Подорож до «Країни знань»
Мета : Розвивати інтерес до школи; формувати позитивне ставлення до навчання, вміння висловлювати власну думку, виконувати завдання самостійно та в групі; виховувати дружні стосунки в класі;формувати національну свідомість школярів.
Обладнання : презентація, відеоматеріал, м’яч, роздруківки, окуляри, долоньки.
Хід уроку
Вступне слово вчителя.
- Дорогі мої учні! Ось і промайнуло тепле літечко, завершилися канікули і ми знову зустрілися у нашому класі. За літо ви всі підросли, набралися сил, стали серйознішими. Я дуже за вами всіма скучила і щиро вітаю всіх з початком нового навчального року. Бажаю кожному з вас міцного здоров’я, успіхів у навчанні і високих досягнень!
- Сьогодні ми з вами вирушаємо у чарівну країну Знань і будемо подорожувати по ній протягом всього навчального 2021 року.
Ранкове коло
- А зараз об’єднаємося в коло.
- Заплющіть очі. Тепер візьміться за руки, потримайтесь деякий час. Я пропоную взяти м’ячик ( іграшку, кульку, сердечко, квіточку…) і передати його по колу разом з побажанням своєму сусіду.
- Давайте привітаємо один одного словами:
«Привіт, привіт, тобі, мій друже!
Я радий бачить тебе дуже.»
І СТАНЦІЯ « Спогади про літо»
- А зараз ми пограємо в гру « Спогади про літо».
- Кожен з вас десь відпочивав, подорожував, смачненьке куштував. Будь ласка, відтворіть свій яскравий момент на аркушах « Моє чудове літо».
- Молодці! Отже, тепер ми можемо вирушати до Країна Знань.
- Ой, що це? Надходить СМС від професора Всезнайко.
Дорогі діти!
«Загубився ключик від дверей,
що ведуть до Країни
Знань. Допоможіть будь ласка,
знайти його.
Я знаю, що ви розумні,
дружні та кмітливі»
Ваш професор Всезнайко.
- Господи, яка прикрість! І що робити? Діти допоможемо шукати? Якщо ми не знайдемо ключа, ми не зможемо потрапити до Країни знань і протягом навчального року нічого нового не дізнаємося.
- Ви любите подорожувати? Тоді вирушаємо.
ІІ СТАНЦІЯ «Шкільних правил» - Протягом року ми постійно говорили про правила поведінки в школі. Я вам зачитаю привила, а ви піднесете відповідну цеглинку Лего (зелений, червоний).
1.Зранку дзвоник дзень-дзелень! Дружно скажем: «Добрий день!»
2. На уроці можна спати, пити, їсти і кричати.
3.Вчитель твій веде урок. Тому ротик « на замок».
4. На уроці бешкетуй. Як можеш вчителя дратуй.
5. Якщо вчитель запитає-учень руку піднімає.
6. Зранку варто не лінитись, щоб до школи не спізнитись.
7. Якщо раптом щось болить-допоможе Айболить.
Ти не плач і не волай, просто лікаря чекай.
8.У їдальні слід співати, з повним ротом розмовляти.
9. Дівчат вперед не пропускай. А навпаки, назад штовхай.
10. В клас іди після болота ти в резинових чоботях.
11. Якщо печиво приніс заховайся і сам з’їж.
12. Мити руки це пусте. Витер раз і так зійде.
13. У портфелі для забави носим іграшки цікаві: ляльки, наліпки , машинки і жувальні резинки.
14. Зошити не обгортай. Ними руки витирай.
15. З книжкою завжди дружи. Цінуй, люби і бережи.
16.На фізкультуру не барись. А швидко переодягнись.
17. Щоби гарно виглядати треба чисте одягати.
18. Враз додому не біжи. «До побачення» скажи.
19.На перерві час не гай. Робоче місце прибирай.
20. Частіше «дякую» кажи і друзів в класі бережи.
- Молодці!
- Ми одна сім’я, ми діти, які вміють дружити і підтримувати один одного.
- Скажіть, а що таке дружба? Діти, скільки б іграшок, розваг не було , без справжнього друга сумно і нецікаво. Адже тільки з другом можна поділитися радістю і смутком, весело погратися.
ІІІ СТАНЦІЯ «Справжніх друзів»
. Гра у колі друзів « Чарівні окуляри» Діти стають у коло. Передаючи з рук в руки чарівні окуляри ( роздрукувати, заламінувати і приклеїти до шпажки) – Через них можна бачити лише хороше.
Діти розповідають, що вони бачать хорошого або гарного в учневі, який стоїть поруч.
- У кожного з вас є багато світлого і доброго. Я впевнена, що кожен з вас може називатися – справжнім другом, а наш другий клас – найдружніший клас у школі.
ІV СТАНЦІЯ «Рухлива».
Фізкультхвилинка з Хом’ячками.
V СТАНЦІЯ «Патріотична».
- Скажіть, як називається наша країна?
- Столиця України?
- Зовсім недавно, 24 серпня, наша країна відзначила 30 річницю своєї незалежності. Для країни – це дуже маленький термін. Вона ще молода держава. Але вона розвивається, стає сильною, розвиненою європейською державою.
- Україна – це земля, де ми народилися, рідний край. Це земля з прекрасними краєвидами, родючими землями.
Це земля , могутніх і славних предків, які залишили нам у спадок прекрасні звичаї, традиції та прекрасну солов’їну мову.
- А зараз перевіримо, що ви знаєте про Україну та її символи.
Столиця України?
Головна пісня – символ нашої держави?
Сорочка з візерунками?
Найбільша річка України?
Символи нашої держави?
Розмальовка «Символи України».
VІ СТАНЦІЯ « Математична»
Д |
Н |
І |
П |
Р |
О |
Д |
Е |
С |
Н |
А |
|
С |
Е |
Й |
М |
|
|
50+50= О 5+5= Н
70+1= Р 8-8= Д
20+5= Е 30+42= А
7+3= Д
35+32= Й 40+40= М
VІІ СТАНЦІЯ «Музична».
Яке ж свято без пісні.
VІІІ СТАНЦІЯ «Планова».
Кожен з вас має свої плани на майбутнє. Давайте складемо «карту мрій». Прочитайте мрії, що написані синім кольором, виберіть ту, що вам подобається. Можна вибрати 4 мрії. Виріжте їх і приклейте в карту. В кінці року ми перевіримо, чи здійснились ваші мрії.
Підсумок.
Молодці діти. Ви гарно сьогодні попрацювали. Наш перший урок закінчився. Я бажаю вам успіхів у навчанні, не зупинятися перед труднощами, дружити, творити, радіти кожному дню. І, тоді, усі ваші мрії обов’язково здійсняться.
Додаток