Приклади ігор з піскотерапії на квартал, з метою розкриття інтелектуально – творчого потенціалу дітей раннього віку та розвитку креативності.

Про матеріал
Приклади ігор з піскотерапії на квартал, з метою розкриття інтелектуально – творчого потенціалу дітей раннього віку та розвитку креативності.
Перегляд файлу

Приклади ігор

Пісочний круг

 

розвивати уяву формувати навички міжособистісної взаємодії сприяти згуртованості створювати позитивний настрій

Вихователь  озвучує ляльку — Пісочну фею, яка пропонує дітям створити чарівний пісочний круг, що виконує всі бажання. Практичний психолог малює в пісочниці великий круг, а діти по черзі прикрашають його різними предметами — квітами, ґудзиками, монетами, стрічками тощо. Кожен прикладає долоньку до круга і загадує бажання

 

Візерунки на піску

 

формувати уявлення про форму, геометричні фігури готувати руку до письма

 

Пісочна фея показує дітям, як можна зобразити на піску геометричні фігури (цифри, літери, візерунки) пальцями, долонею, кулачком, або за допомогою різних предметів — пензлика, лопатки, іграшкових фігурок тощо. Пісочна фея пропонує дітям повторити за нею, а відтак самостійно обрати інші предмети з наборів для пісочної терапії і створити власні візерунки або навіть намалювати цілу картину .

Пісочна країна

 

 

 

 

 

розвивати навички аналізу, синтезу, класифікації, рефлексії; просторове мислення поглиблювати знання про довкілля

 

Пісочна фея пропонує дітям створити свою пісочну країну та поселити в ній нових мешканців — іграшки у вигляді людей, тварин, птахів і рослин. Розташувати їх слід так, щоб усім було зручно. Пісочну країну ділять на кілька зон — ліс, поле, місто, село, річка, море. Кожна дитина у своїй частині пісочної країни домальовує на піску те, що ще, на її думку, має там бути, і розміщує фігурки з наборів. Відтак діти разом із Пісочною феєю уважно розглядають, чи всі мешканці поселені правильно. Практичний психолог може обговорити з дітьми, які мешканці чарівної країни з різних ділянок найбільше товаришують між собою, чи зручно їм добиратись одне до одного в гості. Після обговорення структуру пісочної країни можна змінити

Пісочні будівельники

 

 

 

 

розвивати слухову та зорову пам’ять; просторові уявлення

 

 

 

Пісочна фея пропонує дітям побудувати будиночки для тварин і людей, які живуть у пісочній країні. Однак ці будиночки мають бути не абиякими — равлик хоче жити лише у круглому будиночку, крокодил — у прямокутному, миша — у квадратному, змія — у довгій звивистій нірці тощо. Кожна дитина має обрати мешканця, форму, необхідну для його будиночка, зробити за її допомогою на піску відбиток — «побудувати будиночок» і поселити туди мешканця

Переможемо злість

 

регулювати емоційні стани дитини, зокрема роздратованість, агресію, гнів

Пісочна фея говорить із дітьми про настрій, ставлячи такі запитання: «Що таке настрій? Яким він буває? Чи буває в дітей поганий настрій? Чому? Що буває з дітьми, коли вони сердяться? Що роблять дорослі, коли діти сваряться, кричать, б’ються?». Відтак Пісочна фея пропонує дітям навчитися перемагати свій поганий настрій. Практичний психолог ліпить з мокрого піску кулю і малює на ній очі, ніс, рот. Фахівець говорить дітям, що в цій кулі живе роздратованість, агресія, гнів. Для кулі можна вигадати назву, приміром «Злюща», «Злюка» тощо. Діти старшого дошкільного віку можуть зліпити свою злість із піску самостійно. Відтак вони руйнують свої шари злості й промовляють: «Проженемо гнів — запросимо радість». На завершення вправи вони вирівнюють поверхню піску, прикладають до неї долоні і промовляють «Я переміг(-огла) свій гнів — я заспокоївся(-лася)».

 

docx
Додано
10 січня 2020
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку