Місяць: Березень
Тема тижня: "Мама - сонечко в сім'ї"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г "Диванчик для матусі" Д/г "Чого не стало" Д/г "Мамині помічники " (140, ОП)
|
1. Ознайомлення з соціумом "Любов до мами" (35, с-м/р)
II пол.дня ППД «У гості до бабусі»(74, абетка)
|
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г «Горобці та автомобіль», Р/г «У ведмедя у бору», Р/г «По рівненькій доріжці»
|
||
Д/г "Накриваємо святковий стіл" Д/г "Що коли бабуся робить " (частини доби)
|
1. Логіко-математичний розвиток "Встановлення закономірностей. Геометричні фігури: круг, трику- тник, квадрат" (61) 2. Музичне (за планом муз. керівника) II пол.дня
СХД «Квіти для бабусі»
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г «Біжіть до мене», Р/г «Через струмок», Р/г «Сонечко і дощик», Р/г «Знайди собі пару»
|
||
Д/г "Що спочатку, а що потім" Д/г "Що зайве?" Сюжетно-рольова гра "Сім'я" |
1.Мовленнєвий розвиток «Мамине свято» (ст.88, Ігнатьєва)
2.Аплікація «Вітальна листівка для матусі» (ст.234, 2ч.)
|
Піший перехід до спортивного майданчику Р/г "У лісочку на горбочку" Р/г "Не замочи ніг" Р/г "Знайди свою пару" Р/г "Сонечко і дощик"
|
||
Д/г "Котрий по порядку?" Д/г "Кого не вистачає?"
|
2. Комплексне (природа + мовлення) «Сім’я» (ст.155, Сухар)
II пол.дня Малювання «Вітальна листівка»
|
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г «Горобці та автомобіль», Р/г «У ведмедя у бору», Р/г «По рівненькій доріжці»
|
тиждень I
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за станом погоди; - за деревами та кущами; - за рибками в акваріумі Розгляд серії ілюст-рацій «Ким працює моя мама»
|
Мімічна гра «Подаруй посмішку любій матусі»
|
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
М/в "Яка у мене мама" М/в "Скажи чий?" (присвійні прикм.)
Бесіда на тему: «Мама - господиня, берегиня»
|
Спостереження: - за хмаринками; - за птахами; - за кімнатними рослинами
|
Розвага (музична) Свято весни і всіх жінок "Ніжна, добра, чарівна, свято нам несе весна"
Читання вірша В.Градської " Бабуся" (133, вес.зд.)
|
- складання іграшок після гри; - самостійне одягання та роздягання після прогулянки; - годування рибок
|
Складання розповіді з власного досвіду "Як я допомагаю бабусі" М/в "Заміни іншим словом" М/в "Назви лагідно"
|
Спостереження: - за берізкою; - за хмаринками; - за вітром
|
Вивчення вірша В.Грінчака "Мамині руки" (120, вес.здор.) |
- поливання кімнатних рослин; - складання взуття на поличці; - підклеювання книг |
Ігровий тренінг «Привітаємо маму зі святом» М/в "Плещемо в долоні" М/в "Впіймай звук"
|
Спостереження: - за бурульками; - за весняними змінами; - за проталинами
ПДД "Чому мама постійно відкриває кватирку?" (420, пл., зал.)
|
Робота над змістом оповідання В.Сухомлинського "Сьома дочка" (204, дж.д.)
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - сервірування столів до обіду; - складання книг в бібліотечці |
М/в "Нема кого?" (імен. в род.відм.) М/в "Назви інакше" (слова з близьким значенням)
|
Місяць: Березень
Тема тижня: "Зустрічаймо весну-красну "
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г "Міст через струмок" (216, пл.з.) Д/г "Буває чи не буває?" Д/г "Що зайве"
|
1. Ознайомлення з соціумом «У пошуках весни» (ст.60, 2 ч.)
II пол.дня Валеологія «Весна прийшла » (ст.196, Валеологія)
|
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Відгадай по голосу" Р/г "Не замочи ніг" Р/г "У ведмедя у бору" |
||
Д/г "Що змінилося?" Д/г "Весна-веснонька" (214, пл.з.)
|
1. Логіко-математичний розвиток "Порівняння множин предметів. Лічба предметів. Часові відношення: швидко, повільно" (63) 2. Музичне (за планом муз. керівника) II пол.дня
СХД «Весняний дощик»
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "У лісочку на горбочку" Р/г "Кеглі" Р/г "Кольорові автомобілі" Н/г "Мак" |
||
Д/г "Коли це буває?" 215, пл.з.) Д/г "Скільки"
Сюжетно-рольова гра "Дитячий садок" |
1.Мовленнєвий розвиток «Фарби весни» (ст.146, 2 ч.)
2. Ліплення "Вийди, вийди сонечко"
|
Піший перехід до Р/г "Сонечко і дощик"" Р/г "Не наступи" Р/г "Про Катрусю і цапка" Р/г "Горобчики" |
||
Д/г "Чарівна торбинка" Д/г "Що для чого потрібно?"
|
2. Комплексне (природа + мовлення) «Куди біжать струмочки» (ст.71, пл.за сф.весна) II пол.дня Малювання «Прикрасимо сукню весни» (16, ланіна, 2ч.) |
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Відгадай по голосу" Р/г "Не замочи ніг" Р/г "У ведмедя у бору" |
||
Д/г "Що буває навесні?" Д/г "Будова дерева"
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) «Подих весни» (ст.236, усі завд.) 2.Музичне (за планом муз. кер.) II пол.дня Народознавство «Ой, весна, весна днем красна» (147, народознавство - веснянки)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "У лісочку на горбочку" Р/г "Кеглі" Р/г "Кольорові автомобілі" Н/г "Мак" |
тиждень II
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за змінами у природі; - деревами та кущами; - за рибками в акваріумі
Розповідь вихователя "Весна красна прийшла" |
Читання оповідання В.Сухомлинського "Весняний вітер" (239, пл., зал.) |
- сервірування столів до сніданку; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - підставляння стільчиків |
М/в "Скажи лагідно" М/в "Який, яка, яке?"
Бесіда за ілюстра-цією "Рання весна" |
Спостереження: - за вербовими котиками; - за вітром; - за сходами квітів
|
Розвага (виховательська) "Сонце закликаємо, весну зустрічаємо!"
Вивчення вірша Г. Демченко «Весняні струмочки» (ст.232, пл. зал. ) |
- підготовка матеріалу до заняття математики; - складання іграшок після гри; - годування рибок |
М/в "Скажи навпаки" М/в "Добери слово" (підбір однокорене-вих слів) Фізкультхвилинка "Ось іде до нас весна" (227, пл. зал.) |
Спостереження: - за сонцем; - хвилинка милування природою; - за хмарами
Обговорення прикмет про весну |
Гра «Весняний килимок» (мозаїка)
Читання «Веснянка» Т. Коломієць (ст. 28, промінець)
|
- поливання кімнатних квітів; - складання взуття на поличці; - миття стільчиків |
Робота над скоромовками М/в "Назви слово на заданий звук" М/в "Весна яка?" |
Спостереження: - за весняними змінами у природі; - за весняними струмочками; - за погодою
|
Конструювання з паперу "Кораблик" (217, пл.з.)
|
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання спортивної форми; - прибирання постелі після сну |
М/в "Плещемо в долоні" М/в "Впіймай звук"
|
Спостереження: - за бруньками на деревах; - за небом; - за кущами
ПДД "Вітер" (219,пл. зал.) |
Слухання запису "Звуки природи"
Робота над змістом оповідання В.Сухомлинського "Все в лісі співає" (183, ОП)
|
- складання будівель-ного матеріалу; - збирання гілочок на майданчику; - миття іграшок
|
Роздум "Який настрій викликає у мене весна?" М/в "Заміни іншим словом" (близькі за значенням) М/в "Склади речення за схемою" |
Місяць: Березень
Тема тижня: "Весняні клопоти тварин та птахів"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г "Ігровий майданчик для звірят" (76, констр.) Д/г "Великі і малі" Д/г "Хто де живе?"
|
1.Ознайомлення з соціумом "Тварини весною" (69, довк.)
II пол.дня ПДР "Ведмедик в гостях у малят" (26 пдр, 85 абетка) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Зайчик сірий умивається" Р/г "Діти і вовк" Р/г "Ведмідь у лісі"
|
||
Д/г "Кого не стало" Д/г "Зимуючі та перелітні "
|
1. Логіко-математичний розвиток "Називання чисел у зворотному порядку. Просторові відношення: праворуч, ліворуч" (65) 2. Музичне (за планом муз. керівника)
II пол.дня СХД « Весняна пташка»
|
Фіз-ра на св. повітрі Н/г "Гуси, гуси, до-дому" (323, пл., з.) Р/г "Горобчики" Р/г "Знайди свою пару" Р/г "Пташки і кіт"
|
||
Д/г "Хто що їсть?" Д/г "У кого хто?"
Сюжетно-рольова гра "Лісова школа" |
1.Мовленнєвий розвиток «Зустрічаємо птахів» (ст.151, 2 ч.)
2.Аплікація «Шпаківня»
|
Піший перехід до Н/г "Жаби і журавлі" Р/г "По рівненькій доріжці" Р/г "Жили у бабусі" Р/г "Птахи літають"
|
||
Д/г "Що кому пот-рібно?" (91, пл. з.) Д/г "Відгадай за описом"
|
2. Комплексне (природа + мовлення) «Хто як весну зустрічає» (ст. 242, усі з. 69, довк.)
II пол.дня Малювання "Ведмедик танцює" (28, альб. 2) |
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Зайчик сірий умивається" Р/г "Діти і вовк" Р/г "Ведмідь у лісі" Н/г "Лисиця і заєць" (89, пл.з ) |
||
Д/г "Хто зайвий?" Д/г "Чий хвіст?"
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Дикі тварини"(41, 2ч.) 2.Музичне (за планом муз. керівника)
II пол.дня Соціально-моральний розвиток Робота за змістом оповідання Ю.Старостенко "Поведінка звірів"
|
Фіз-ра на св. повітрі Н/г "Гуси, гуси, до-дому" (323, пл., з.) Р/г "Горобчики" Р/г "Знайди свою пару" Р/г "Пташки і кіт"
|
тиждень III
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за станом погоди; - за пролісками; - за рибками в акваріумі
Ознайомлення з "Червоною книгою України" |
Розгляд альбому "Дикі тварини"
Вивчення вірша М.Пономаренко "Зайчик вушками пряде" (115, пл.з.) |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
М/в "Склади речення за схемою" М/в "Де заховався звук?" Робота над чистомовками про тварин (120, пл.з) |
Спостереження: - за птахами; - хвилинка милування співом птахів; - за кімнатними рослинами Розгляд ілюстрацій "Перелітні птахи" |
Розвага (фізична) "Зустрічаємо пташок "
Розгляд ілюстрації «Все співає навкруги - повернулися птахи»
|
- складання іграшок після гри; - збирання гілочок на майданчику; - годування рибок
|
М/в "Опиши птаха" М/в "Добери слово" (підбір однокореневих слів) Бесіда «Яку користь приносять пташки людям»
|
Спостереження: - за сонцем; - за перелітними птахами; (292, пл.з.) - за хмарами
Розповідь вихователя "Зустрічаємо птахів" |
Імітаційна вправа «Пташечка дзьобає»
Вивчення вірша В. Шаройко «Що за пташка?» (298. пл. зал.) |
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - поливання кімнатних рослин; - миття іграшок
|
М/в "Великий -малий" (пестл. сл.) М/в "Заміни іншим словом"(слова з близьк. значенням) Складання розпо-віді «Як піклують-ся люди про пташок» |
Спостереження: - за працею пом. вихователя; - за пролісками; - за погодою Ознайомлення з прис-лів'ями та приказками про птахів (303, пл.з.)
|
Театралізована гра за казкою М.Пономаренко "Весела компанія" (99, пл.з.) |
- збирання папірців на майданчику; - складання взуття на поличці; - складання книг в бібліотечці
|
М/в "Скажи навпаки" М/в "Плещемо в долоні"
|
Спостереження: - за вербовими котиками; - за небом; - за бруньками на деревах ПДД "Для чого пір'я для птахів?" |
Відгадування загадок про тварин та птахів (117, пл.з.)
Гра-імпровізація "Один, два, три - тваринку покажи" |
- протирання листочків кімнатних рослин; - підмітання доріжок на майданчику; - складання книг в бібліотечці
|
Роздум "Як я можу допомогти птахам та тваринам" М/в "Назви слово на заданий звук" М/в "Нема кого?" (вжив. імен. в род.в.)
|
Місяць: Березень
Тема тижня: "Чарівний світ казки"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г "Теремок для казкових героїв" Д/г "Хто де живе" Д/г "Чарівна торбинка"
|
1. Ознайомлення з соціумом "Улюблені казки" (197, Сух.)
II пол.дня Я сам "Дружимо з чистотою" (19, валеол.) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Знайди і промовчи" Р/г "Лисиця в курнику" Р/г "Кольорові автомобілі" |
||
Д/г "Коли це буває?" Д/г "Хто зайвий?"
|
1. Логіко-мат. розвиток "Кількісна лічба в межах 5 за допомогою зорових, дотикових, слухових аналізаторів. Просторові відношення: попереду, позаду" (67) 2. Музичне (за планом муз. кер.) II пол.дня СХД Виготовлення білетів для театральної вистави |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Лови, кидай, падати не давай" Р/г "Про Катрусю та цапка" Р/г "У лісочку на горбочку Н/г "Мак"
|
||
Д/г "Добрий - злий" Д/г "Який по порядку?"
Сюжетно-рольова гра "Запросимо у гості Колобка"
|
1. Мовленнєвий розвиток "Казка навпаки" (361, Усі)
2. Ліплення "Колобок" (47, обр. мис-во)
|
Піший перехід до шкільного стадіону Р/г "Зайчик сірий умивається" Р/г "Діти і вовк" Р/г "Ведмідь у лісі" Н/г "Лисиця і заєць" (89, пл.з.) |
||
Д/г "Великий - малий" Д/г "Кого не вистачає?"
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "В гостях у казки"(357, Усі) II пол.дня Малювання "Будинок для казкових поросят" (26, ч.1, Яковл) або "Будиночок із казки" (36, ал. №2) |
1.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Знайди і промовчи" Р/г "Лисиця в курнику" Р/г "Кольорові автомобілі" |
||
Д/г "Що змінилося?" Д/г "Так чи ні?"
|
Бесіда "Буду я природі другом" 2.Музичне (за планом муз. керівника)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Лови, кидай, падати не давай" Р/г "Про Катрусю та цапка" Р/г "У лісочку на горбочку Н/г "Мак"
|
тиждень IV
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за змінами у природі; - деревами та кущами; - за рибками в акваріумі
|
Міні-конкурс "З якої казки герой?" |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
М/в "Назви слово на заданий звук" М/в "Плещемо в долоні" Складання описової розповіді улюбленого казкового героя
|
Спостереження: - за вербовими котиками; - за вітром; - за кімнатними рослинами
|
Розвага (театралізована д-сть) "Веселунчик"
|
- складання іграшок після гри; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - годування рибок
|
М/в "Закінчи речення" М/в "Добери слово" (підбір однокорене-вих слів) |
Спостереження: - за сонцем; - хвилинка милування природою; - за молодою травичкою
|
Виставка "Чарівний світ казки"
Перегляд вистави "Котик і півник"
|
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - збирання гілочок на майданчику; - миття іграшок
|
М/в "Нема кого?" (вжив. імен. в род.в.) М/в "Скажи чий?"
Переказ казки "Троє поросят" |
Спостереження: - за працею пом. вихователя; - за весняними змінами у природі; - за погодою
|
Відгадування загадок про казкових героїв
Театралізація казки "Лисичка-сестричка та вовк" |
- поливання кімнатних рослин; - складання спортивної форми; - складання книг в бібліотечці
|
М/в "Який звук загубився?" М/в "Збери казку" (361, Усі) Роздум "Чи завжди в казках перемагає добро?" |
Спостереження: - за деревами; - за сходами квітів на клумбі; - за кущами
|
Робота над твором Л.Савчука "Чому?" (вплив природи на людину)
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - підмітання доріжок на майданчику; - складання книг в бібліотечці
|
М/в "Заміни іншим словом"(слова з близьким значенням) М/в "Назви лагідно" |