Перший урок на 1 вересня Світове кафе «Хто такий сучасний свідомий українець?»

Про матеріал

Перший урок на 1 вересня Світове кафе «Хто такий сучасний свідомий українець?» спрямований на виховання свідомого громадянина України, який розуміє та плекає у собі якості необхідні для цього: патріотизм, еко-свідомість, повага до інших, навички співпраці, творчості, критичного мислення.

Перегляд файлу

Перший урок на 1 вересня

Світове кафе

«Хто такий сучасний свідомий українець?»

Мета: виховувати свідомого громадянина України, який розуміє та плекає у собі якості необхідні для цього: патріотизм, еко-свідомість, повага до інших, навички співпраці, творчості, критичного мислення.

Хід уроку:

  1. Орг.моменти. Пояснення правил Світового Кафе.

Учні жеребкуванням розділяються на 4 групи. У кожній групі вони обирають хазяїна кафе, який буде вести записи та переказувати іншим учасникам. На роботу кожній групі у кожному раунді дається 5 хвилин. За цей час вони записують всі свої ідеї до теми групи. Коли час виходить групи по колу переходять до іншої столу, вислуховують  «хазяїна кафе» та додають свої ідеї з цієї теми. Робота продовжується до тих пір, поки кожна група не попрацює за кожним столом. Потім «хазяїни кафе» підводять підсумки за допомогою стікерів вони заповнюють фігури на дошці і доносять свої висновки до усіх учнів.

  1. Робота у групах:

1 група: «Я – людина»

2 група: «Я – патріот» 

3 група: «Я – еко-свідомий»

4 група: «Я – майбутнє країни»

Для роботи кожній групі видається силует людини. Там де голова учні записують ідею (тему свого столу).  Там де руки – дії, які має здійснювати людина у цьому напрямку.

Там де ноги – свої перші кроки у цьому напрямку. Там де тіло – необхідні якості, щоб бути таким.

  1. Презентація результатів. «Хазяїн кафе», на основі роботи 4 груп, наповнює великий силует людини намальований на дошці.
  2.  Рефлексія. Майнд-меп «Мій перший крок до сучасного свідомого українця після цього уроку».
  3. Мотиваційна вправа. Учні встають так, щоб нікому не заважати. Коли вчитель каже «хочу» - вони підіймають праву ногу, «можу» - опускають праву ногу, «дію»  - підіймають ліву ногу. Вчитель повторює ці команди так, щоб показати, що без цих трьох компонентів неможливо досягти мети.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\admin\Desktop\CZPkFr0K_gQ.jpg

 

docx
Додано
11 липня
Переглядів
500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку