Перший урок "Розкажемо Європі про себе"

Про матеріал
Перший урок на тему "Розкажемо Європі про себе" у формі воркшопу. Це захід, у якому поєднані різні методи роботи з учнями.
Перегляд файлу

Тема: «Розкажемо Європі про себе»

Мета: виховання в учнів почуття патріотизму, національної гідності, поваги до Батьківщини та рідного краю, вшанування до народних звичаїв та символів; поглибити знання учнів про Україну; розвивати пізнавальну активність учнів.

Обладнання: мультимедійна дошка, ватман, заготівлі для колажу, клей, різнокольорові фломастери, олівці та ручки, картки з прізвищами та завданнями.

Форма проведення: воркшоп.

Компетентності: спілкування державною мовою, інформаційно – цифрова компетентність, уміння навчатися впродовж життя.

Хід заняття:

Вихователь: Любі діти, рада зустрітися з вами під дахом рідної школи у нашому класі. Вітаю вас з початком нового навчального року! Бажаю кожному з вас здоров’я, натхнення та успіхів у навчанні! Бажаю бути стійкими, наполегливими у здобутті знань, та, звичайно, дружніми, бо разом – ми сила!

      А зараз ми з вами проведемо наш перший урок у цікавій формі і тема його «Розкажемо Європі про себе». На цьому уроці я хочу щоб ми з вами пригадали, що ми – українці та патріоти своєї рідної землі. Щоб нагадали собі наскільки мальовнича, могутня, різнобарвна наша Батьківщина в своїй природі, символах, традиціях та пам’ятках культури. Сьогодні ми не будемо говорити про державне, сьогодні ми будемо говорити про те, що всередині нашої країни, про те, що в серці і саме про це розкажемо Європі.

     Для нашого заняття я підготувала ватман, на якому ми будемо робити колаж, та заготівлі, на яких будемо писати про свою країну. По закінченні уроку ми складемо нашу розповідь у єдине та зробимо фотосесію.

     Отже, будемо розпочинати. І почнемо ми з захоплюючего відео про Україну, яке так і називається «Україна – мій дім». Будь ласка, увага на екран.

(Відео «Україна – мій дім»)

     Вихователь: Ну що, діти, надихнулись кліпом про рідну землю?

                           Будемо починати творити? (Відповіді учнів)

      Чудово! Для початку пропоную вам розбитися на групи по два учні. Для цього ви повинні обрати собі пару (діти витягують прізвища своєї пари  з коробочки). Коли діти розбились по парах кожна пара витягує для себе завдання, отримує заготівлю, на якій буде писати, та працює над питанням впродовж 15-20 хвилин.

І завдання – народні символи України (рослини). Рослина – що символізує.

ІІ завдання – народні символи України (тварини). Тварина – що символізує.

ІІІ завдання – пам’ятки культури.

ІV завдання – пам’ятки природи.

V завдання – українські народні вишиванки.

VІ завдання – українські національні страви.

    Коли всі групи закінчили працювати над інформацією складаємо з дітьми колаж. Перед тим як прикріпити заготівлю до ватману учні презентують знайдену інформацію щодо своєї теми. Прикріпивши  всі заготівлі, учням пропонується написати на вільному місці ватману наступне:

  1. Свого улюбленого українського письменника або улюблене місто України;
  2. Свою мрію або мрії;
  3. Країну Європи, яку учень хотів би відвідати.

    На завершення заходу діти фотографуються поруч з плакатом.

    Готовий оформлений плакат-колаж буде розміщений на стіні класу поруч з куточком державних символів України.

    По країнах Європи, які учні зазначать на плакаті, планується здійснити заочну відео-мандрівку.

docx
Додав(-ла)
Волжина Анна
Додано
27 вересня 2020
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку