожеж. Сини мої на чужині, на чужій роботі, вороги знущаються з удів та сиріт, у своїй хаті немає правди й волі.

-   Чого ж ти не підійшла до мене раніше? Я всі таланти роздав. Як же допомогти тобі?

 Дівчина хотіла вже йти, та Господь Бог, піднявши правицю, зупинив її.

-   Є у мене неоціненний дар, який уславить тебе на цілий світ. Це - пісня.

 Узяла дівчина - Україна дарунок i міцно притиснула його до серця.

Поклонилася низенько Всевишньому i з ясним обличчям i вірою понесла пісню в народ.

Отже ми — ураїнці, маємо багато талантів. Наш народ цінують в усьому світі.

 

Складання асоціативного куща.

 

-Тепер подумайте і дайте відповідь. Які риси характеру притаманні українцям, нам з вами? Я зачитуватиму слова, а ви обираєте лише ті, якими володіє справжній українець.

 

Динамічна хвилинка.

 

Всі ми звикли до порядку, Дружно робимо зарядку. Ми на радість цьому дому Проганяєм сон і втому.

 

І направо, і наліво, Щоб нічого не боліло. Один і два, три і чотири — Набираємося сили. Нахилились, повернулись, До товариша всміхнулись.

 

Робота з відео «Діти України»

 

Творча робота

Вчитель пропонує учням виготовити віночок класу. Учні наклеюють на заздалегідь заготовлені квіточки свої фото.

 

Робота з фотокартою «Діти об’єднують Україну» та листами.

Вчитель демонструє карту, на якій зображено сотні дитячих фотографій.

Пропонує учням зачитати листа від інших учнів- укчасників або зачитує сам. -Як бачимо, ми усі різні. У кожного свій характер, уподобання, смаки. Такі ж діти навчаються і в інших куточках нашої України. Разом ми об’єднались, обмінявшись листами.  

Вправа «Єдність»

Учні стають у коло , беруться за руки і промовляють разом: Ми беремося за руки- Ми об’єднуємось в коло- Ми об’єднуєм Ккраїну.

 

 ІV.Рефлексивно ~ оцінювальний етап.

 

Нас називають українцями. Чому?

Бо ми живемо на Україні, бо ми тут народилися.

Гра “Закінчи речення”

 

Ми сьогодні говорили про наш народ, риси, які притаманні українцям. Закінчіть речення.

 

Я- українець (ураїнка) і я ... 

(працьовитий, працьовита, щедрий, щедра, привітний, привітна)

 

 

 

pdf
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
1994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку