«Персональне навчальне середовище та дистанційне опрацювання даних»

Про матеріал

МЕТА УРОКУ:

  • формувати навички використання веб-технологій для створення ПНС;
  • розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички;
  • виховувати інформаційну культуру учнів.

ТИП УРОКУ: комбінований

ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ: «Перевернуте навчання»

Перегляд файлу

УРОК №  ______

КЛАС:  9

ВЧИТЕЛЬ: Білійчук Жанна Василівна

          

ТЕМА УРОКУ:

«Персональне навчальне середовище та дистанційне опрацювання даних» МЕТА УРОКУ:

     формувати навички використання веб-технологій для створення ПНС;

     розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички;

     виховувати інформаційну культуру учнів.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

     учні повинні вміти пояснювати зміст понять «персональне навчальне середовище», «хмарні технології», «хмарний диск»;

     описувати можливості використання веб-документів;

     створювати, надавати доступ та використовувати документи колективного опрацювання.

ОБЛАДНАННЯ:

     підручник,

     комп’ютер зі встановленим браузером, під’єднаний до мережі Інтернет. ТИП УРОКУ: комбінований

ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ: «Перевернуте навчання»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

СТРУКТУРА УРОКУ

 

I.                  Організаційний етап – 1 хв.

II.               Проведення інструктажу з ТБ – 1 хв.

III.            Перевірка домашнього завдання  – 2 хв. IV. Осмислення нового матеріалу – 37 хв.

4.1. Дискусія – 7 хв. 4.1.1. «Асоціативний кущ» – 2 хв.

4.1.2. «Вільний мікрофон» – 5 хв.

4.2. Формування практичних навичок – 30 хв.

4.2.1.   Робота за комп’ютером – 10 хв.

4.2.2.   Рефлексія діяльності – 5 хв.

§         Вправа для очей – 1 хв.

§         «Прес-конференція» – 4 хв.

4.2.3. Продовження роботи за комп’ютером – 15 хв. V.       Підсумок уроку. Оцінювання – 3 хв. VI. Домашнє завдання – 1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

 

                   I.      Організаційний етап – 1 хв.

Рефлексія настрою та емоційного стану

Дії вчителя: привітання, перевірка присутніх, налаштування учнів на робочий лад і позитивний емоційний настрій на уроці.

«Сходинки до успіху»

Спільно з учнями розглядаємо зображення зі сходинками. Упродовж уроку учні оцінюють свою роботу на кожному етапі у вигляді сходинок, які ведуть до УСПІХУ.

                 II.      Проведення інструктажу з ТБ – 1 хв.

Пригадуємо

Дії вчителя: проведення інструктажу з ТБ.

Дії учнів: нагадування правил безпечної роботи за комп’ютером.

               III.     Перевірка домашнього завдання  – 2 хв.

Прогрес учнів в живому часі

Дії вчителя: поширює  учням код сесії, або ж посилання, за яким учні відразу потраплять до відповідної групи тестових завдань на безкоштовному сервісі Go Pollock.

Дії учнів: дають відповіді на тестові запитання, користуючись Go Pollock з комп’ютерів, планшетів та смартфонів.

              IV.      Осмислення нового матеріалу – 37 хв.

Обговорюємо

4.1. Дискусія – 7 хв.

4.1.1. Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ» – 2 хв.

Дії вчителя: визначає тему одним словом. (ПНС)

Дії учнів: згадують все, що виникає в пам'яті стосовно цього слова.

4.1.2. Інтерактивна вправа «Вільний мікрофон» – 5 хв.

Дії вчителя: проводить дискусію з учнями: дає відповіді на питання, які учні не зрозуміли під час засвоєння нового матеріалу, спільно обговорюють їх, дещо пригадують. Ознайомлює з правилами дискусії яких слід дотримуватись.

При проведенні дискусії слід дотримуватись таких правил:

       Говорити по черзі, а не всі одночасно.

       Не перебивати того, хто говорить.

       Критикувати ідею, а не особу, яка її висловила.

       Поважати всі висловлені думки (позиції).

       Не змінювати тему дискусії.

Дії учнів: дають запитання вчителю, обмінюються думками.

Спільно з учнями розмірковуємо над перевагами і недоліками хмарних технологій.

Питання, які учні не зрозуміли

 

Потрібно нагадати

 

Практичні навички, що викликали труднощі

 

 

4.2. Формування практичних навичок – 30 хв.

4.2.1.                      Робота за комп’ютером – 10 хв. Діємо 

Дії вчителя: ознайомлює зі змістом завдання  

Дії учнів: працюють самостійно 

4.2.2.                      Рефлексія діяльності – 5 хв.

Бережемо зір

• Вправа для очей – 1 хв.

Дії вчителя: проводить з учнями вправу для очей

Дії учнів: виконують вправу

Обговорюємо

• «Прес-конференція» (Метод «ПРЕС») – 4 хв.

Дії вчителя: озвучує тему дискусійного питання «Інтернет - шкідливий, чи все ж таки корисний?»

Дії учнів: аргументовано в чіткій та стислій формі висловлюють свою думку з дискусійного питання. Захищаючи свою позицію, намагаються дотримуватися структури методу «ПРЕС».

Метод «ПРЕС» використовується у випадках, коли виникають суперечливі питання і вам потрібно зайняти й аргументувати чітко визначену позицію з суспільної проблеми, що обговорюється. Метою застосування цього методу є надання учням можливості під час уроків навчитися формулювати й висловлювати свою думку з дискусійного питання аргументовано в чіткій та стислій формі.

Структура та етапи метод «ПРЕС»: ü Позиція: …я вважаю, що.. 

(висловлюється власна думка, пояснюється в чому полягає точка зору).

ü  Обґрунтування: ...тому, що…

(наводиться причина появи цієї чи іншої думки).

ü  Приклад: …наприклад...

(наводяться факти, які демонструють докази, підсилюють вашу позицію).

ü  Висновки... отже, я вважаю…

(узагальнення думки, висновок про те, що необхідно робити – заклик прийняти вашу позицію).

4.2.3. Продовження роботи за комп’ютером – 15 хв.

Працюємо в парах

Дії вчителя: ознайомлює зі змістом завдання. Визначає час на пошук та аналіз інформації

Дії учнів: працюють в парах над веб-документом колективного опрацювання

Об’єднуються в пари: один із учнів надає доступ веб-документ на хмарному диску, надаючи доступ для колективного опрацювання іншому (редагування документа)

Результат роботи учнів: презентація, створена безпосередньо на хмарному диску з доступом на право перегляду вчителю.

 

Тема: «Інтернет - шкідливий, чи все ж таки корисний?»

1.  "Як виникла мережа Інтернет?" нейтральна інформація: як виникла мережа Інтернет? В чому суть мережі Інтернет? Яке призначення "всесвітньої павутини"?

2.  "Переваги Інтернету" позитивні моменти: яку користь приносить глобальна мережа людству?

3.  "Приклади негативного впливу Інтернету на людину і соціум"

негатив, небезпека, застереження: які "підводні камені" часто підстерігають

користувачів Інтернету?

4.  "Поради Інтернет-шанувальникам" підсумки почутого, спостереження 

сформулюйте кілька порад Інтернет-шанувальникам; спрогнозуйте можливі шляхи

подальшого розвитку мережі.

 

V.                 Підсумок уроку. Оцінювання – 3 хв.

Дії учнів: висловлюються одним реченням:

Сьогодні я дізнався… ?

Було цікаво…

Я виконував завдання… ?  Було складно…

Тепер я зможу… ? 

Я зрозумів…

У мене вийшло… ?  Я відчув, що…

Мене здивувало… ? 

Я навчився…

Я зміг…

Я спробую… ?  Мені захотілося… Урок дав мені для життя…

обговорюють практичні навички, що викликали труднощі.

Дії вчителя: Оцінювання.


6

 

VI.              Домашнє завдання. – 1 хв.

Дії вчителя: роз`яснює питання щодо проведення домашньої роботи

Пошук інформації

Тема: «Порівняння хмарних сховищ OneDrive та Google Drive» План роботи:

1.  Максимальний розмір завантаження

2.  Безкоштовне сховище

3.  Безкоштовне збільшення обсягу сховища

4.  Тарифи

 

Результат роботи: текстовий документ в хмарі

 

Міні-проект 

Тема за вибором:

1.      Історія виникнення хмарних технологій

2.      Різновиди хмарних технологій

3.      Переваги хмарних технологій

4.      Недоліки хмарних технологій

Результат роботи: презентація в хмарі

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pdf
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
12 липня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку