Перспективне планування середній дошкільний вік

Про матеріал
Перспективне планування за програмою "Українське дошкілля" березень місяць для вихователів дитячого садка
Перегляд файлу

 

Місяць:  Березень

Тема тижня: "Мама  -  сонечко в сім'ї"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок 4.03  

Мама - господиня, берегиня

Б-к/г  "Диванчик для матусі"

Д/г "Чого не стало"

Д/г "Мамині помічники " (140, ОП)

 

1. Ознайомлення з соціумом

"Любов до мами" (35, с-м/р)

 

II пол.дня

ППД

«У гості до бабусі»(74, абетка)

 

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г «Горобці та автомобіль»,

Р/г «У ведмедя у бору»,

Р/г «По рівненькій доріжці»

 

Вівторок  5.03

Наші бабусі

Д/г "Накриваємо святковий стіл"

Д/г "Що коли бабуся робить " (частини доби)

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Встановлення закономірностей. Геометричні фігури: круг, трику-

тник, квадрат" (61)

2. Музичне (за планом муз. керівника)

II пол.дня

 

СХД  «Квіти для бабусі»

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г «Біжіть до мене»,

 Р/г «Через струмок»,

Р/г «Сонечко і дощик»,

Р/г «Знайди собі пару»

 

Середа  6.03

Дарунок для матусі

Д/г "Що спочатку, а що потім"

 Д/г "Що зайве?"

Сюжетно-рольова гра "Сім'я"

1.Мовленнєвий розвиток

«Мамине свято» (ст.88, Ігнатьєва)

 

 

2.Аплікація

 «Вітальна листівка для матусі» (ст.234, 2ч.)

 

 

Піший перехід до спортивного майданчику

Р/г "У лісочку на горбочку"

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Знайди свою пару"

Р/г "Сонечко і дощик"

 

Четвер   7.03

 

Моя   сім'я

Д/г "Котрий по порядку?"

Д/г  "Кого не вистачає?"

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

«Сім’я» (ст.155, Сухар)

 

II пол.дня

Малювання

 «Вітальна листівка»

 

1. Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г «Горобці та автомобіль»,

Р/г «У ведмедя у бору»,

Р/г «По рівненькій доріжці»

 

 

 

 

 

 

        тиждень I

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

-  за станом погоди;

- за деревами та кущами;

-  за рибками в акваріумі

Розгляд серії  ілюст-рацій «Ким працює моя мама»

 

Мімічна гра «Подаруй посмішку любій матусі»

 

 

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання речей в шафах;

- підставляння стільчиків до столів

 

М/в "Яка у мене мама"

М/в "Скажи чий?" (присвійні прикм.)

 

Бесіда на тему: «Мама - господиня, берегиня»

 

Спостереження:

- за хмаринками;

- за птахами;

- за кімнатними рослинами

 

Розвага (музична)

Свято весни і всіх жінок "Ніжна, добра, чарівна, свято нам несе весна"

 

Читання вірша В.Градської " Бабуся" (133, вес.зд.)

 

- складання іграшок  після гри;

- самостійне одягання та роздягання після прогулянки;

- годування рибок

 

Складання розповіді з власного досвіду "Як  я  допомагаю бабусі"

М/в "Заміни іншим словом"

М/в "Назви лагідно"

 

Спостереження:

-  за берізкою;

- за хмаринками;

-  за вітром

 

Вивчення вірша В.Грінчака "Мамині руки" (120, вес.здор.)

- поливання кімнатних рослин;

- складання взуття на поличці;

- підклеювання книг

Ігровий тренінг «Привітаємо маму зі святом»

М/в  "Плещемо в долоні"

М/в "Впіймай звук"

 

Спостереження:

- за бурульками;

-  за весняними змінами;

- за проталинами

 

ПДД "Чому мама постійно відкриває кватирку?" (420, пл., зал.)

 

Робота над змістом оповідання В.Сухомлинського "Сьома дочка" (204, дж.д.)

 

 

- протирання листочків кімнатних рослин;

- сервірування столів до обіду;

- складання книг в бібліотечці

М/в "Нема кого?" (імен. в род.відм.)

М/в "Назви інакше" (слова з близьким значенням)

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць:  Березень

Тема тижня: "Зустрічаймо весну-красну "

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    11.03

Весняні явища в природі

Б-к/г "Міст через струмок" (216, пл.з.)

Д/г "Буває чи не буває?"

Д/г "Що зайве" 

 

1. Ознайомлення з соціумом

«У пошуках весни» (ст.60, 2 ч.)

 

II пол.дня

Валеологія

«Весна прийшла » (ст.196, Валеологія)

 

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Відгадай по голосу"

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "У ведмедя у бору"

Вівторок  12.03

Весна-весняночка

Д/г "Що змінилося?"

Д/г "Весна-веснонька" (214, пл.з.)

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Порівняння множин предметів. Лічба предметів. Часові відношення: швидко, повільно" (63)

2. Музичне (за планом муз. керівника)

II пол.дня

 

СХД  «Весняний дощик»

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "У лісочку на горбочку"

Р/г "Кеглі"

Р/г "Кольорові автомобілі"

Н/г "Мак"

Середа   13.03

Вийди, вийди сонечко

Д/г  "Коли це буває?" 215, пл.з.)

Д/г  "Скільки"

 

Сюжетно-рольова гра "Дитячий садок"

1.Мовленнєвий розвиток

«Фарби весни» (ст.146, 2 ч.)

 

2. Ліплення

"Вийди, вийди сонечко"

 

 

Піший перехід до

Р/г "Сонечко і дощик""

Р/г "Не наступи"

Р/г "Про Катрусю і цапка"

Р/г "Горобчики"

Четвер  14.03

Весняні струмочки

Д/г "Чарівна торбинка"

 Д/г "Що для чого потрібно?"

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

«Куди біжать струмочки» (ст.71, пл.за сф.весна)

II пол.дня

Малювання

«Прикрасимо сукню весни»

(16, ланіна, 2ч.)

1. Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Відгадай по голосу"

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "У ведмедя у бору"

П'ятниця   15.03

 

Настрої весни

Д/г "Що буває навесні?"

Д/г  "Будова дерева"

 

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

«Подих весни» (ст.236, усі завд.)

2.Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

Народознавство

«Ой, весна, весна днем красна» (147, народознавство - веснянки)

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "У лісочку на горбочку"

Р/г "Кеглі"

Р/г "Кольорові автомобілі"

Н/г "Мак"

          

         тиждень II

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

-  за змінами у природі;

- деревами та кущами;

-  за рибками в акваріумі

 

Розповідь вихователя "Весна красна прийшла"

Читання оповідання В.Сухомлинського "Весняний вітер" (239, пл., зал.)

- сервірування столів до сніданку;

- самостійне одягання і роздягання після прогулянки;

- підставляння стільчиків

М/в "Скажи лагідно"

М/в "Який, яка, яке?"

 

Бесіда за ілюстра-цією "Рання весна"

Спостереження:

- за вербовими котиками;

- за вітром;

- за сходами квітів

 

Розвага (виховательська)

"Сонце закликаємо, весну зустрічаємо!"

 

Вивчення вірша Г. Демченко «Весняні струмочки» (ст.232, пл. зал. )

- підготовка матеріалу до заняття математики;

- складання іграшок після гри;

- годування рибок

М/в "Скажи навпаки"

М/в "Добери слово" (підбір однокорене-вих слів)

Фізкультхвилинка "Ось іде до нас весна" (227, пл. зал.)

Спостереження:

-  за сонцем;

- хвилинка милування природою;

-  за хмарами

 

Обговорення прикмет про весну

Гра «Весняний килимок» (мозаїка)

 

Читання «Веснянка»

Т. Коломієць (ст. 28, промінець)

 

 - поливання кімнатних квітів;

- складання взуття на поличці;

- миття стільчиків

Робота над скоромовками

М/в "Назви слово на заданий звук"

М/в  "Весна яка?"

Спостереження:

-  за весняними змінами у природі;

- за весняними струмочками;

- за погодою

 

Конструювання з паперу "Кораблик" (217,  пл.з.)

 

 

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання спортивної форми;

- прибирання постелі  після сну

М/в  "Плещемо в долоні"

М/в "Впіймай звук"

 

Спостереження:

- за бруньками на деревах;

- за небом;

- за кущами

 

ПДД  "Вітер" (219,пл. зал.)

Слухання запису "Звуки природи"

 

Робота  над змістом оповідання В.Сухомлинського "Все в лісі співає" (183, ОП)

 

- складання будівель-ного матеріалу;

- збирання гілочок на майданчику;

- миття іграшок

 

Роздум "Який настрій викликає у мене весна?"

М/в "Заміни іншим словом" (близькі за значенням)

М/в "Склади речення за схемою"

 

 

Місяць: Березень

Тема тижня: "Весняні клопоти тварин та птахів"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    18.03

На лісовій галявині

Б-к/г "Ігровий майданчик  для звірят" (76, констр.)

Д/г "Великі і малі"

Д/г "Хто де живе?" 

 

1.Ознайомлення з соціумом

"Тварини весною" (69, довк.)

 

II пол.дня

ПДР "Ведмедик в гостях у малят" (26 пдр, 85 абетка)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Зайчик сірий умивається"

Р/г "Діти і вовк"

Р/г  "Ведмідь у лісі"

 

Вівторок  19.03

Зустрічаймо птахів

Д/г "Кого не стало"

Д/г "Зимуючі та перелітні "

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Називання чисел у зворотному порядку. Просторові відношення: праворуч, ліворуч" (65)

2. Музичне (за планом муз. керівника)

 

II пол.дня

СХД « Весняна пташка»

 

Фіз-ра на св. повітрі

Н/г "Гуси, гуси, до-дому" (323, пл., з.)

Р/г "Горобчики"

Р/г "Знайди свою пару"

Р/г "Пташки і кіт"

 

Середа    20.03

Бережи птахів змалку

Д/г  "Хто що їсть?"

Д/г  "У кого хто?"

 

 

Сюжетно-рольова гра "Лісова школа"

1.Мовленнєвий розвиток

«Зустрічаємо птахів» (ст.151, 2 ч.)

 

 

2.Аплікація

«Шпаківня»

 

Піший перехід до

Н/г "Жаби і журавлі"

Р/г "По рівненькій доріжці"

Р/г "Жили у бабусі"

Р/г "Птахи літають"

 

Четвер   21.03

Хто як весну зустрічає

Д/г "Що кому пот-рібно?" (91, пл. з.)

 Д/г "Відгадай за описом"

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

«Хто як весну зустрічає»

(ст. 242, усі з. 69, довк.)

 

II пол.дня

Малювання "Ведмедик танцює" (28, альб. 2)

1. Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Зайчик сірий умивається"

Р/г "Діти і вовк"

Р/г  "Ведмідь у лісі"

Н/г "Лисиця і заєць" (89, пл.з )

П'ятниця  22.03 

 

Пригоди звірят

Д/г "Хто зайвий?"

Д/г  "Чий хвіст?"

 

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

"Дикі тварини"(41, 2ч.)

2.Музичне (за планом муз. керівника)

 

II пол.дня

Соціально-моральний розвиток

Робота за змістом оповідання Ю.Старостенко "Поведінка звірів"

 

Фіз-ра на св. повітрі

Н/г "Гуси, гуси, до-дому" (323, пл., з.)

Р/г "Горобчики"

Р/г "Знайди свою пару"

Р/г "Пташки і кіт"

 

               тиждень III

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

-  за станом погоди;

- за пролісками;

-  за рибками в акваріумі

 

Ознайомлення з "Червоною книгою України"

 Розгляд альбому "Дикі тварини"

 

Вивчення вірша М.Пономаренко "Зайчик вушками пряде" (115, пл.з.)

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання речей в шафах;

- підставляння стільчиків до столів

 

М/в "Склади речення за схемою"

М/в "Де заховався звук?"

Робота над чистомовками про тварин (120, пл.з)

Спостереження:

- за птахами;

- хвилинка милування співом птахів;

- за кімнатними рослинами

Розгляд ілюстрацій "Перелітні птахи"

Розвага (фізична)

"Зустрічаємо пташок "

 

Розгляд ілюстрації «Все співає навкруги - повернулися птахи»

 

- складання іграшок  після гри;

- збирання гілочок на майданчику;

- годування рибок

 

М/в "Опиши птаха"

М/в "Добери слово" (підбір однокореневих слів)

Бесіда «Яку користь приносять пташки людям»

 

Спостереження:

-  за сонцем;

- за перелітними птахами; (292, пл.з.)

- за хмарами

 

Розповідь вихователя "Зустрічаємо птахів"

Імітаційна вправа «Пташечка дзьобає»

 

Вивчення вірша В. Шаройко «Що за пташка?» (298. пл. зал.)

  - допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- поливання кімнатних рослин;

- миття іграшок

 

М/в "Великий -малий" (пестл. сл.)

М/в "Заміни іншим словом"(слова з близьк. значенням)

 Складання розпо-віді «Як піклують-ся люди про пташок»

Спостереження:

- за працею пом. вихователя;

-  за пролісками;

- за погодою

Ознайомлення з прис-лів'ями та приказками  про птахів (303, пл.з.)

 

Театралізована гра за казкою М.Пономаренко "Весела компанія" (99, пл.з.)

- збирання папірців на майданчику;

- складання взуття на поличці;

- складання книг в бібліотечці

 

М/в  "Скажи навпаки"

М/в "Плещемо в долоні"

 

Спостереження:

- за вербовими котиками;

- за небом;

- за бруньками на деревах

ПДД "Для чого пір'я для птахів?"

Відгадування загадок про тварин та птахів (117, пл.з.)

 

Гра-імпровізація "Один, два, три - тваринку покажи"

- протирання листочків кімнатних рослин;

- підмітання доріжок на майданчику;

- складання книг в бібліотечці

 

Роздум "Як я можу допомогти птахам та тваринам"

М/в "Назви слово на заданий звук"

М/в "Нема кого?" (вжив. імен. в род.в.)

 

Місяць:  Березень

Тема тижня: "Чарівний світ казки"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    25.03

 

Мій улюблений казковий герой

Б-к/г "Теремок для казкових героїв"

Д/г "Хто де живе"

Д/г "Чарівна торбинка" 

 

1. Ознайомлення з соціумом

"Улюблені казки" (197, Сух.)

 

II пол.дня

Я сам

"Дружимо з чистотою" (19, валеол.)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Знайди і промовчи"

Р/г "Лисиця в курнику"

Р/г "Кольорові автомобілі"

Вівторок  26.03

Казкові несподіванки

Д/г "Коли це буває?"

Д/г  "Хто зайвий?"

 

1. Логіко-мат. розвиток

"Кількісна лічба в межах 5 за допомогою зорових, дотикових,  слухових аналізаторів. Просторові відношення: попереду, позаду" (67)

2. Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

СХД Виготовлення білетів для театральної вистави

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Лови, кидай, падати не давай"

Р/г "Про Катрусю та цапка"

Р/г "У лісочку на горбочку

Н/г "Мак"

 

Середа    27.03

Казка вчить, як на світі  жить

Д/г  "Добрий - злий"

Д/г  "Який по порядку?"

 

Сюжетно-рольова гра "Запросимо у гості Колобка"

 

1. Мовленнєвий розвиток

"Казка навпаки" (361, Усі)

 

2. Ліплення

"Колобок" (47, обр. мис-во)

 

 

Піший перехід до шкільного стадіону

Р/г "Зайчик сірий умивається"

Р/г "Діти і вовк"

Р/г  "Ведмідь у лісі"

Н/г "Лисиця і заєць" (89, пл.з.)

Четвер 28.03

В гостях у казки

Д/г "Великий - малий"

 Д/г "Кого не вистачає?"

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"В гостях у казки"(357, Усі)

II пол.дня

Малювання "Будинок для казкових поросят" (26, ч.1, Яковл)

або "Будиночок із казки" (36, ал. №2)

1.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Знайди і промовчи"

Р/г "Лисиця в курнику"

Р/г "Кольорові автомобілі"

П'ятниця   29.03

 

День здоров'я "Здорова природа - здорова людина"

Д/г "Що змінилося?"

Д/г  "Так чи ні?"

 

 

Бесіда "Буду я природі другом"

2.Музичне (за планом муз. керівника)

 

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Лови, кидай, падати не давай"

Р/г "Про Катрусю та цапка"

Р/г "У лісочку на горбочку

Н/г "Мак"

 

         

   тиждень IV

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

-  за змінами у природі;

- деревами та кущами;

-  за рибками в акваріумі

 

 

 Міні-конкурс "З якої казки герой?"

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання речей в шафах;

- підставляння стільчиків до столів

 

М/в "Назви слово на заданий звук"

М/в "Плещемо в долоні"

Складання описової розповіді улюбленого  казкового героя

 

Спостереження:

- за вербовими котиками;

- за вітром;

- за кімнатними рослинами

 

Розвага (театралізована д-сть)

"Веселунчик"

 

 

- складання іграшок  після гри;

- самостійне одягання і роздягання після прогулянки;

- годування рибок

 

М/в "Закінчи речення"

М/в "Добери слово" (підбір однокорене-вих слів)

Спостереження:

-  за сонцем;

- хвилинка милування природою;

-  за молодою травичкою

 

 

Виставка "Чарівний світ казки"

 

 Перегляд вистави "Котик і півник"

 

  - допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- збирання гілочок на майданчику;

- миття іграшок

 

М/в "Нема кого?" (вжив. імен. в род.в.)

М/в  "Скажи чий?"

 

Переказ казки "Троє поросят"

Спостереження:

- за працею пом. вихователя;

-  за весняними змінами у природі;

- за погодою

 

Відгадування загадок про казкових героїв

 

Театралізація казки "Лисичка-сестричка та вовк"

- поливання кімнатних рослин;

- складання спортивної форми;

- складання книг в бібліотечці

 

 

М/в "Який звук загубився?"

М/в "Збери казку"  (361, Усі)

Роздум "Чи завжди в казках перемагає добро?"

Спостереження:

- за деревами;

- за сходами квітів на клумбі;

- за кущами

 

 

Робота над твором Л.Савчука "Чому?"

(вплив природи на людину)

 

 

- протирання листочків кімнатних рослин;

- підмітання доріжок на майданчику;

- складання книг в бібліотечці

 

 

М/в "Заміни іншим словом"(слова з близьким значенням)

М/в "Назви лагідно"

 

docx
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку