Перспективне планування роботи з піскотерапії на квартал, з метою розкриття інтелектуально – творчого потенціалу дітей раннього віку та розвитку креативності.
Місяць |
Форма прове- дення |
Назва теми |
Дидактичне завдання |
В Е Р Е С Е Н Ь |
Гра |
«Вітаю тебе,пісок» |
Психологічне розвантаження; сенсорний розвиток. |
Гра |
«Піщаний дощ» |
Ознайомити з властивостями сухого піску. Вчити регулювати м’язову напругу,сприяти розслабленю м’язів рук. |
|
Гра |
«Чутливі долонь-ки» |
Розвивати тактильну чутливість. |
|
Гра |
«Піщаний чоло-вічок» |
Розвивати уяву. |
|
Ж О В Т Е Н Ь
|
Гра |
«Загадкові піщані сліди» |
Розвивати сенсорні здібності, творчу уяву. |
Гра |
«Відгадай хто був в гостях» |
Розвивати зорове та тактильного сприйняття. |
|
Гра |
«Загадковий пісочний круг» |
Розвивати уяву. |
|
Гра |
«Живі камінці» |
Розвивати творчу уяву. |
|
Заняття |
Сенсорно – пізнавального розвитку. |
Ознайомлювати із правилами поводження з піском. Розвивати дрібну моторику рук. Виховувати інтерес до заняття, бажання грати з піском. |
|
Л И С Т О П А Д |
Гра |
«Візерунки на піску» |
Розвивати сенсорні еталони. |
Заняття |
Сенсорно – пізнавального розвитку. |
Формувати вміння діяти з піском. Вчити виконувати хвилясті рухи руками по піску. Виховувати інтерес до заняття. |
|
Гра |
«У пісочній країні ідуть дощі» |
Ознайомлювати з властивостями мокрого піску. |
|
Заняття |
Сенсорно – пізнавального розвитку. |
Вчити на піску відображати рухи та сліди; розвивати дрібну моторику рук, зосередженість. Виховувати інтерес до заняття. |