«Персональне навчальне середовище та дистанційне опрацювання даних»

Про матеріал

МЕТА УРОКУ:

  • формувати навички використання веб-технологій для створення ПНС;
  • розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички;
  • виховувати інформаційну культуру учнів.

ТИП УРОКУ: комбінований

ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ: «Перевернуте навчання»

Перегляд файлу

УРОК №  ______

КЛАС:  9

ВЧИТЕЛЬ: Білійчук Жанна Василівна

          

ТЕМА УРОКУ:

«Персональне навчальне середовище та дистанційне опрацювання даних» МЕТА УРОКУ:

     формувати навички використання веб-технологій для створення ПНС;

     розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички;

     виховувати інформаційну культуру учнів.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

     учні повинні вміти пояснювати зміст понять «персональне навчальне середовище», «хмарні технології», «хмарний диск»;

     описувати можливості використання веб-документів;

     створювати, надавати доступ та використовувати документи колективного опрацювання.

ОБЛАДНАННЯ:

     підручник,

     комп’ютер зі встановленим браузером, під’єднаний до мережі Інтернет. ТИП УРОКУ: комбінований

ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ: «Перевернуте навчання»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

СТРУКТУРА УРОКУ

 

I.                  Організаційний етап – 1 хв.

II.               Проведення інструктажу з ТБ – 1 хв.

III.            Перевірка домашнього завдання  – 2 хв. IV. Осмислення нового матеріалу – 37 хв.

4.1. Дискусія – 7 хв. 4.1.1. «Асоціативний кущ» – 2 хв.

4.1.2. «Вільний мікрофон» – 5 хв.

4.2. Формування практичних навичок – 30 хв.

4.2.1.   Робота за комп’ютером – 10 хв.

4.2.2.   Рефлексія діяльності – 5 хв.

§         Вправа для очей – 1 хв.

§         «Прес-конференція» – 4 хв.

4.2.3. Продовження роботи за комп’ютером – 15 хв. V.       Підсумок уроку. Оцінювання – 3 хв. VI. Домашнє завдання – 1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

 

                   I.      Організаційний етап – 1 хв.

Рефлексія настрою та емоційного стану

Дії вчителя: привітання, перевірка присутніх, налаштування учнів на робочий лад і позитивний емоційний настрій на уроці.

«Сходинки до успіху»

Спільно з учнями розглядаємо зображення зі сходинками. Упродовж уроку учні оцінюють свою роботу на кожному етапі у вигляді сходинок, які ведуть до УСПІХУ.

                 II.      Проведення інструктажу з ТБ – 1 хв.

Пригадуємо

Дії вчителя: проведення інструктажу з ТБ.

Дії учнів: нагадування правил безпечної роботи за комп’ютером.

               III.     Перевірка домашнього завдання  – 2 хв.

Прогрес учнів в живому часі

Дії вчителя: поширює  учням код сесії, або ж посилання, за яким учні відразу потраплять до відповідної групи тестових завдань на безкоштовному сервісі Go Pollock.

Дії учнів: дають відповіді на тестові запитання, користуючись Go Pollock з комп’ютерів, планшетів та смартфонів.

              IV.      Осмислення нового матеріалу – 37 хв.

Обговорюємо

4.1. Дискусія – 7 хв.

4.1.1. Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ» – 2 хв.

Дії вчителя: визначає тему одним словом. (ПНС)

Дії учнів: згадують все, що виникає в пам'яті стосовно цього слова.

4.1.2. Інтерактивна вправа «Вільний мікрофон» – 5 хв.

Дії вчителя: проводить дискусію з учнями: дає відповіді на питання, які учні не зрозуміли під час засвоєння нового матеріалу, спільно обговорюють їх, дещо пригадують. Ознайомлює з правилами дискусії яких слід дотримуватись.

При проведенні дискусії слід дотримуватись таких правил:

       Говорити по черзі, а не всі одночасно.

       Не перебивати того, хто говорить.

       Критикувати ідею, а не особу, яка її висловила.

       Поважати всі висловлені думки (позиції).

       Не змінювати тему дискусії.

Дії учнів: дають запитання вчителю, обмінюються думками.

Спільно з учнями розмірковуємо над перевагами і недоліками хмарних технологій.

Питання, які учні не зрозуміли

 

Потрібно нагадати

 

Практичні навички, що викликали труднощі

 

 

4.2. Формування практичних навичок – 30 хв.

4.2.1.                      Робота за комп’ютером – 10 хв. Діємо 

Дії вчителя: ознайомлює зі змістом завдання  

Дії учнів: працюють самостійно 

4.2.2.                      Рефлексія діяльності – 5 хв.

Бережемо зір

• Вправа для очей – 1 хв.

Дії вчителя: проводить з учнями вправу для очей

Дії учнів: виконують вправу

Обговорюємо

• «Прес-конференція» (Метод «ПРЕС») – 4 хв.

Дії вчителя: озвучує тему дискусійного питання «Інтернет - шкідливий, чи все ж таки корисний?»

Дії учнів: аргументовано в чіткій та стислій формі висловлюють свою думку з дискусійного питання. Захищаючи свою позицію, намагаються дотримуватися структури методу «ПРЕС».

Метод «ПРЕС» використовується у випадках, коли виникають суперечливі питання і вам потрібно зайняти й аргументувати чітко визначену позицію з суспільної проблеми, що обговорюється. Метою застосування цього методу є надання учням можливості під час уроків навчитися формулювати й висловлювати свою думку з дискусійного питання аргументовано в чіткій та стислій формі.

Структура та етапи метод «ПРЕС»: ü Позиція: …я вважаю, що.. 

(висловлюється власна думка, пояснюється в чому полягає точка зору).

ü  Обґрунтування: ...тому, що…

(наводиться причина появи цієї чи іншої думки).

ü  Приклад: …наприклад...

(наводяться факти, які демонструють докази, підсилюють вашу позицію).

ü  Висновки... отже, я вважаю…

(узагальнення думки, висновок про те, що необхідно робити – заклик прийняти вашу позицію).

4.2.3. Продовження роботи за комп’ютером – 15 хв.

Працюємо в парах

Дії вчителя: ознайомлює зі змістом завдання. Визначає час на пошук та аналіз інформації

Дії учнів: працюють в парах над веб-документом колективного опрацювання

Об’єднуються в пари: один із учнів надає доступ веб-документ на хмарному диску, надаючи доступ для колективного опрацювання іншому (редагування документа)

Результат роботи учнів: презентація, створена безпосередньо на хмарному диску з доступом на право перегляду вчителю.

 

Тема: «Інтернет - шкідливий, чи все ж таки корисний?»

1.  "Як виникла мережа Інтернет?" нейтральна інформація: як виникла мережа Інтернет? В чому суть мережі Інтернет? Яке призначення "всесвітньої павутини"?

2.  "Переваги Інтернету" позитивні моменти: яку користь приносить глобальна мережа людству?

3.  "Приклади негативного впливу Інтернету на людину і соціум"

негатив, небезпека, застереження: які "підводні камені" часто підстерігають

користувачів Інтернету?

4.  "Поради Інтернет-шанувальникам" підсумки почутого, спостереження 

сформулюйте кілька порад Інтернет-шанувальникам; спрогнозуйте можливі шляхи

подальшого розвитку мережі.

 

V.                 Підсумок уроку. Оцінювання – 3 хв.

Дії учнів: висловлюються одним реченням:

Сьогодні я дізнався… ?

Було цікаво…

Я виконував завдання… ?  Було складно…

Тепер я зможу… ? 

Я зрозумів…

У мене вийшло… ?  Я відчув, що…

Мене здивувало… ? 

Я навчився…

Я зміг…

Я спробую… ?  Мені захотілося… Урок дав мені для життя…

обговорюють практичні навички, що викликали труднощі.

Дії вчителя: Оцінювання.


6

 

VI.              Домашнє завдання. – 1 хв.

Дії вчителя: роз`яснює питання щодо проведення домашньої роботи

Пошук інформації

Тема: «Порівняння хмарних сховищ OneDrive та Google Drive» План роботи:

1.  Максимальний розмір завантаження

2.  Безкоштовне сховище

3.  Безкоштовне збільшення обсягу сховища

4.  Тарифи

 

Результат роботи: текстовий документ в хмарі

 

Міні-проект 

Тема за вибором:

1.      Історія виникнення хмарних технологій

2.      Різновиди хмарних технологій

3.      Переваги хмарних технологій

4.      Недоліки хмарних технологій

Результат роботи: презентація в хмарі

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Македонська Анжела
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ткачук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лазурко Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Білокур Катерина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Тарановська Таїсія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pdf
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
12 липня 2018
Переглядів
1829
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку