Персональний комп’ютер, його основні складові. Процесор

Про матеріал
Цілі:  навчальна: актуалізувати отримані раніше знання про види сучасних комп’ютерів; класифікацію пристроїв; аналізувати конфігурацію комп'ютера щодо можливого його застосування;  розвивальна: розвивати логічне мислення;  виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьккласифікацію пристроїв комп’ютера;інформаційні процеси та пристрої, що їх реалізують

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Персональний комп’ютер, його основні складові. Процесор

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Апаратне забезпечення комп’ютера. Апаратне забезпечення комп’ютера Процесор. Процесор називають електронним «мозком» комп’ютера. Він призначений:для автоматичного опрацювання і перетворення даних за наперед введеними програмами;для управління роботою всіх пристроїв комп’ютера. Від його обчислювальної потужності здебільшого й залежить продуктивність комп’ютера

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Апаратне забезпечення комп’ютера. Апаратне забезпечення комп’ютера Процесор. Процесор — це мікросхема, яка створюється на напівпровідниковому кристалі (або кількох кристалах) Процесор ще іноді називають CPU — від англ. Central Processing. Unit — модуль центрального процесора. Кулер — від англ. cooler — охолоджувач.

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Апаратне забезпечення комп’ютера. Апаратне забезпечення комп’ютера Процесор. Процесор складається з:арифметико-логічного пристрою для виконання арифметичних і логічних операцій із даними;пристрою управління для забезпечення функціонування всіх складових комп’ютера;регістрів власної пам’яті. Основними характеристиками процесорів:тип тактова частота розрядністькеш-пам’ять

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Апаратне забезпечення комп’ютера. Апаратне забезпечення комп’ютера Системний блок

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Апаратне забезпечення комп’ютера. Апаратне забезпечення комп’ютера Системний блок. Системна шина. Внутрішня пам’ять. Зовнішня пам’ять. Пам’ять. Процесор. Пристрої введення. КомунікаціїПристрої виведення

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Апаратне забезпечення комп’ютера. Апаратне забезпечення комп’ютера Системний блок

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §9 стор. 26-29 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Процесор, тип, тактова частота, розрядність, кеш-пам’ять, системна плата

Номер слайду 12

Розгадай. Ана. ГРам. УЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. КОМП’ЮТЕРРозгадай анаграму. ТЕМЮП’РОК

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Діємо. Кодування повідомлень Текст. Двійкове кодування. Завдання. В емуляторі системного блока розмістіть пристрої у правильному місці та правильному порядку. Вправа 1. Системний блок1. Відкрийте програму Системний блок, збережену в папці Забезпечення комп’ютера.2. Послідовно розміщуйте блок живлення, материнську плату та інші пристрої в місця їх правильного розташування.3. Перевірте, чи отримано правильний результат.

Номер слайду 15

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
29 листопада 2022
Переглядів
3110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку